Dispar Vulgo Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Goed leesbaar bruikbaar hoofdzakelijk voor nu zijn de boeken van Yvette van boven, home made zomer,winter en algemeen. Ik heb zelf in Amerika de volgende gekocht:THE backyard homestead over wat je allemaal kunt kweken en houden op een klein stukje land.daarnaast hoe je de oost ( groenvoer en dierlijk)moet verwerken en bewaren. En het tweede boek niet voor de vegetariër ,alle manieren om je vlees,vis en wild te conserveren. door te wecken,drogen,roken,zouten enz met recepten tips en tekeningen .uitleg over de technische delen van het vlees. Bij interesse berichtje sturen voor isbn nummers Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 dat boek over vlees ben ik wel benieuwd naar. wat is het isbn nummer? alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Zie ook deze link op Amazon ,http://www.amazon.com/Guide-Canning-Freezing-Curing-Smoking/dp/1580174574 Isbn op mijn boek: isbn978-1-58017-457-2 Volgens mij bij bol.com voor nog geen 17 euro Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 bedankt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Mijn favorieten boeken alertijden zijn day by day armageddon en day by day armageddon beyond exile. Geschreven door een active piloot bij de USMC JL bourne, en het boek zit dan ook boorde vol survival tips en prepper termen. Het verhaal speelt zich af in een wereld waar zombies hebben overgenomen, ondanks dit zit er zeer veel realisme en survival in. Ik heb de audio boeken al meerdere keren geluisterd en krijg er geen genoeg van. En ze konden ook geen betere narartor vinden dan j snider, top gewoon !! Van scaveging trips tot extreem sarcasme. Dit boek is een echte aanrader. Luister tip, probeer in sfeer te luisteren XD Dit is het 3e stukje van het eerste audio boek op you tube, gewoon om even een impressie te krijgen. [video=youtube;pNgh-AOMql8]http://www.youtube.com/watch?v=pNgh-AOMql8&feature=bf_prev&list=PL8cMANth6QNT134dVnNBiBNzCGAN5FY7q Dit is de afspeellijst op mijn kanaal met het hele boek in volgorde. Veel luister plezier !! Groeten Vinny. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Beyond Collapse: Surviving and Rebuilding Civilization From Scratch https://docs.google.com/file/d/0B6e3oH1LuRvzeGZlTHRkeHZQSkk/view?sle=true&pli=1 Is gratis download. (komt van: http://www.shtfplan.com/) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Hier een link naar bijna 200 downloadable boeken over survival enz: http://www.themodernsurvivalist.com/archives/2471 Ik kom er niet aan toe om alles te posten wat ik vind maar hier zit veel bruikbaars bij wel engels... Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Hier zijn enkele goede pdf boeken. Ook het SAS handboek kan je hier vinden. Een ander handig handboek is 2012 survival handboek voor het urban preppen. Ik heb hem zelf nog niet helemaal gelezen maar het ziet er niet slecht uit. http://ebooks6.com/2012-Survival-Handbook-download-w437.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Hoi @Mr. Gold, is het mogelijk om ebooks te uploaden op de site? Zal wel niet i.v.m. copyright enzo? Heb je weer een server voor nodig enzo. Heb nogal een verzameling hier. Een e-biep. Permacultuur en meer. Zou ik graag delen. Misschien andere ideeën, om kennisbank - database - bibliotheek op te zetten? Een centraal prepper punt. Desnoods een hub in DC++? De Prepper Hub. Op pirate bay staat veel. Misschien ook wel de boeken die je bedoelt? ------------------ Leuk boek: The Ashley book of knots. The Ashley Book of Knots is een encyclopedie van knopen die voor het eerst gepubliceerd werd in 1944 door Clifford Ashley. Het boek was het hoogtepunt van meer dan 11 jaar werk, en bevat circa 7000 illustraties en meer dan 3854 inzendingen van meer dan 2000 verschillende knopen. De vermeldingen bevatten instructies, gebruiksmogelijkheden, en voor sommige knopen de geschiedenis, en zijn ingedeeld naar soort of gebruik. Het blijft een van de belangrijkste boeken over knopen, omdat het een van de meest uitgebreide is, zowel goede als slechte knopen beschrijft en vaststelt welke knoop welke is. http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Ashley_Book_of_Knots Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 The Ashley book of knots kun je wel de knopenbijbel noemen. De nummers die in dit boek aan knopen gegeven worden gelden internationaal als identificatie van knopen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Vandaag gratis (legaal) te downloaden. Food Drying: Food Dehydration and Safe Storage Food Canning: How To Safely Preserve Foods http://www.amazon.com/Food-Drying-Dehydration-Storage-ebook/dp/B009OY4GDA%3FSubscriptionId%3D1GVBN9WWNVXC5DBPE502%26tag%3Dkiq-free-20%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB009OY4GDA http://www.amazon.com/Food-Canning-Safely-Preserve-ebook/dp/B009RYMTR2%3FSubscriptionId%3D1GVBN9WWNVXC5DBPE502%26tag%3Dkiq-free-20%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB009RYMTR2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Vele Survival Downloads. Veel lees plezier!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 heb veel pdf bestanden over survival ook van de sas en de mariniers weet alleen niet hoe ik het op de site krijg hans 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2012 Beste Hans, Momenteel is het nog niet mogelijk om bestanden te uploaden naar de site toe. @Dr.Prepper zal t.z.t. een oplossing hier voor verzinnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 het zijn onderanderen pdf bestanden kan je deze niet koperen en plaken hans 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 is er wel een manier om boeken die ik in min computer heb opgeslagen te zenden hans1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Maak een lijst van alle boeken die je hebt. Maak er een topic over en misschien kunnen geinteresseerden je vragen of je ze via mail naar ze kunt sturen. Dit totdat het via de site kan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Ik moest lachen om de droge titel van dit topic. Je zou de boeken ook kunnen uploaden via een externe service zoals Dropbox, Ubuntu One, SkyDrive etc. Al zal je wel even moeten kijken hoe het zit met het auteursrecht van de boeken, want materiaal uploaden is in Nederland dacht ik illegaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 het zijn onderanderen pdf bestanden kan je deze niet koperen en plaken hans 1 Mooi initiatief, heb zelf ook gigabytes aan boeken. Let wel op eventueel copyright. En even taal nazi: kopiëren en plakken....en het is onder andere:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 zal een lijst maken kan hem dan naar geintreseerde mailen hans ps met een nieuw toppic bedoel je toch een nieuw onderwerp ben pas nieuw hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 december 2012 Delen Geplaatst: 28 december 2012 Net, geheel legaal, boekje van Dick Berts besteld, ben vooral benieuwd naar het tweede en derde deel van het boek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Als planten gids kan ik zeker 'PlukPlanten voor als de Pleuris uitPreekt' aanraden. (Nee, er staan geen taalfouten in de titel ) Ik heb er een review over geschreven. 110 Eetbare planten door het hele jaar heen. Met vermelding van de medicinale eigenschappen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Heb net "when hell breaks loose" van Cody Lundin ( Dual Survival) gekocht. Erg leuk boek met ontzettend veel informatie voor na de SHTF. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Vrij leven louis de koning en bert zeijlstra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 (bijna) alle links en titels in dit topic zijn nu verzameld op deze Wikipagina: http://preppers.nl/wiki/Boekenlijst Het kan zijn dat er nog een paar dubbel in staan (moeten nog op alfabet titel worden gezet) of dat ik toch een paar links heb gemist. Stuur me dan even een PM en dan voeg ik die nog toe. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.