Kets_One Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ik wil er ook wel twee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 gaat hard zo als ze niet per stuk maar per meer verkocht worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 voor 10 euro dus maar 4 jol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mmjj Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Kan ik er 10 bestellen bij jullie ? MMJ in France e-mail adres bekend bij je !!!! Hoor het graag MMJ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 4 stuks a 10 voor mij graag. Bunkerprepper -... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-. Methods are many, principles are few; Methods always change, priciples never do. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Erg goed gesprek gehad met leverancier van Life Straw en komen hier snel bij jullie op terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 ik wil er 2 @Mr. Gold! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pascal Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Graag 4 voor mij. Alvast bedankt voor de moeite. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
P_R_E_P_H_E_A_D Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Ik las alleen ergens dat ze maar 3 jaar houdbaar zijn klopt dat? op de Lifestraw website zeggen ze dit http://www.life-straw.nl/nl/veelgestelde-vragen/2012/11/heeft-de-lifestraw-een-houdbaarheidsdatum-bevat-het-levende-organismen ziet er wel ok uit! @ Mr. Gold : ik heb er v/d al 5 bij de anwb gekocht wil er cker nog wel 2 bij..... Thanx Gr. P.H. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Hmm dus dan kan ik er ook nog wel 2 of 3 bijnemen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 @Mr. Gold is weer heel goed bezig! Topperrrrrrrr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xinix Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Heb er vorige week 2 besteld bij de ANWB (nog niet geleverd) maar wil er graag nog 2 bij hebben voor een paar mensen die mij nog voor gek verklaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Ah! Goed nieuws, ik ben benieuwd. Dan doe ik graag mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 stuk of 4 a 5 om te beginnen maak er 6 van, evt ook op te halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Doe mij ook maar 3 stuks. Geweldig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puntmuts Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Voor mij ook heel graag twee, dank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Hier ook graag 2 stuks mr Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Vier stuks, of nee, doe maar zes. Als cadeau altijd goed.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 In ieder geval twee, graag. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ik doe ook mee, ik doe ook mee! 4 graag:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hytte Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 wij ook graag 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ik zou er ook wel 2 willen! Zou top zijn als we zo weer wat kunnen besparen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 @Mr. Gold had je er twee voor mij genoteerd! Ik hoop dat het doorgaat! Alvast bedankt voor de moeite. Groetjes Nurse 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Heb nog geen aantal opgegeven, ik wil er voor ieder één.. dus doe er maar - hmmm - 6 bij voor mij 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Yep en voor die prijs kunnen ze de boom in Ik wil ze voor jullie eenmalig goedkoper omdat ze er dan ook meteen 100 ambassadeurs bij hebben voor dit pracht product Ik zou er eigenlijk wel 4 willen... Ik hoop dat het u lukt om nette prijs te regelen met hun Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.