J4ff4 Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Hallo allemaal, ben al een tijd opzoek naar een manier om veilig water te kunnen drinken voor een bug out. Aangezien een liter water bijna een kilo weegt en we met z'n viertjes zijn (2 kids). Is dit niet te tillen. Dus moeten we lokaal op zoek naar water het liefst wel veilig. Naar mijn idee voldoet de lifestraw hieraan. Ik heb ze gisteren bij de Lokale ANWB shop gekocht voor 10 euro, elders kun je ze niet vinden voor die prijs 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xinix Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 bedankt voor de tip. ga er morgen ook een paar halen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Ik dacht dat ze bij de ANWB 24,95e waren is dit een aanbieding of is er iets veranderd? Ik ga ze dan ook even halen (zijn ook lid van de ANWB) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J4ff4 Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Klopt, voor niet leden zijn ze 29,95. Voor leden 24,95. Voor deze prijzen vind je ze ook op de web-shop. Maar in de lokale shop geven ze er korting op. Waarschijnlijk omdat ze ervan af willen. Had er 4 voor 40 euro. Ik denk zo lang de voorraad strekt. Ps. Ik ben geen lid Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Rent nu naar ANWB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J4ff4 Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Haha succes!! Voor die prijs mag je ze ook niet laten liggen. Zijn toch goed voor +/- 1000 liter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 ze gaan er uit, het schijnt een zomerartikel te wezen, de beste mevrouw wist niet of het volgend jaar wel weer kwam. En inderdaad overal 10 euro. alleen van de 3 zaken die ik heb gebeld had er nog maar 1 zaak, 1 stuks op voorraad. ze gaan snel ! en je hoeft geen pasje te hebben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 ze gaan er uit, het schijnt een zomerartikel te wezen, de beste mevrouw wist niet of het volgend jaar wel weer kwam. En inderdaad overal 10 euro. alleen van de 3 zaken die ik heb gebeld had er nog maar 1 zaak, 1 stuks op voorraad. ze gaan snel ! en je hoeft geen pasje te hebben! Rent ook nu snel naar ANWB....!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 De productiekosten van de Lifestraw liggen zo rond de $2 dus ze zullen er nog genoeg aan verdienen. http://www.gizmag.com/go/4418/ Zijn er webwinkels die hem goedkoper leveren dan de ANWB? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J4ff4 Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Heb wel wat site's uit de vs gevonden liggen ze rond de 20$. Maar met de verzendkosten kom je ong. Op het zelfde uit 30€ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 anwb hoofddorp heeft er nog een stuk of 6 liggen voor 10 euro per stuk.(nee ik woon er niet) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Klopt, voor niet leden zijn ze 29,95. Voor leden 24,95. Voor deze prijzen vind je ze ook op de web-shop. Maar in de lokale shop geven ze er korting op. Waarschijnlijk omdat ze ervan af willen. Had er 4 voor 40 euro. Ik denk zo lang de voorraad strekt. Ps. Ik ben geen lid Je bent een kanjer, kudo's voor jou...heb er vier gekocht, meer waren er niet, en ook en vrij degelijke multi tool waarbij nu gratis en mini uitvoering, samen twintig euro. Prima voor in de GHB. Ik kan niet overal een Gerber in stoppen....helaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J4ff4 Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Graag gedaan, mooi dit forum. Zo kan iedereen wat bij dragen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Net even gebeld met mijn vestiging en die hadden er nog 1 liggen maar wel voor de prijs van 24,95e Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 heb hem ook. online gekocht. incl. verzendkosten 14,95 en ik ben geen lid. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Hoogvliet ook alleen 25 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Ghehe, ik heb dit enkele weken geleden al eens gemeld in een topic jammer dat jullie te laat zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Bij mij in de woonplaats ook gewoon 24,95 Heb nog gevraagd maar ze wisten van niets. Heb in ieder geval een wereldontvanger voor 15 euro gekocht, dat dan weer wel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 ik heb al een mooie Sawyer waterfilter 0.1 maar ben toch even in Amsterdam Noord langs de ANWB gereden, en ja hoor. Nog 2 lifestraws, nu zijn ze op daar En nog beter, mijn vrouw zei niet "wat heb je nu weer voor troep, je hebt toch al zo'n ding" maar inplaats daarvan "Wauw goede koop en dat voor een tientje." dubbelblij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Nog net de laatste 4 weggehaald in Amsterdam ZO Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LifeStraw Nederland Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Hallo J4ff4, Dank je voor het promoten van de LifeStraw. De ANWB had nog een oud model in haar collectie en vanaf 2011 zijn de nieuwste op de markt. Deze zijn niet te vergelijken met die van de ANWB die jij nu hebt. De nieuwste hebben geen chemicaliën binnen in maar zijn wel uitstekend. Vandaar de opruimactie van de ANWB voor het oude model. Voor meer informatie zie onze website http://www.life-straw.nl wij wijzen u graag de weg, en als er vele reacties komen van de preppers site gaan wij ook een actie invoeren van LifeStraw Nederland!! Voor dit geld geen beter persoonlijke filter voor dat geld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ook Lifestraw voelt de crisis. De bezuinigingen op de reclame-afdeling zijn al door. En Keyser, je mag dan wel een spectaculair aura om je heen hebben, maar doe eens niet zo gemeen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 @LifeStraw Nederland Ik zou er graag 100 willen bestellen voor onze gebruiker s voor 10e per stuk(incl btw). Goede reclame en mag het linkje blijven staan. Neem maar even contact met ons op via email of prive bericht. als je er ooit iets van hoort Mr Gold, dan houd ik me aanbevolen ;-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cerdo Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 als je er ooit iets van hoort Mr Gold, dan houd ik me aanbevolen ;-) @Mr. Gold ik ook graag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 @LifeStraw Nederland Ik zou er graag 100 willen bestellen voor onze gebruiker s voor 10e per stuk(incl btw). Goede reclame en mag het linkje blijven staan. Neem maar even contact met ons op via email of prive bericht. Ja zo zien we dat graag Thx Mr Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.