Stuudje Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 In @Simurgh heb ik het volste vertrouwen. Maar vind het natuurlijk wel interessant om te zien. Hoop dat de vragen intelligent genoeg waren. Haha, met zoiets hoop ik vooral op intelligente antwoorden, en dat kan Simurg wel! Goed gedaan @Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bennie Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Simurgh, mooi vertegenwoordigd, gewoon nuchter en duidelijk. Mij heb je overtuigd, het waterfilter wordt aangeschaft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Gisteren 20-10-2015 meeste leden ooit tegelijk online 3700.....heeft dit hier mee te maken? Â 3700? Op een werkdag rond 9 uur? Dat lijkt me een vergissing van het telmechaniekje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 3700? Op een werkdag rond 9 uur? Dat lijkt me een vergissing van het telmechaniekje. Of het waren 'leden' met een professionele interesse. Â @Simurgh, Ongetwijfeld dit prachtige forum vermeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Â Hopelijk, weer wat mensen kunnen inspireren. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Top! Ga het terug luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Top! Ga het terug luisteren. Â Hoe moet dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Hoe moet dat?  kijken/luisteren, ik gok dat deze geupdate wordt  http://www.radioveronica.nl/blogs/rinkeldekinkel/ask-me-anything Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Hier het interview zonder de goede muziek tussendoor. Â https://youtu.be/8edrUlWwLSw 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Hier het interview zonder de goede muziek tussendoor. https://youtu.be/8edrUlWwLSw Nu zelf nog kijken voor het eerst. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Goed verhaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windmill Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Nu zelf nog kijken voor het eerst. Â Ben hem nu ook aan t kijken. Goed gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SaintNicholas Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Helemaal top! @Simurgh Goed interview hoor, ik durf te wedden dat er een heleboel nieuwe bezoekers bij komen vandaag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Mooi interview @Simurgh. Nuchter, informatief en laagdrempelig, hopelijk zet dit mensen aan het denken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windmill Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Wel beetje jammer dat ie geen hakbijl meeneemt naar de Efteling.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Nu zelf nog kijken voor het eerst. Â Weer prima gedaan! Heerlijk die nuchterheid altijd van je. Â Edit: ik heb Dr. Prepper verzocht je interview toe te voegen aan de lijst: http://preppers.nl/forum/threads/12121-Handig-overzicht-van-interessante-prepper-items-in-de-media Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Toppie gedaan kerel!, in alle rust en redelijkheid alle vragen beantwoord! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Echt top! Â En natuurlijk waren er weer vraagstellers die dachten dat wij ons het liefst bewapenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Hier het interview zonder de goede muziek tussendoor. https://youtu.be/8edrUlWwLSw  IK WOU JE EIGENLIJK MIJN LIEFDE VERKLAREN MAAR LAAT IK HET TOCH MAAR HOUDEN OP IN HOOFDLETTERS MIJN COMPLIMENTEN GEVEN!!! Zo. Geweldig interview, geweldige antwoorden heb je gegeven! Ow 1 puntje van kritiek, wat een kutstreek van gisteren. Ik hoopte dat jij de prepper in kwestie zou zijn, dus was enigszins teleurgesteld toen ik jouw reactie zag (en daaruit de conclusie trok dat jij dus niet de prepper in kwestie bent). Gemeen hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Simurgh  Geweldig zeg !  Net samen met dochterlief naar je interview gekeken, en in 1 woord dus: geweldig gesproken. Dochterlief blij, dat het in de MSM ook eens normaal in het nieuws kwam, zonder dat we voor gek versleten worden. Dikke knuffel van ons !  Kuddo hou je tegoed, moet er eerst nog aan anderen uit gaan delen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Wel beetje jammer dat ie geen hakbijl meeneemt naar de Efteling.. Ja raar he... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Goed verhaal Dankje, die mijn best Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Helemaal top! @Simurgh Goed interview hoor, ik durf te wedden dat er een heleboel nieuwe bezoekers bij komen vandaag! Hoe meer main stream het wordt, hoe zachter de klap als het zover is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Mooi interview @Simurgh. Nuchter, informatief en laagdrempelig, hopelijk zet dit mensen aan het denken. Dankje ray, liever dit dan mod zijn;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Weer prima gedaan! Heerlijk die nuchterheid altijd van je. Edit: ik heb Dr. Prepper verzocht je interview toe te voegen aan de lijst: http://preppers.nl/forum/threads/12121-Handig-overzicht-van-interessante-prepper-items-in-de-media Tja preppen is niets bijzonders, gewoon een vergeten gewoonte. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.