Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie komt morgen in het radio programma bij van Inkel op Veronica?


Vempain

Aanbevolen berichten

Nu zelf nog kijken voor het eerst.

 

mooi en duidelijk interview!

mijn vrouw belde mij op om te vertellen dat er een (mede) prepper op de radio was, ik had het gisteren al langs zien komen in dit draadje dus dat was wel grappig.

ook mijn vader stuurde een smsje... leuk dat mensen er positief op reageren!

 

nu maar hopen dat er meer mensen over na gaan denken en er mee bezig gaan.

 

dank je wel @Simurgh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gezien en gehoord, blijft leuk die Van Inkel show. Hij gaat altijd behoorlijk met zijn tijd mee. Wat me een beetje tegenviel is dat de vragen vrij oppervlakkig waren en misschien daarom ook de antwoorden. Bijv. de vraag over een BOB wat dat precies is. Daar had ik wat meer uitleg en diepgang verwacht en direct natuurlijk dat deze te koop is in de prepshop. Later maakte Simurgh het meer dan goed, hij kwam er steeds beter in en maakte nog even reclame voor prepshop en preppers.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simurgh

 

Goed gedaan jochie:D (ben al opa).

 

Maar neem je echt niets mee als je een dagje uit gaat? Zelfs geen inimini waterfilter?

Kan inderdaad je adres niet vinden;)

Ik ga met de auto, daar ligt wel de wereld, maar het park in niets bijzonders. Uiteraard de edc;) maar da's niet het benoemen waard. En kom ze beginnen over bijlen het is belangrijk weg te blijven bij elke statement of suggestie die de gekkie gedachte zou kunnen voeden, het blijft media.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de positieve reacties, ik hoop dat de luisteraars net zo positief en actief met preppen bezig gaan.

 

Uiteraard zijn sommige vragen grappig, die van de glazen bol waren ze mij kwijt bij het woord glazen bol(ik dacht te grappig was mensen bedenken,dacht waar gaat dit nu weer over). Dit had Martijn gelukkig door en verduidelijkte de vraag. En het is radio Veronica in de ochtend show. Mocht het bnr worden ofzo kan er wellicht meer diepte in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...