Ga naar inhoud
GENEGEERD

De enige echte Prepzalf nu in de Prepshop, reviewers gezocht.


Aanbevolen berichten

@Simurgh zou je dit kunnen navragen.

 

Een paar maanden geleden hadden we de hygiene doekjes in de shop en hebben we ze ook laten testen door jullie en mede hierdoor is er een stof uitgehaald en komen de nieuwe binnenkort in de shop te liggen. Hoe meer reviews en testjes hoe beter de fabrikant hierop kan inspringen.

Dit geweldige nieuws heb ik ook vernomen en komen binnenkort weer nieuwe testuitslagen en een review van mijn kant over de doekjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik wil dit ook wel eens testen misschien dat vlaamse lucht een andere reactie heeft . Nee serieus. Ik ben nogal veel buiten bezig met water aarde stront en zo . Krijg wel eens kloven in de handen even testen wat het er tegen doet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Ik zal mijn mond maar even houden over de ingrediënten.

Ik gebruik liever iets natuurlijkers :-).

En mensen met droge huid, zoek eerst naar een dieperliggende oorzaak....

(Ik heb recht van spreken toch @wodan ;) )

 

Ingrediënten: catechin, epicatechin, rutin, floridzine, chlorogeenzuur, cafeïnezuur, ferulinezuur, pectine, methanol, ethyl-2-methylbutanoaat, oxaalzuur, ascorbinezuur, nicotinamide, amygdaline, caroteen, tocopherol, quecertine, procyanidine B2, 2-methylbutylacetaat, butylacetaat, hexylacetaat, butanol, 2-methylbutanol, hexanol, 1-methoxy-4-(2-profenyl)-benzene, butylpropanoaat, 2-methylbut-3-enylacetaat, E-hex-2-enylacetaat, oxaloacetaat, fosfoenolpyruvaat, fructose,...

 

Wat een gevaarlijke chemische cocktail... maar toch eet ik het op. Een lekkere appel.

 

@vheeswijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrediënten: catechin, epicatechin, rutin, floridzine, chlorogeenzuur, cafeïnezuur, ferulinezuur, pectine, methanol, ethyl-2-methylbutanoaat, oxaalzuur, ascorbinezuur, nicotinamide, amygdaline, caroteen, tocopherol, quecertine, procyanidine B2, 2-methylbutylacetaat, butylacetaat, hexylacetaat, butanol, 2-methylbutanol, hexanol, 1-methoxy-4-(2-profenyl)-benzene, butylpropanoaat, 2-methylbut-3-enylacetaat, E-hex-2-enylacetaat, oxaloacetaat, fosfoenolpyruvaat, fructose,...

 

Wat een gevaarlijke chemische cocktail... maar toch eet ik het op. Een lekkere appel.

 

@vheeswijk

 

Toch fijn dat er geen paraffine in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrediënten: catechin, epicatechin, rutin, floridzine, chlorogeenzuur, cafeïnezuur, ferulinezuur, pectine, methanol, ethyl-2-methylbutanoaat, oxaalzuur, ascorbinezuur, nicotinamide, amygdaline, caroteen, tocopherol, quecertine, procyanidine B2, 2-methylbutylacetaat, butylacetaat, hexylacetaat, butanol, 2-methylbutanol, hexanol, 1-methoxy-4-(2-profenyl)-benzene, butylpropanoaat, 2-methylbut-3-enylacetaat, E-hex-2-enylacetaat, oxaloacetaat, fosfoenolpyruvaat, fructose,...

 

Wat een gevaarlijke chemische cocktail... maar toch eet ik het op. Een lekkere appel.

 

@vheeswijk

 

chloor ; super corrosief gas.

natrium: ontploft in contact met water.

 

samen? lekker zout!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van dit topic zou ik ook geen zonnebrand creme meer gebruiken. Van de hoeveelheid chemische shit zou je al kanker krijgen.

 

Draag dan bedekkende kleding. En zon verstandig. Niet op het heetst van de dag liggen bakken. Juist dan de schaduw en koelte in.

 

Kan dit weekend nog lachen worden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

attachment.php?attachmentid=18692&stc=1

 

Het oorspronkelijke recept uit 1860 zal onbedenkelijker zijn geweest dan de tegenwoordige.

In die tijd bestonden sorbitol, cetyl alcohol, imidazolidinylureum en de beide genoemde parabenen nog niet.

Interessant om te weten:

Eugenol = kruidnagelolie

Methyl salicylaat = Wintergroen olie

Thymol = Thijm olie

ondanks chemische namen toch natuurlijke verbindingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien mijn avatar zou zo'n doosje PREP goed bij me passen :)

 

Tevens gebruik ik middelen tegen miniscule acne plekje die niet weg willen, dus een beetje ondersteuning van de huid kan geen kwaad.

Wil er ook een review over schrijven.

 

Greetz,

Kc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
2 maanden later en niemand, behalve ikzelf, heeft zijn ervaringen gedeeld met de prepzalf? Zo groot is het monster niet, na intensief gebruik zal neem ik aan de tube onderhand wel leeg zijn?

 

http://preppers.nl/forum/threads/13189-Review-Prep-zalf?highlight=prepzalf

 

Ik zocht dit topic al. Ik ben vertraagd door omstandigheden. Ik zal TS even informeren, goed dat je het zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...