Vempain Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 @Simurgh zou je dit kunnen navragen. Een paar maanden geleden hadden we de hygiene doekjes in de shop en hebben we ze ook laten testen door jullie en mede hierdoor is er een stof uitgehaald en komen de nieuwe binnenkort in de shop te liggen. Hoe meer reviews en testjes hoe beter de fabrikant hierop kan inspringen. Dit geweldige nieuws heb ik ook vernomen en komen binnenkort weer nieuwe testuitslagen en een review van mijn kant over de doekjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Dit geweldige nieuws heb ik ook vernomen en komen binnenkort weer nieuwe testuitslagen en een review van mijn kant over de doekjes Super Vempain dat je die weer gaat testen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Ik wil dit ook wel eens testen misschien dat vlaamse lucht een andere reactie heeft . Nee serieus. Ik ben nogal veel buiten bezig met water aarde stront en zo . Krijg wel eens kloven in de handen even testen wat het er tegen doet . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Kan iemand me uitleggen waarom er sorbitol in zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Kan iemand me uitleggen waarom er sorbitol in zit? Sorbitol wordt gebruikt als vochtaantrekkend of vocht inbrengend middel. In een lage concentratie zorgt het daardoor dat de crème niet uitdroogt, maar ook dat de sorbitol die in de huid trekt het daar aanwezige vocht vasthoudt. Bron: http://www.hekserij.nl/Sorbitol.aspx 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Brandt het goed? En werkt het even goed als uierzalf? Vaseline? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 @Mr. Gold Ik zou het zalfje ook wel willen testen, dit omdat ik een héél droge huid heb, na elke aanraking met water is het menes. Ook heb ik redelijk wat allergieën en daarom ook redelijk veel uitslag op mijn gevoelige huid. Ik zou de zalf ook kunnen testen op reactie's van mijn huid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Haha. Ik zal mijn mond maar even houden over de ingrediënten. Ik gebruik liever iets natuurlijkers :-). En mensen met droge huid, zoek eerst naar een dieperliggende oorzaak.... (Ik heb recht van spreken toch @wodan ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Ik gebruik liever iets natuurlijkers :-). @wodan ) Aloe vera gel ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Vaseline? Vaseline dicht je huid af, zodat deze niet meer kan ademen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Vaseline dicht je huid af, zodat deze niet meer kan ademen. Enkel als je het echt dik legt... Aloë vera is idd zeer goed voor de huid... ook door het te eten. Bvb in een smoothie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All D. Survivalist Geplaatst: 30 mei 2015 Delen Geplaatst: 30 mei 2015 Haha. Ik zal mijn mond maar even houden over de ingrediënten. Ik gebruik liever iets natuurlijkers :-). En mensen met droge huid, zoek eerst naar een dieperliggende oorzaak.... (Ik heb recht van spreken toch @wodan ) Ingrediënten: catechin, epicatechin, rutin, floridzine, chlorogeenzuur, cafeïnezuur, ferulinezuur, pectine, methanol, ethyl-2-methylbutanoaat, oxaalzuur, ascorbinezuur, nicotinamide, amygdaline, caroteen, tocopherol, quecertine, procyanidine B2, 2-methylbutylacetaat, butylacetaat, hexylacetaat, butanol, 2-methylbutanol, hexanol, 1-methoxy-4-(2-profenyl)-benzene, butylpropanoaat, 2-methylbut-3-enylacetaat, E-hex-2-enylacetaat, oxaloacetaat, fosfoenolpyruvaat, fructose,... Wat een gevaarlijke chemische cocktail... maar toch eet ik het op. Een lekkere appel. @vheeswijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Ingrediënten: catechin, epicatechin, rutin, floridzine, chlorogeenzuur, cafeïnezuur, ferulinezuur, pectine, methanol, ethyl-2-methylbutanoaat, oxaalzuur, ascorbinezuur, nicotinamide, amygdaline, caroteen, tocopherol, quecertine, procyanidine B2, 2-methylbutylacetaat, butylacetaat, hexylacetaat, butanol, 2-methylbutanol, hexanol, 1-methoxy-4-(2-profenyl)-benzene, butylpropanoaat, 2-methylbut-3-enylacetaat, E-hex-2-enylacetaat, oxaloacetaat, fosfoenolpyruvaat, fructose,... Wat een gevaarlijke chemische cocktail... maar toch eet ik het op. Een lekkere appel. @vheeswijk Toch fijn dat er geen paraffine in zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Ingrediënten: catechin, epicatechin, rutin, floridzine, chlorogeenzuur, cafeïnezuur, ferulinezuur, pectine, methanol, ethyl-2-methylbutanoaat, oxaalzuur, ascorbinezuur, nicotinamide, amygdaline, caroteen, tocopherol, quecertine, procyanidine B2, 2-methylbutylacetaat, butylacetaat, hexylacetaat, butanol, 2-methylbutanol, hexanol, 1-methoxy-4-(2-profenyl)-benzene, butylpropanoaat, 2-methylbut-3-enylacetaat, E-hex-2-enylacetaat, oxaloacetaat, fosfoenolpyruvaat, fructose,... Wat een gevaarlijke chemische cocktail... maar toch eet ik het op. Een lekkere appel. @vheeswijk chloor ; super corrosief gas. natrium: ontploft in contact met water. samen? lekker zout! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Naar aanleiding van dit topic zou ik ook geen zonnebrand creme meer gebruiken. Van de hoeveelheid chemische shit zou je al kanker krijgen. Draag dan bedekkende kleding. En zon verstandig. Niet op het heetst van de dag liggen bakken. Juist dan de schaduw en koelte in. Kan dit weekend nog lachen worden ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Het oorspronkelijke recept uit 1860 zal onbedenkelijker zijn geweest dan de tegenwoordige. In die tijd bestonden sorbitol, cetyl alcohol, imidazolidinylureum en de beide genoemde parabenen nog niet. Interessant om te weten: Eugenol = kruidnagelolie Methyl salicylaat = Wintergroen olie Thymol = Thijm olie ondanks chemische namen toch natuurlijke verbindingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 5 juni 2015 Delen Geplaatst: 5 juni 2015 Gezien mijn avatar zou zo'n doosje PREP goed bij me passen Tevens gebruik ik middelen tegen miniscule acne plekje die niet weg willen, dus een beetje ondersteuning van de huid kan geen kwaad. Wil er ook een review over schrijven. Greetz, Kc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 29 juli 2015 Delen Geplaatst: 29 juli 2015 2 maanden later en niemand, behalve ikzelf, heeft zijn ervaringen gedeeld met de prepzalf? Zo groot is het monster niet, na intensief gebruik zal neem ik aan de tube onderhand wel leeg zijn? http://preppers.nl/forum/threads/13189-Review-Prep-zalf?highlight=prepzalf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 29 juli 2015 Delen Geplaatst: 29 juli 2015 2 maanden later en niemand, behalve ikzelf, heeft zijn ervaringen gedeeld met de prepzalf? Zo groot is het monster niet, na intensief gebruik zal neem ik aan de tube onderhand wel leeg zijn? http://preppers.nl/forum/threads/13189-Review-Prep-zalf?highlight=prepzalf Ik zocht dit topic al. Ik ben vertraagd door omstandigheden. Ik zal TS even informeren, goed dat je het zegt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 29 juli 2015 Delen Geplaatst: 29 juli 2015 Ik ben ook vertaagd door administratieve ellende die op mijn pad kwam en doordat ik nu in Frankrijk zit. Volgende week komt mijn review. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Geplaatst En excuses voor de vertraging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.