Floshtf Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 In mijn internet preppen internet afstruin momentje kwam ik leuk interview / filmpje tegen wat naar mijn weten nog niet geplaatst is. Via deze site van een student : http://doomsdaydraaiboek.wordpress.com/2014/11/01/in-gesprek-met-een-prepper/ Leuk gedaan @phaelin ! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 Heel leuk gedaan zeg ! Informatief ook voor niet preppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arjan Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 Ik vind hem zeer interessant en mooi gefilmd Ik heb er veel van opgestoken en mijn pa ook, bedankt daarvoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 super filmpje @phaelin maar heb je geen problemen met de houdbaarheid van zo'n grote hoeveelheden ethanol? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 Leuk filmpje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 Erg leuk filmpje. Informatief en lekker nuchter! Goed gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Invictus Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 "Mafketelfactor" als woord van de dag voor mij Leuk filmpje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 Kudos! @phaelin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 En toch, .. ik miste Leon. ;-) Maar leuk gemaakt, eerlijk en nuchter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 @phaelin, heel helder informatief filmpje goed gedaan!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 super filmpje @phaelin maar heb je geen problemen met de houdbaarheid van zo'n grote hoeveelheden ethanol? 't Meeste dat je ziet is petroleum en lampolie. er is maar 20 of 30 liter ethanol. Gebruik ik voornamelijk in m'n sfeerbrandertje (geeft ook lekker warmte in de winter in de kamer) op het balkon in de zomer en in m'n kleine brandertje om even snel een kopje koffie te percoleren 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kipping Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 Leuk gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 Kudos naar @ThomasvanZwol voor het monteren en editen van mijn verhaal. Is inderdaad een mooi filmpje geworden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 6 november 2014 Delen Geplaatst: 6 november 2014 Goed bezig @phaelin, en al een mooie voorraad opgebouwd 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 7 november 2014 Delen Geplaatst: 7 november 2014 Goed bezig zeg @phaelin. Dit zij de realistische fimpjes waarvan er meer zouden moeten zijn om alle schaapjes wakker te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 7 november 2014 Delen Geplaatst: 7 november 2014 Wat een leuk filmpje zeg! Heel leuk ook die volle kasten en box, daar word ik blij van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 7 november 2014 Delen Geplaatst: 7 november 2014 ....Mooi werk!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 7 november 2014 Delen Geplaatst: 7 november 2014 Goed filmpje @phaelin, complimenten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 7 november 2014 Delen Geplaatst: 7 november 2014 Net filmpje, sober en feitelijk. Nadeel vindt ik van veel interviews dat er toch vaak een beetje de draak gestoken wordt. Dus kudos voor dit filmpje. En mafketelfactor is toch wel het woord van 2014 hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 7 november 2014 Delen Geplaatst: 7 november 2014 Erg genoten van het filmpje. Zo mogen er meer komen. En idd mafketelfactor ga ik zeker onthouden!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.