Mr. Gold Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Gisteren in Man Bijt Hond onze @Simurgh Ondernemer in zelfredzaamheid artikelen Jeroen Klaassen. Zie dat je speciaal naar de kapper geweest bent. Een "natural" ben je op tv en radio. Klik hier voor uitzending gemist (het is meteen het eerste item) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Hij ziet er weer beeldig uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Wat doe je dat toch goed @Simurgh! Persvoorlichter van Preppers.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Leuk stukje Goeie reclame voor de prepshop ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Mooi! Ik ga zo even kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Hahaha, gave uitzending! Top @Simurgh ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Toch wel raar dat ze zoveel problemen hebben om een overal aan te trekken . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik heb heel hard gelachen, mooi gedaan @Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik heb heel hard gelachen, mooi gedaan @Simurgh! Ik heb ik helemaal in een deuk gelegen om die mensen in het winkel centrum! Maar het houdt de mensen dus wel bezig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Gisteren in Man Bijt Hond onze @Simurgh Ondernemer in zelfredzaamheid artikelen Jeroen Klaassen. Zie dat je speciaal naar de kapper geweest bent. Een "natural" ben je op tv en radio. Klik hier voor uitzending gemist (het is meteen het eerste item) Het jammere is dat Simurgh een heel net verhaal verteld en dat MBH de simpele ziel op straat weer volkomen belachelijk probeert te maken. Het resultaat is dat veel mensen niet serieus naar de boodschap kijken. PS Zelfde kapper? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Erg leuk stukje en weer lekker nuchter gebleven Simurgh. Die ene vrouw in dat winkelcentrum had een prachtig gevoel voor humor! Alleen die commentaarstem....... brrr. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Het jammere is dat Simurgh een heel net verhaal verteld en dat MBH de simpele ziel op straat weer volkomen belachelijk probeert te maken. Het resultaat is dat veel mensen niet serieus naar de boodschap kijken. Ben het helemaal met je eens.. Zeker omdat dit precies voor het programma over de fabels en feiten van ebola ging.. Dan wordt het in plaats van een serieus programma ineens een vervolg op amusement, maar met een informatieve insteek. Ze hadden deze man bijt hond gewoon serieus moeten houden, net zoals Simurgh dat deed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nederlands-eten-in-blik Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 @Simurgh Wat heb je dat goed gedaan! A natural speaker :-) @FincalnSpanje Dat zul je toch altijd blijven hebben, in de media. Maar desondanks denk ik dat de oprechte boodschap wel is aangekomen hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pettas Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Leuk dat de reporter op 03:20 zegt "kunt u zich voorstellen dat u zo boodschappen moet doen!" Ik denk dat er bij een flinke epidemie of zelfs een pandemie geen boodschappen meer in de winkels liggen. Mensen blijven er maar vanuit gaan dat alles gewoon door blijft gaan!. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 En al helemaal genegeerd wordt de informatie dat een pak geen oplossing is. Er moet immers ook gelegenheid zijn het besmette pak op een veilige manier uit te trekken en af te voeren. Zonder uitleg en training enzomeer zal dit niet gaan werken zoals bedoeld. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 @Simurgh Nog even en je krijgt een sterrenstatus . Maar kudo's voor je optreden man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Goed gedaan hoor. Ik kijk geen tv dus weet niet wat man bijt hond voor een programma is normaal gesproken. Er had inderdaad wel wat meer nadruk mogen liggen op de verdere maatschappelijke gevolgen van een eventuele uitbraak. Uitval van diensten, lege winkels, overvolle of gesloten ziekenhuizen enzovoort. Maar misschien willen ze zo'n doemscenario niet brengen. Ach, als er maar een paar mensen zijn die voor zichzelf gaan nadenken scheelt dat toch weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nederlands-eten-in-blik Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 @phaelin Dat is ook wel zo ja. Het blijft Man Bijt Hond, een programma dat mensen portretteert en probeert respectvol entertainment te leveren. Blijft lastig maar Jeroen deed het heel goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Goed gedaan hoor. Ik kijk geen tv dus weet niet wat man bijt hond voor een programma is normaal gesproken. Er had inderdaad wel wat meer nadruk mogen liggen op de verdere maatschappelijke gevolgen van een eventuele uitbraak. Uitval van diensten, lege winkels, overvolle of gesloten ziekenhuizen enzovoort. Maar misschien willen ze zo'n doemscenario niet brengen. Ach, als er maar een paar mensen zijn die voor zichzelf gaan nadenken scheelt dat toch weer. En al helemaal genegeerd wordt de informatie dat een pak geen oplossing is. Er moet immers ook gelegenheid zijn het besmette pak op een veilige manier uit te trekken en af te voeren. Zonder uitleg en training enzomeer zal dit niet gaan werken zoals bedoeld. Ja is heel belangrijk om dat alles te melden... maar er wordt wat geknipt als je bedenkt dat ze zo'n 2 uur op visite zijn geweest... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 top om te zien..het viel mij wel op dat de mensen het niet vreemd vonden nu ebola niet zo ver van mijn bed meer is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Ja is heel belangrijk om dat alles te melden... maar er wordt wat geknipt als je bedenkt dat ze zo'n 2 uur op visite zijn geweest... Dat knipwerk aan exact dit programma heb ik eens van nabij mogen meemaken. En ik snap dat dat soort nuances niet interessant genoeg zijn, totdat ze dat wel gaan zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Goed gedaan @Simurgh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Goed bezig weer!. Talentje hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Dat was kort idd. Jammer dat ze die twee uur niet gebruikt hebben voor een breder beeld van het idee dat zelfredzaamheid wel eens handig kan zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Dat was kort idd. Jammer dat ze die twee uur niet gebruikt hebben voor een breder beeld van het idee dat zelfredzaamheid wel eens handig kan zijn. Zelfs commercieel handig, als de MSM iedereen zegt om voor 3 weken voorraad in huis te halen draaien de supermarkten weer extra omzetten, win-win situatie dus want dan kan men voor zichzelf zorgen en hoeven ze niet te gaan plunderen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.