netuyas Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Sterker nog, Mijn oma en opa dronken er ook van en zijn respectievelijk 95 en 92 jaar oud geworden. Die waren toch niet toevallig 94 jaar en 363 dagen cq 91 jaar en 363 dagen oud toen ze het dronken:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Oke,Lewieke wint voorlopig de gele trui.Ik heb vorige week twee blikken fruit gegeten 1 blik mango stukken het andere klein fruit zoals bramen en kersen.Blikken waren van het productie jaar 2007. Op ijs kreem nog zeer lekker.Ik leef toch nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 En hoe ik aan die blikken kom,iets met verhuizen en zo. En achteraan in een kast geraakt waar ze niet thuis hoorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Gecondenseerde melk, 6 jaar overdatum. Niets mis mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maan Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Gecondenseerde melk, 6 jaar overdatum. Niets mis mee Dat is goed om te weten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Predator Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Gecondenseerde melk, 6 jaar overdatum. Niets mis mee Bedankt voor de tip, kan ik de prep voorraad verder uitbreiden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Die waren toch niet toevallig 94 jaar en 363 dagen cq 91 jaar en 363 dagen oud toen ze het dronken:p Ze overleden in 1998 en 1997. We dronken de chocolademelk van het cacaopoeder in 1986. Het poeder werd in 1945 door de amerikanen meegebracht maar dateerde natuurlijk van enkele jaren eerder. Ik was toen 16. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 In mijn gulzigheid heb ik net een amandelstaaf naar binnengewerkt (voor driekwart) waar schimmel op zat nu weet ik niet of ik misselijk ben van de hvh calorieën, of dat die schimmel een shtf'je in mijn *spijs*verteringskanaal oplevert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 @Maan en @Predator het kan een klein beetje (licht) verkleuren maar kwa smaak merk je er niets van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HenkV Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Gisteravond deze conimex saus gebruikt. (minstens 7 jaar droog en koel bewaard in de kelder) Geen verschil te zien/ruiken bij openen verpakking. Smaakte prima! (de kip was trouwens niet 7 jaar over datum) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peter_begeman Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 3.5 jaar geleden heb ik 500ml water in potten geweckt. Vorige week op gedronken en geen last gehad. Was wel kraanwater maar goed. Ik vond het een vermelding waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 3.5 jaar geleden heb ik 500ml water in potten geweckt. Vorige week op gedronken en geen last gehad. Was wel kraanwater maar goed. Ik vond het een vermelding waard. Volgens mijn weckboek wordt water dat geweckt is niet slecht . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Water wecken??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peter_begeman Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Haha ja ik had potjes over zonder inhoud en dacht toen om het ook eens te testen. Ik heb nog 2 potten water staan. Die misschien volgend jaar testen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 27 november 2014 Delen Geplaatst: 27 november 2014 Graag een snelle reactie: Ik sta op het punt om sinds jaren weer eens pannenkoeken voor mijzelf te bakken. De geopende stroop fles in mijn kastje heeft een houdbaarheid van 2008. Nog veilig of niet? Ruikt normaal. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 27 november 2014 Delen Geplaatst: 27 november 2014 Alleen @Stuudje heeft gereageerd zo snel via PM waarvoor dank. Strekking van het verhaal: suiker dus ok. De pannenkoeken zijn gebakken, de stroop is gegeten. Het bakken kon ik nog alhoewel, standaard voor mij, de eerste 2 mislukten omdat de pan nog niet heet genoeg was. Gebruikt: "Koopmans scharrelei 10 seconden beslag - alleen water toevoegen". Houdbaarheid juni 2014. Naast kaas pannenkoeken stroop gebruikt die dus reeds jaren geleden was geopend met een houdbaarheid tot november 2008, dus op de kop af 6 jaar over datum. "VanGilse Classic schenkstroop". Zag er goed uit, rook prima, smaakte prima, was misschien iets dikker dan gewend. Tot nu toe voel ik mij prima maar zal het doorgeven als het toch nog fout gaat Edit: oh ja de gebruikte zonnebloemolie was ook 3 maanden over THT. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roodhaar Geplaatst: 27 november 2014 Delen Geplaatst: 27 november 2014 Ik heb een flinke hoeveelheid zonnebloemolie. Deze kan ik helaas niet al te snel rouleren. Kan echter uit ervaring spreken dat zonnebloemolie 8 maand na THT prima te gebruiken is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 28 november 2014 Delen Geplaatst: 28 november 2014 Om nog even terug te komen op mijn stroop verhaal. Ik ben er niet ziek van geworden maar had wel een deel van de avond een wat mindere nasmaak in mijn mond. Ik had wat pannenkoeken over en heb nieuwe stroop gekocht om ze te kunnen eten als lunch en de smaak van de verse stroop was toch wel een een stuk beter. Stroop 6 jaar over datum is dus prima te eten maar wat meer verse is lekkerder, dat zal geen verrassing zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 28 november 2014 Delen Geplaatst: 28 november 2014 Check mijn post over 20 jaar oude fleswater, klikkerdeklik: http://preppers.nl/forum/threads/11657-THT-*Juni-1994*-Bar-Le-Duc-sodawater (ik leef nog) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Nu ik niets voor handen heb niet meer rook ook de deur niet uit kan . Snoep ik wat meer dan anders . Zo ben ik gisteren een pakje druivensuiker begonnen . Ik keek vandaag naar de verval datum . feb 2010 lekker , mmmm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Ik trok laatst een pakje voorverpakte schouderham van de Aldi open, welke 1 dag over datum was. Dat pakje ging gelijk de vuilbak in zo'n smerige lucht kwam er van af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Ik trok laatst een pakje voorverpakte schouderham van de Aldi open, welke 1 dag over datum was. Dat pakje ging gelijk de vuilbak in zo'n smerige lucht kwam er van af. Zo ruikt het ook VOORDAT de datum verlopen is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Ik heb zojuist de ultieme actie gedaan. Sushi van het tankstation dat over de datum was. Gevaarlijker kan niet. Smaakte nog prima, textuur was minder. Tot nu toe nog geen buikpijn gehad hahhaha. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 @Skirra Dat is wel heel gedurfd. En sushi van het tankstation? Brrrrrrr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Ik heb zojuist de ultieme actie gedaan. Sushi van het tankstation dat over de datum was. Gevaarlijker kan niet. Smaakte nog prima, textuur was minder. Tot nu toe nog geen buikpijn gehad hahhaha. Als je morgen een innige relatie hebt met je WC-pot, laat het ons dan even weten. Je hebt wel TP geprept neem ik aan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.