Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat heb jij gegeten dat over de datum was?

Dreutel

Aanbevolen berichten

Hier kan ik een leuke aan toevoegen. Bronwater, getapt in 1974 en in een jerrycan bewaard gewoon in de kelder. Naar aanleiding van deze topic de kan opgedoken in de kelder  en een glas ingeschonken. Gekeken , geroken en vergeleken met  een glas kraanwater. Geen verschil te ontdekken. Ik heb het glas leeggedronken  en   ik kan bevestigen dat er óók  geen smaakverandering  heeft plaatsgevonden  en ik heb geen buikklachten ondervonden.. De kan is weer terug verhuisd naar de kelder

• Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
30 minuten geleden, Amero zei:

Ik drink de hele week al van Nescafe de Wiener Melange. Ten minste houdbaar tot 08/2016.

Het is goed te drinken, ik merk geen smaakverlies en ik ben er niet ziek van geworden.

Ha is dat die van de Aldi maar dat is lekker.

Kan je ook volgens mij lekkere ijsjes mee maken.

• Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 jaar later...

Afgelopen  weekend vond ik een pak Cracottes van het merk Lu in mijn  voorraadkast, geen idee hoe lang deze er al stonden, maar wel al lang

Ik ging er blindelings van uit  dat ze  qua smaak en textuur  niet veel verschilden van een  stuk karton 

De werkelijkheid was anders.

De Cracottes waren nog knapperig en hadden qua smaak niet of nauwelijks  in geboet,  en dat met een tht  datum  van dec 2012. 🙈

Het pak  Cracottes was na bijna 10 jr nog zeer goed eetbaar.

Gewoon droog bewaard, zonder   extra's.

Door ' ouwe meuk niet meteen en klakkeloos  weg te gooien, leer je nog eens wat.

• Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 jaar later...

Chorizo met een geopende verpakking die een maand of 4 over de datum was. Toen ik in de middag een stukje geproeft had leek het nog prima te zijn. Had die avond de +-1/3 worst door de pasta gegooit. Had er toen toch nog wel wat last van gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...