mfweert Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Hallo allemaal, Mijn favoriet voertuig was: 1000x excuses, met een camper kun je wel vluchten en rondrijden...ik had het tema van dit topic niet goed gelezen. Dit onderwerp mag verwijderd worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 fav. voertuig voor welk doeleinde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Een T3 , waarom verbaasd mij dat niet omdat ik zelf ook eentje heb een 2.0 LBX hoewel m'n favoriet veruit deze was http://preppers.nl/forum/threads/177-Welk-vervoermiddel-bij-een-Bug-out?p=163428&viewfull=1#post163428 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Als ik toch even mag dromen in dit topic: Meet the Marauder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Wat te denken van deze dan? http://survivortruck.com/ Tip: doomsday on wheels ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Wat te denken van deze dan? http://survivortruck.com/ Tip: doomsday on wheels ;-) Nah, die kan niet tegen 2kg C4, mietje vergeleken met de Marauder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 geef mij maar paard/ezel en wagen ..zit je nooit zonder brandstof Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 geef mij maar paard/ezel en wagen ..zit je nooit zonder brandstof Dat is inderdaad het enige wat er nog rijdt, een paar weken na SHTF. En nog vele jaren...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 de schoen.......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Koenigsegg. Weinig nut als syfilis hits the fumulator maar wel een vette bak en magneet cougars. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Koenigsegg. Weinig nut als syfilis hits the fumulator maar wel een vette bak en magneet cougars. OK, deze neem ik dan nog naast mijn paard en wagen, voor de leuk.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 nou, voor mijn dagelijk off road, modder road, ooit was hier een road,een ook mischien kom hier nog een road,.....,ben ik wel tevreden met mijn hillux. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 nou, voor mijn dagelijk off road, modder road, ooit was hier een road,een ook mischien kom hier nog een road,.....,ben ik wel tevreden met mijn hillux. is de weg weg? hillux, ja dat is ook 1 van mijn mijn favoriten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Als ik toch even mag dromen in dit topic: Meet the Marauder. Jaaa mooi ga ik ook voor maar dan wel in een ander kleur !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 is de weg weg? hillux, ja dat is ook 1 van mijn mijn favoriten opdomenica hebben virtuele highway. ooit was een plan ervoor. maar die hillux rijden goed. ik heb ze gekocht op een online auction in america, 3 zijn min of meer totaal los, om onderdellen te geven aan de 2 die wel rijden. in derde wereld landen ,woord je niet rijk ,wel creatief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edje Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Natuurlijk deze : En ja natuurlijk weet ik dat die niet handig is, maakt teveel herrie, zuipt .... enzo, maar blijft super gaaf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Als ik toch even mag dromen in dit topic: Meet the Marauder. Droom maar lekker verder . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Ietsjes minder spectaculair als een Marauder,maar ja,met een voertuig van nog geen 500eypo kun je ook een heel stuk komen,zeg maar meer prepper en minder geld smijten; Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Droom maar lekker verder . Geert Wat is het leven zonder dromen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Unimog - Maximog (need i say more ?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Unimog - Maximog (need i say more ?) Inderdaad een voertuig waarbij aan alles is gedacht. Zelfs aan je crematie na een aanrijding, met die benzinetanks in de bumper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Inderdaad een voertuig waarbij aan alles is gedacht. Zelfs aan je crematie na een aanrijding, met die benzinetanks in de bumper. Ik ga er van uit dat dit een diesel voertuig is ... En dan geldt het hetzelfde voor vrachtwagens... Daar zie je dan brandstoftank ook naakt zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Ik heb even zitten googlen om te achterhalen hoe dat zit, maar kom er niet echt uit. Volgens mij zit het zo bij Unimog, de meeste modellen zijn gewoon diesel. Benzine motoren zijn de uitzondering en zouden al niet mijn voorkeur hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gemini Geplaatst: 7 december 2013 Delen Geplaatst: 7 december 2013 Geen last van file en overstroming bestendig :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 Ik heb even zitten googlen om te achterhalen hoe dat zit, maar kom er niet echt uit. Volgens mij zit het zo bij Unimog, de meeste modellen zijn gewoon diesel. Benzine motoren zijn de uitzondering en zouden al niet mijn voorkeur hebben. Moderne Unimogs zoals afgebeeld zijn diesels, de afgebeelde unimog heeft trouwens in mercedes-G cabine. Een beetje zonde om te kiezen voor zo weinig ruimte met zo'n voetstuk. Desalniettemin ziet het er stoer uit. Dat een voertuig 1op3 rijd maakt om naar je bol te rijden Niet veel uit. Maar verder beschouw ik een "survival voertuig" als een wegwerp object. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.