hamster Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 hoi preppers Aangezien al mijn vorige uploads bijna allemaal t loodje gelegd hebben door nieuwe instellingen van de provider, heb ik alles gecombineerd en in 1 GROOT bestand gedrukt. Deze is te downloaden via onderstaande link, het is in Pdf format telt 537 pagina's (geen 600blz @Simurgh sorry ) inhoud bevat : energie planten DIY eten vissen/jagen vuur maken enz enz enz en hier de download link Mijn preppers bijbel hier een tweede link Mijn preppers bijbel 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Thanks, ik ben aan het downloaden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Download complete... thx @hamster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Downloading as we speak... ben benieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Goed gedaan, dank, ik heb hem binnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Dank je, ook hier aan 't lurken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 briljant boek @hamster. Krijgt een vaste plek naast de SAS uitgave! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Gedownload!...Thanx voor deze nuttige informatie. Grt easy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Dank u voor het mooie werk, @hamster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 "Server currently under repair. Please try again later." oops.....misschien straks?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 "Server currently under repair. Please try again later." oops.....misschien straks?? inderdaad straks opnieuw proberen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Mooi stuk werk @hamster ! Gauw op 'n cdtje branden Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 "Server currently under repair. Please try again later." oops.....misschien straks?? Nog steeds hetzelfde.......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 link werkt normaal probeer t nog eens @Amazing Dree en tevens een tweede link geplaatst Nog steeds hetzelfde.......... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 @hamster Wat ben je toch geweldig zeg, daar ben ik echt heel blij mee, de pdf snel op de ereader laden, en we kunnen er voor altijd bij met de goal zero !!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 echt geweldig gedaan:) erg bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ik ga ook even downloaden. Hartelijk dank Heb ik weer wat te lezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Super dank je wel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 @hamster: wat een meesterwerk! Dank je wel!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Wauw, bedankt @hamster Fijn stuk werk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Mooi stuk werk @hamster ! Gauw op 'n cdtje branden Bedankt! wat ben je met een cd ?drukken die handel ^^ mooi werk @hamster thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Abel Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Thanx Ben aan het downen - ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 wat ben je met een cd ?drukken die handel ^^ mooi werk @hamster thanks Voorheen was ik idd ook een fervent aanhanger van het gedrukte woord,het wordt me echter teveel massa,een laptop met zonnecel lader en een berg cdtjes kan ook wel handig zijn en in ieder geval compacter,het beste is dus eigenlijk zowel een papieren,als een digitale versie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 als je het dan toch compact wil houden neem een reader en geheugenkaartjes zelf vervent aanhanger van papier Voorheen was ik idd ook een fervent aanhanger van het gedrukte woord,het wordt me echter teveel massa,een laptop met zonnecel lader en een berg cdtjes kan ook wel handig zijn en in ieder geval compacter,het beste is dus eigenlijk zowel een papieren,als een digitale versie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 @hamster bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.