Keyser Suze Geplaatst: 8 juli 2012 Delen Geplaatst: 8 juli 2012 Ergens anders geschreven; denk aan de Toko, veeeeeel voor weinig:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 8 juli 2012 Delen Geplaatst: 8 juli 2012 Kijk dat is nou het leuke, van elkaar leren, bedankt voor de tip! Toch zie ik als ijzeren voorraad wel de voordelen van iets 10 jaar op de plank kunnen gooien zonder naar om te kijken, of het je dat geld waard is is wat anders.. Vind ik persoonlijk nogal een smak geld voor een beetje boter. Dan kun je naar mijn idee beter campingboter (campeerwinkel 500 gram ca € 4), palmboter (reformzaak 500 gram € 5) of Crisco (Makro € 5) kopen. Allemaal in blik en tot ruime tijd na de THT te gebruiken. (Mits koel opgeslagen). Heb ooit geprobeert zelf Ghee te maken. (youtube biedt meerdere varianten) Mwah. Ben niet gek op de smaak ervan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 8 juli 2012 Delen Geplaatst: 8 juli 2012 Ben vandaag bij dirk v.d. broek geweest en heb 9 pakken YUM YUM noodles gekocht 0.39 cent per pakje (de smeken ganaal,kip en rund). Deze en volgende week bij de kruidvat 6-pak macleans tandpasta voor 3,99 euro. Deze week bij de big bazaar Vacuum opberghoes 130x100 cm 1,89 euro (deze trek je vacuum met de stofzuiger makklijk voor je kleding) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 juli 2012 Delen Geplaatst: 9 juli 2012 Deze week in de bonus bij AH: 10 euro wereld ontvanger, 1 euro voor 3 zakjes noodles, 30 euro voor motorola 6km walkietalkie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newprepper Geplaatst: 9 juli 2012 Delen Geplaatst: 9 juli 2012 Blikke tonijn van het merk Princess. Alle soorten voor 99 cent bij de AH. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 10 juli 2012 Delen Geplaatst: 10 juli 2012 Deze week bij de big bazaar Vacuum opberghoes 130x100 cm 1,89 euro (deze trek je vacuum met de stofzuiger makklijk voor je kleding) Weet niet of je stofzuiger nog werk wshtf??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 10 juli 2012 Delen Geplaatst: 10 juli 2012 Deze week in de bonus bij AH: 10 euro wereld ontvanger, 1 euro voor 3 zakjes noodles, 30 euro voor motorola 6km walkietalkie. zouden ze ook al doorhebben dat er shit aankomt? Lijken wel prepper aanbiedingen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 10 juli 2012 Delen Geplaatst: 10 juli 2012 Weet niet of je stofzuiger nog werk wshtf??? Is ook de bedoeling dan om voor shtf je spullen die je hebt te vacuumeren neemt minder ruimte in als je weg zou moeten;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 10 juli 2012 Delen Geplaatst: 10 juli 2012 Die zakken werken niet, na verloop van tijd verliezen ze hun vacuüm Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 12 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2012 950 watt aggregaat 220v. 99.95 euro http://www.agroluxesale.nl/Aanbieding/104/220V--Stroom-Aggregaat-2-Takt.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 Sunlightzeep is bij de Jumbo onder de euro! goeie tip! Heb net zelf 5 kilo Marseillezeep gekocht, maar een paar blokken sunlight kan er altijd bij. Gaat jaren mee. Las een artikel van iemand die het uit een huisopruiming had gekregen. 30 jaar oud!! Werkte nog steeds goed. Bij de AH nu voor 99 cent, maar bij de Jumbo dus goedkoper.. hmm toch goed zo'n topic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 Bij de ikea nu het lampje Beryll. Een klein wandlampje, type spot draaibaar. Het mooiste, het is een 12 volt spot met adapter, maar kan dus als SHTF op de accu verder. Zit ook nog eens dik 5 meter snoer aan en het mooiste, hij kost nu 1 euro!! Weet niet of ze overal zijn, maar is echt een topkoopje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 @ Frank Is dit 'm? Kost normaal 17,95 en dat betekent dat het echt idioot goedkoop is. Mooi ruilmateriaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 @ Frank Is dit 'm? Kost normaal 17,95 en dat betekent dat het echt idioot goedkoop is. Mooi ruilmateriaal. Dat is m inderdaad, alleen hier zijn ze zwart en zoals ik kan zien, mist dat lange staafje om m te verstellen denk ik. Maar verder ja! Te gek toch?? Denk dat ik de boel op ga kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 Hij is 12 volt, met 20 Watt lampje.Is vergeleken met LED natuurlijk wel veel, maar dan nog, op een accusysteem heb je behoorlijk lang licht van zo''n ding. Zeker wanneer je de accu tussentijds ook op kunt laden. Maa rik ga zeker even kijken naar een LED vervanging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 Frank, Ik denk wel dat er een maximum aantal per klant is, maar ja, dan lopen we toch een paar keer langs de kassa. Ik ga er in elk geval 4 halen. Muchas gracias voor de tip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 Ik heb er op dit moment 20 in huis. De actie loopt in Amersfoort en ze keken ons inderdaad wel wat raar aan toen we vanavond met 2 dozen langs de kassa kwamen. Wil best kijken of ze er morgen nog zijn en eventueel op aanvraag meenemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 13 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2012 Fietskar met 1 wiel. 30 kilo capaciteit. 75 https://www.koopgoedkoop.nl/specialoffer/frontend_sdoLandingPage/do/?TRANSID=865421153&m4n_aid=10963&4dsid=2&utm_source=m4n&utm_medium=cps&utm_campaign=m4n_productfeed (ik heb hem gekocht trouwens, een collega ook) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 C1000 is best interessant t/m dinsdag: Page 3-laags toiletpapier 40 rollen; 9,99 Robijn wasmiddel 4 Duracell batterijen 50% korting Hak groenten 2 potten 1,19 Unox knakworst 2 blikken 1,89 http://www.c1000.nl/aanbiedingen---acties/weekaanbiedingen.aspx En AH alleen vandaag nog, alles 99 cent: Princess Tonijn in blik Struik maaltijdsoepen in blik Unox leverpastij AH extra jam AH knakworst 2 blikken Kühne tafelzuren Pickwick 1-kops fruit- en kruidenthee AH 2-laags toiletpapier 6 rollen Glorix bleek 750ml Edet vochtig toiletpapier FA douche AH Kattenvoer 3 blikjes Dreft handafwas Sunlight zeep http://www.ah.nl/bonus/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 30 juli 2012 Delen Geplaatst: 30 juli 2012 Bij Bas van der Heijden (zelfde keten als Dirck van den Broeck en Digros) verkopen ze nu imkerhoning in 1 liter beugelpotten voor 5,99 euro. Geen idee of dat een goeie deal is. Oh en bij de Kruidvat kun je nu drie pakken WC papier krijgen voor 5 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 30 juli 2012 Delen Geplaatst: 30 juli 2012 Die potten zijn meestal rond de 6 a 7 euro. Bij de agrimarkt 24 rollen markant 2 laags 3,49 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Bij Hoogvliet 48 rollen Edet (3x 16) voor ongeveer 10,- vanaf woensdag, is een op = op actie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Geweldig, de preppers blijken wc papier experts te zijn, ook ik kijk sinds kort naar aantal rollen, hoeveel laags etc. En zoals ik hierboven zie ben ik niet de enige:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Misschien al vermeld maar anders de tip van de dag http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-cadeauartikelen,/reisartikelen/eten-en-drinken/lifestraw.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 9 augustus 2012 Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 Enigzins zijspoortje, maar kreeg vandaag een nieuwsbrief van http://www.zwerfkei.nl dat ze de hele maand augustus geen verzendkosten rekenen. Toch mooi als je net iets bij hun op je wishlist hebt staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.