caroline Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Voor de liefhebbers: http://daniellevanhout.wordpress.com/2013/05/25/interview-met-prepper-dick-berts/#comment-2 Een bijna uur lang durend intervieuw van onze "prepper goeroe" Dick. Ik vond het een heel goed intervieuw en vooral erg leuk om hem weer eens bezig te horen. Ik dacht niet dat er al iets over gemeld is, maar als dat wel zo is, dan excuses. Dick; als je dit leest: Super! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Ik ben inmiddels op de helft maar het is een goed en genuanceerd verhaal. Gezond realisme. Goeie tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Haha geweldig dit, ikzelf heb Dick ook benaderd voor pasen, of ik bij hem langs kon komen om een blik in zijn prepper leven te mogen werpen. Heel hartelijke man, ik was dan ook van harte welkom, en zowaar een hele zaterdagmiddag bij hem doorgebracht met alle verhalen! Als je dit leest Dick, nogmaals bedankt, mooie eye openers gekregen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Dick is en blijft onze prepper koning. Ik heb veel te danken aan Dick en krijg een grote glimlach als ik hem hoor of zie. Hij zal ongetwijfeld jullie reacties lezen en trots zijn. Complimenten voor Daniëlle van Hout die een mooi interview heeft gemaakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Mooi interview, eindelijk wordt er eens niet geknipt en verdraaid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Heel leuk. Dank je wel @caroline. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Coel! Dank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Prima interview, erg jammer dat Dick besloten heeft niet langer zijn stem te laten horen hier. Hij komt op mij lekker nuchter over en weet 'de mentaliteit' goed te verwoorden, voor mij althans. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 top om te horen en te zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Thanks @caroline !!!!! Schitterend interview met toch zeker ook onze Dick Berts. Zoals hij het kan verwoorden, kunnen het er niet veel. Dank je wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Wat fijn om zijn stem weer te horen! Potverdorie Dick... Ik mis die avatar hierboven in dit forum... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Indianaskywalker Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Waarom is 'onze' Dick hier niet meer op het forum? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Jammer dat hij tegen vuurwapen bezit is, maar voor messen bezit om dezelfde redenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Jammer dat hij tegen vuurwapen bezit is. Ach we hebben allemaal onze tekortkomingen? Mooi interview Dick, bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Ik heb Dick zijn interview voor een groot stuk gehoord strak luister ik verder . Het enige wat ik er op wil zeggen is . Ik geloof dat ik me zelf hier hoor en als ik de foto's bekijk denk wat heeft hij het ordelijk gerangschikt bij mij ligt het veel mee verspreid en minder over zichtelijk . Kudo's voor Dick maar daar heeft hij nu toch niets meer aan . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Ook vind ik het jammer dat er nog maar 700 van zijn boeken verkocht zijn . De mens is nog niet wakker . Ik heb er alvast een van . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 En wat een warme stem heeft die man toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Vanavond eens even rustig beluisteren. Leuk om weer eens wat van hem te horen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Wat fijn om zijn stem weer te horen! Potverdorie Dick... Ik mis die avatar hierboven in dit forum... Ja, een zeer herkenbaar plaatje, zegt heel veel. Roept nu al wat nostalgie op...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 sodemiterij haha Je leert wel Hollands Nederlands als je naar Bert luistert. Ik heb Bert altijd gezien of gelezen als de middenweg tussen uiterste . Soms voor mij een oogopener en soms van "Echt" . Maar al bij al een mens die ik zonder hem persoonlijk te kennen respecteer omdat hij voor iets staat. Groetjes Chin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Heb hier ook één van zijn boekjes! Leuk interview. Nix echt nieuws maar wel goed om hem weer te horen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Prettig naar te luisteren! Heel toegankelijk. Ga toch eens op zoek naar het 701e exemplaar:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tidelideli Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 @ allen Dank jullie wel! Heel leuk om te horen dat jullie het een goed en leuk interview vinden! Het was voor mij ook een ontzettend leuke, interessante en leerzame middag met Dick. Groet, Daniëlle Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 @Danielle goed werk! Bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Magic Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Een goed interview. Ik heb Dick Berts voor het eerst gezien bij de week van Filemon. Ik vind het erg goed van hem dat hij de boodschap naar buiten brengt, en dat misschien wel ten kosten van hemzelf. Mede dankzij Dick ben ik gaan preppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.