sormano Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Hee, Hieronder staan 2 links van video's waar het lockpicken geïntroduceerd wordt. Ze zijn zeer leerzaam en nuttig. Introductie - Leren Lockpicken Hoe begin je: Vragen of opmerkingen mogen hieronder, voor veel meer info kan ook naar het lockpickforum gaan: http://www.lockpickwinkel.nl/forum Grttzz,, Sormano Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Voor de mensen die willen lockpicken ipv een deur in te trappen. Een standaard 4 of 5 pins voordeurslot ga je echt niet picken in SHTF tijden als je niet zeer geoefend bent (lees het in een paar minuten doet). Het is voor een ieder wel goed eens te duiken in de verschillende soorten deursloten en hun voor en nadelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 29 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Deur intrappen is ook nog een kunst, maak veel lawaai en is niet meer te sluiten Lockpicken kan zeker handig zijn, en het is een leuke hobby en tijdverdrijf, maar je moet inderdaad veel oefenen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boye Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 ik heb zelf ook z'n zetje thuis liggen is echt moeilijker dan het lijkt als je het wilt proberen met 40 euro kom je een heel eind en ff om het legaal tehouden alleen op je eigen sloten proberen hou gewoon deze regel aan: als je geen sleutel voor het slot hebt niet doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Deur intrappen is ook nog een kunst, maak veel lawaai en is niet meer te sluiten wel erg leuk, is er bijna niets mannelijkers dan dat hahaha doe wel een goed setje kisten of werkschoenen aan, als je het op je pantoffelslippertjes doet kom je van een koude kermis thuis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Had er nog nooi van gehoord , ga me er eens in verdiepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Wat ik me dan altijd af vraag is: je deur is idd moeilijk te sluiten als je ze in trapt, maar je gaat me toch niet zeggen dat je, eens binnen, er nog een halfuur over doet om je deur weer dicht te 'picken'^^, als er brand uit breekt hoop ik dat je goed kan lockpicken onder stress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 een deur hoeft toch niet per se weer op slot in shtf? zolang die maar in de klink kan vallen... anders kan je nog altijd voor 80% het slot draaien, hoef je niet opnieuw te picken maar zit ie wel op slot... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Voor de budget preppers onder ons; Van een oud ijzerzaagblad maak je zelf met een slijptol de mooiste en beste pickers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redhotchiliprepper Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Ter info: misschien een open deur, maar online zijn genoeg leuke handleidingen ( met plaatjes! ) te vinden over lockpicking. Lockpicking kennis is trouwens iet alleen handig om ergens binnen te komen, maar is ook erg leerzaam om te weten hoe je mensen buiten kunt houden. Het is erg confronterend om te zien hoe snel een geoefende inbreker je sloten open kan krijgen. Zelfs de duurste veiligheidssloten......hoezo schijnveiligheid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 is een klopsleutel(BOS) niet handiger? hier ook nog een linkje: http://dx.com/s/lockpick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 kep maar gelijk een leuk setje aangeschaft..lekker peuteren in de nachtdienst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppy Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Om even terug te komen op het sluiten van de deur, ik neem een deurstopper ala wig mee in mijn Bug out Bag. Ze zijn licht en makkelijk te gebruiken. Ik heb er ook een bij de deur liggen van mijn huis. Gekocht bij de Wibra. En voor de pessimisten onder ons, nee het houd niet voor eeuwig de deur op slot maar wel een goed alternatief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 is een klopsleutel(BOS) niet handiger? De klopsleutel is inderdaad veeel handiger. Met een klein setje klopsleutels kun je 80% van ALLE sloten in nederland binnen 10 seconden openmaken! Verdiep je hier maar eens in en zeker weten dat je op korte termijn nieuwe klopvaste cilinders koopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Interessant om te lezen. Maar ik ga er niet aan beginnen, ik krijg niet eens een deur fatsoenlijk open als ik WEL gewoon een sleutel heb. Serieus, ik krijg vaak deuren en sloten niet open, snap er niets van. Dus dat lockpicken is voor mij helemaal een brug te ver Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Na de SHTF kan het wel eens handig zijn als je een slot, waarvan je door al de ellende de sleutel niet meer van kunt vinden, open kunt maken. Je kunt dan natuurlijk de betonschaar pakken, alleen is je ruimte dan niet meer afsluitbaar. Is zo'n lockpick setje iets wat ook echt werkt (na heel veel oefenen)? En heeft het zin om een uitgebreide set aan te schaffen tov de standaard versie? Zit nogal wat prijsverschil in namelijk, ze moeten echter wel universeel toepasbaar zijn omdat ik niet weet welke sleutel ik kwijt zal raken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Ik heb een simpel setje en snap zo ongeveer de theorie maar krijg mijn ex-achterdeurslot er niet mee open. Meenemen naar de meeting? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Zijn meerdere draadjes over even zoeken... Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Ik heb zo'n soort van pistooltje. Heb er wel simpele sloten met open gekregen, maar die van mij voordeur nog niet. Het valt me nog niet mee moet ik zeggen, het is toch wel even een techniekje die je door moet krijgen. Met van die losse lockpickers heb ik echter niet geprobeerd nog. Ik kan 'm meenemen de 27e? Kun je even oefenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 http://preppers.nl/forum/threads/1384-Lockpicken-Hoe-werkt-het?highlight=slot @Chinook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
renone Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Ter info: misschien een open deur, maar online zijn genoeg leuke handleidingen ( met plaatjes! ) te vinden over lockpicking. Lockpicking kennis is trouwens iet alleen handig om ergens binnen te komen, maar is ook erg leerzaam om te weten hoe je mensen buiten kunt houden. Het is erg confronterend om te zien hoe snel een geoefende inbreker je sloten open kan krijgen. Zelfs de duurste veiligheidssloten......hoezo schijnveiligheid? Dit is waar.... het is vaak binnen een paar minuten gebeurd ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 je kan voor alles setjes kopen, en machientjes. op zich wel handig om toegang te verschaffen in normaal gesloten ruimtes van onder een brug oid. maar voor nu is het allemaal strafbaar wat je doet met zon ding. haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Niet strafbaar als je gewoon oefent op je eigen sloten danwel andermans spul met toestemming. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blaster Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Er bestaan speciale schroeven die je met een krachtige accuboor zo in je slot schroeft,daarna een koevoet op de schroef,en de cilinder breekt zo in 2e Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 en ik ben het niet in de video Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.