Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Hallo Nederland] Jeroen vanavond bij omroep Max


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Onthoudt 1 ding, deze oudjes hebben met de paplepel geleerd voorraden aan te leggen, het prepper zijn zit in hun DNA!!!!

 

Niet altijd, mijn ouders ( dik in de 70) zijn gewend om met de auto naar de buurtsuper te rijden als ze iets nodig hebben. Ze hebben wel een moestuin en kippen maar dat is puur uit liefhebberij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan hem nomineren voor een Premmy (Preppers Emmy).:p

Geen gekkigheid hoor, anders blijf ik straks niet meer nuchter:p dan ga ik ook met een klappertjespistool zwaaien:eek:

Weer een lekkere nuchtere reportage @Simurgh ! Ouwe Moonshiner haha :p

 

Dat van die klean kanteen met speen was ik trouwens niet op de hoogte, leuke tip!

Yes, zo'n ergernis geweest de verspilling van hele flessen die weg gegooid worden omdat ze niet schoon te krijgen zijn meer. Nu snap ik dat de speen altijd lastig blijft, maar deze fles is tenminste er altijd!

 

Iemand met baby die hem uittesten wil? Bij ons duurt dat nog wel even eerst nog bevallen dan nog maanden de borst, voordat door van mij gekolfde melk krijgt...dus iemand die al een liefje heeft die al fles drinkt, mail mij even:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen gekkigheid hoor, anders blijf ik straks niet meer nuchter:p dan ga ik ook met een klappertjespistool zwaaien:eek:

 

Yes, zo'n ergernis geweest de verspilling van hele flessen die weg gegooid worden omdat ze niet schoon te krijgen zijn meer. Nu snap ik dat de speen altijd lastig blijft, maar deze fles is tenminste er altijd!

 

Iemand met baby die hem uittesten wil? Bij ons duurt dat nog wel even eerst nog bevallen dan nog maanden de borst, voordat door van mij gekolfde melk krijgt...dus iemand die al een liefje heeft die al fles drinkt, mail mij even:o

Wederom weer eens bewezen dat je uitstekend de media te woord kan staan. Jammer dat het zo kort was, maar denk dat je wel weer mensen hebt laten nadenken.

 

Ik heb een jong preppertje van 6 maanden aan de fles. Zeg het maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen gekkigheid hoor, anders blijf ik straks niet meer nuchter:p dan ga ik ook met een klappertjespistool zwaaien:eek:

 

Yes, zo'n ergernis geweest de verspilling van hele flessen die weg gegooid worden omdat ze niet schoon te krijgen zijn meer. Nu snap ik dat de speen altijd lastig blijft, maar deze fles is tenminste er altijd!

 

Iemand met baby die hem uittesten wil? Bij ons duurt dat nog wel even eerst nog bevallen dan nog maanden de borst, voordat door van mij gekolfde melk krijgt...dus iemand die al een liefje heeft die al fles drinkt, mail mij even:o

 

Mooi promotiefilmpje, Is in de statistieken van de prepshop een piek in het aantal bezoekers te zien na de uitzending? Ik snap alleen nog niet helemaal hoe ik die klean Kanteen en de aardappelalcohol moet combineren:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi promotiefilmpje, Is in de statistieken van de prepshop een piek in het aantal bezoekers te zien na de uitzending? Ik snap alleen nog niet helemaal hoe ik die klean Kanteen en de aardappelalcohol moet combineren:p

Natuurlijk wel: slaapt het kind rustig;):eek: (sarcasme, voordat ik iedereen over mij heen krijg! :rolleyes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...