Nonkel Jones Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Twee minuten vol inspiratie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 voor de preppers die het hebben gemist: http://www.npo.nl/tijd-voor-meldpunt-hallo-nederland/14-11-2014/POW_00790031 Vanaf 7:33 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Ik zit te wachten tot Mvr. Gamble slaapt en de tv aan mij overlaat.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Onthoudt 1 ding, deze oudjes hebben met de paplepel geleerd voorraden aan te leggen, het prepper zijn zit in hun DNA!!!! Niet altijd, mijn ouders ( dik in de 70) zijn gewend om met de auto naar de buurtsuper te rijden als ze iets nodig hebben. Ze hebben wel een moestuin en kippen maar dat is puur uit liefhebberij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 jeroen klaassen eigenaar webshop prepshop.nl !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Weer een lekkere nuchtere reportage @Simurgh ! Ouwe Moonshiner haha Dat van die klean kanteen met speen was ik trouwens niet op de hoogte, leuke tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 We gaan hem nomineren voor een Premmy (Preppers Emmy). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Niet altijd, mijn ouders ( dik in de 70) zijn gewend om met de auto naar de buurtsuper te rijden als ze iets nodig hebben. Ze hebben wel een moestuin en kippen maar dat is puur uit liefhebberij. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 We gaan hem nomineren voor een Premmy (Preppers Emmy). Geen gekkigheid hoor, anders blijf ik straks niet meer nuchter:p dan ga ik ook met een klappertjespistool zwaaien:eek: Weer een lekkere nuchtere reportage @Simurgh ! Ouwe Moonshiner haha Dat van die klean kanteen met speen was ik trouwens niet op de hoogte, leuke tip! Yes, zo'n ergernis geweest de verspilling van hele flessen die weg gegooid worden omdat ze niet schoon te krijgen zijn meer. Nu snap ik dat de speen altijd lastig blijft, maar deze fles is tenminste er altijd! Iemand met baby die hem uittesten wil? Bij ons duurt dat nog wel even eerst nog bevallen dan nog maanden de borst, voordat door van mij gekolfde melk krijgt...dus iemand die al een liefje heeft die al fles drinkt, mail mij even:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Geen gekkigheid hoor, anders blijf ik straks niet meer nuchter:p dan ga ik ook met een klappertjespistool zwaaien:eek: Yes, zo'n ergernis geweest de verspilling van hele flessen die weg gegooid worden omdat ze niet schoon te krijgen zijn meer. Nu snap ik dat de speen altijd lastig blijft, maar deze fles is tenminste er altijd! Iemand met baby die hem uittesten wil? Bij ons duurt dat nog wel even eerst nog bevallen dan nog maanden de borst, voordat door van mij gekolfde melk krijgt...dus iemand die al een liefje heeft die al fles drinkt, mail mij even:o Wederom weer eens bewezen dat je uitstekend de media te woord kan staan. Jammer dat het zo kort was, maar denk dat je wel weer mensen hebt laten nadenken. Ik heb een jong preppertje van 6 maanden aan de fles. Zeg het maar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Geen gekkigheid hoor, anders blijf ik straks niet meer nuchter:p dan ga ik ook met een klappertjespistool zwaaien:eek: Yes, zo'n ergernis geweest de verspilling van hele flessen die weg gegooid worden omdat ze niet schoon te krijgen zijn meer. Nu snap ik dat de speen altijd lastig blijft, maar deze fles is tenminste er altijd! Iemand met baby die hem uittesten wil? Bij ons duurt dat nog wel even eerst nog bevallen dan nog maanden de borst, voordat door van mij gekolfde melk krijgt...dus iemand die al een liefje heeft die al fles drinkt, mail mij even:o Mooi promotiefilmpje, Is in de statistieken van de prepshop een piek in het aantal bezoekers te zien na de uitzending? Ik snap alleen nog niet helemaal hoe ik die klean Kanteen en de aardappelalcohol moet combineren:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Mooi promotiefilmpje, Is in de statistieken van de prepshop een piek in het aantal bezoekers te zien na de uitzending? Ik snap alleen nog niet helemaal hoe ik die klean Kanteen en de aardappelalcohol moet combineren:p Natuurlijk wel: slaapt het kind rustig;) (sarcasme, voordat ik iedereen over mij heen krijg! ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Wederom weer eens bewezen dat je uitstekend de media te woord kan staan. Jammer dat het zo kort was, maar denk dat je wel weer mensen hebt laten nadenken. Ik heb een jong preppertje van 6 maanden aan de fles. Zeg het maar Mail mij even aub Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 @Simurgh Woon je nu in de prepshop of is je huis de prepshop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pettas Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Kort en krachtig filmpje. Jammer dat als het over zulke onderwerpen gaat op tv dat er niet dieper op in word gegaan en wat uitgebreider is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 @Simurgh Gezien, leuk gedaan in die paar seconden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 Leuk filmpje ! Zag ik nou dat er een thermometer is opgenomen in de shop? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 Zeker leuk gedaan. Jeroen heeft ook een goede uitstraling om zoiets te doen. Jong, modern, echt iemand die het preppen voor de nieuwe generatie open stelt. @Simurgh Ik heb je ook een bericht gestuurd. Preppertje van 4 maanden in huis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 Prima filmpje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drent Geplaatst: 17 november 2014 Delen Geplaatst: 17 november 2014 Natuurlijk wel: slaapt het kind rustig;) (sarcasme, voordat ik iedereen over mij heen krijg! )70 jaar terug was dat nog gebruikelijk, inmiddels vinden we dat inderdaad ronduit onverantwoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PM89 Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Leuk!! Goed gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.