Mr. Gold Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Beste Preppers, Ik heb jullie input nodig m.b.t. de kleuren van het paracord die we aanbieden in de prepshop. Op dit moment voeren we de kleuren; wit, zwart, rood en groen. Zouden jullie nieuwe kleuren willen zien of het eigenlijk gewoon houden op de kleur zwart? We hebben van de kleur wit nog 0 meter verkocht en nog de hele rol in verpakking zitten. We willen binnenkort een nieuwe bestelling paracord plaatsen en wilde graag jullie advies m.b.t. de kleuren. Daarnaast lijkt het mij een leuk plan om regelmatig een topic te openen met een product uit de shop waarbij de hoogste bieder het product mag hebben. Het mag duidelijk zijn dat die natuurlijk veel minder zal zijn dan de retail waarde zodat de gebruiker(s) een mooi voordeel hebben. Om het te testen gooi ik nu de hele rol paracord (1000 feet = 304,80 meter) met de kleur WIT type III in de veiling. De winkel waarde is 304,80 x 0.45 = 137,16e in de prepshop. De hoogste bieder krijgt deze rol paracord opgestuurd voor de geboden prijs. De verzendkosten nemen wij voor onze rekening. We sluiten dit topic op dinsdag 15 oktober om 11:00 uur. En zal ik de hoogste bieder een berichtje sturen. We laten het topic 5 minuten langer open bij elke bieding die nog plaats vindt bij het sluiten van het topic zodat het eerlijk gaat. Ik bied 1 euro, wie meer ;-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 ****** edit. 2,- euro (mijn stappen gingen wat snel) Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik heb wel een stuk rood paracord gekocht met als idee dat wanneer dit als scheerlijn wordt gebruikt dit wat beter zichtbaar is (en je niet zo snel er over struikelt). In dat kader is wit nog beter maar ik heb al aardig wat wit nylon touw. Interessant zou wel kunnen zijn een soort fluor kleur of glow in the dark paracord, dat laatste ook als lanyard. Edit: 3 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 kijk dat is voor mij weer interessant mijn wit is bijna op ik bied 4 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 5,= het bericht is te kort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Heb nog geen wit in mijn verzameling touwtjes, dus hierbij mijn bod: € 6,= Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ha,we zullen er eens wat vaart in brengen; 33euro en 30 cent is mijn bod. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik doe het liever wat langzamer . 35€ Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Veertig...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 41 euro ...---... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Beste Preppers, Ik heb jullie input nodig m.b.t. de kleuren van het paracord die we aanbieden in de prepshop. Op dit moment voeren we de kleuren; wit, zwart, rood en groen. Zouden jullie nieuwe kleuren willen zien of het eigenlijk gewoon houden op de kleur zwart? We hebben van de kleur wit nog 0 meter verkocht en nog de hele rol in verpakking zitten. We willen binnenkort een nieuwe bestelling paracord plaatsen en wilde graag jullie advies m.b.t. de kleuren. Ik neem aan dat we in deze draad dus ook antwoord mogen geven op de gestelde vraag? Sowieso OD Green en een fluoriserende kleur. OD Green is volgens mij populair omdat het een camouflerende kleur is en geen zwart (zoveel gear is immers al zwart) en een fluoriserende of glow-in-the-dark kleur is wellicht populair omdat je er high visibility lanyards van kan maken opdat je het makkelijker kan terugvinden als je het hebt laten vallen of kwijt bent geraakt. Wit is inderdaad niks en in mum van tijd zwart 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 41,05 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Vijftig...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Vijftig...... Als het zo doorgaat gaan we op meer eindigen dan waarvoor het in de shop te koop is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Dan is wit dus interessant 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik neem aan dat we in deze draad dus ook antwoord mogen geven op de gestelde vraag? Sowieso OD Green en een fluoriserende kleur. OD Green is volgens mij populair omdat het een camouflerende kleur is en geen zwart (zoveel gear is immers al zwart) en een fluoriserende of glow-in-the-dark kleur is wellicht populair omdat je er high visibility lanyards van kan maken opdat je het makkelijker kan terugvinden als je het hebt laten vallen of kwijt bent geraakt. Wit is inderdaad niks en in mum van tijd zwart Die glow in the dark is niet heel functioneel. De tracers met glow zijn haast niet meer te zien na 30-60min in de duisternis. Ik zou liever paracord zien met tracers van 3m scotchlite. Deze zie je op een paar honderd meter nog oplichten (als je 'm beschijnt met een zaklamp) [ATTACH=CONFIG]5677[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Type 4 in groen zou wel een welkome aanvulling zijn in het assortiment, evenals (camo) middenbruin. €51 Heeft iemand trouwens een idee of je paracord met textielverf kan behandelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik hoor net (dank @wodan) dat ik niet kan rekenen en 1000 feet = 304,80 meter en geen 333 meter zoals ik voorrekende (winkelwaarde zou nu zijn 137,16) Heb meteen mijn openingspost ook aangepast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Die glow in the dark is niet heel functioneel. De tracers met glow zijn haast niet meer te zien na 30-60min in de duisternis. Ik zou liever paracord zien met tracers van 3m scotchlite. Deze zie je op een paar honderd meter nog oplichten (als je 'm beschijnt met een zaklamp) [ATTACH=CONFIG]5677[/ATTACH] Goede tip, sluit ik me op aan, ik dat hier thuis liggen type 4 super handig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 55 euro ..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Die glow in the dark is niet heel functioneel. De tracers met glow zijn haast niet meer te zien na 30-60min in de duisternis. Ik zou liever paracord zien met tracers van 3m scotchlite. Deze zie je op een paar honderd meter nog oplichten (als je 'm beschijnt met een zaklamp) Ik wist het fijne er niet van. Iets high visibility bedoelde ik in ieder geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 niet wauws van wit.. sorry geen bod.. http://www.hunterscampingandbushcraft.co.uk/wp-content/uploads/cache/CAMO-PARACORD_405.jpg camokleur cord heb ik nog niet, dit zou ik serieus overwegen in de prepshop! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Eerst ff kijken hoeveel geld er a.s. donderdag gestort wordt. Dan besluit ik of ik een bod doe, het staat al een tijdje op mijn verlanglijst en de kleur pas ik zelf wel aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 11 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2013 55 euro ..... Hoogste bieder momenteel Tijgertje voor 55 euro een complete rol lelijk wit :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 11 oktober 2013 Delen Geplaatst: 11 oktober 2013 Dan bied ik 56 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.