Gast ancestral-viking Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 een rijtjes huis met tuin een kelder voor en achtertuin en een zolder in de tuin wil ik zelf groentes gaan kweken (tegen die tijd als er mensen zijn die advies en hulp willen bieden met de aanleg ervan ??? graag ) in het keldertje wil ik een voorraad kelder aanleggen (koel en donker) op zolder wil ik nog wat andere spullen gaan stock-pilen , in de schuur kan ik weer een kleine smidse aanleggen en custom made knifes gaan maken ....... zo zit er langzaam weer wat schot in mijn prepper avontuur groetjes en keep on prepping Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
platipous Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Helemaal top man. Vooral dat idee van een smidse is een erg goed plan, loop zelf ook al een poosje links en rechts te kijken of er een mogelijkheid is. Zelf je eigen messen en zo maken is natuurlijk super. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Gefeliciteerd @ancestral-viking ! Klinkt hartstikke goed allemaal. Fijn om naar uit te kunnen kijken:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Geweldig voor je. Een kelder zou ik ook willen hebben. Heerlijk koel om spullen te bewaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Hee, dat is een hele mooie plek @ancestral-viking ! Veel succes met de verhuizing en de drukte en stress, die daar bij komt kijken. Limburg toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Blij dat te horen en dat je het mag meemaken, is je kelder goed droog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Gefeliciteerd man! altijd leuk een stap vooruit zetten. We moeten blijven vooruit lopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 gefeliciteerd en veel succes met verhuizen, 1 tip. Vraag je buren of ze wel eens last hebben van grondwater in de kelder. Het huis waar ik in opgegroeid ben was ook een rijtjeshuis met een kelder en we hadden er regelmatig water in staan. Het kwam door de vloer en zelfs muren. Je kan daar beter nu naar informeren dan dat je er achterkomt als je de kelder vol hebt, toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Schuur om messen te maken is helemaal top! Ook nog n kelder, je bent in bizniz! Groentjes in de tuin, kipjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 wauw geweldige leuke reacties ja wat zal ik zeggen de kelder is droog heb zelf de muren en vloer gekeken die is kurkdroog ,in de tuin wil ik groenten kweken over kippies moet ik nog even in de buurt kijken of dat gaat zonder overlast te veroorzaken heb loiever geen politie over de vloer ikheb een hele stapel ontwerpen liggen voor knifes die ik wil maken ga weer goede klant van smederij alkmaar worden ik wil in die kelkder ook wat wijn gaan opslaan een kluis in het huis bouwen eigenlijk 2 (wwm) kortom er valt nog heel veel te klussen .....ik ga een aantal mensen wel eens een PM sturen voor een voorjaars B.B.Q ter zijner tijd zal binnenkort wat foto,s gaan posten als we er bezig zijn groetjes A.V Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Hee, dat is een hele mooie plek @ancestral-viking ! Veel succes met de verhuizing en de drukte en stress, die daar bij komt kijken. Limburg toch? yup zuid limburg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Allereerst van harte met je woning. Wat me direct van het hart moet is dat ik het tof vind dat jij ook mogelijkheden ziet in en rijtjeshuis. Ik denk dat de meeste mensen op het forum niet vrij wonen, maar dit wordt wel in veel topics als de ideale situatie bestempeld. Ik ben van mening dat je in een goed rijtjeshuis ook prima kunt preppen en dat wanneer het echt SHTF is, ook het platteland geen enkele zekerheid bied. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Mooie stap AV. Altijd goed om zo een extra energie boost te krijgen, nieuwe dingen, plannen maken, heerlijk. Veel plezier en succes. Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Allereerst van harte met je woning. Wat me direct van het hart moet is dat ik het tof vind dat jij ook mogelijkheden ziet in en rijtjeshuis. Ik denk dat de meeste mensen op het forum niet vrij wonen, maar dit wordt wel in veel topics als de ideale situatie bestempeld. Ik ben van mening dat je in een goed rijtjeshuis ook prima kunt preppen en dat wanneer het echt SHTF is, ook het platteland geen enkele zekerheid bied. ideaal niet, wel een hoop meer mogelijkheden hoe dan ook gefeliciteerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Veel succes met verhuizen. Ik zou zelf ook wel een kelder willen, lijkt me handig voor het opslaan van voedsel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Huisje met tuintje is altijd leuk . En een kelder is goud waard . Gefeliciteerd . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Klinkt goed voorouderlijke viking ! Kan me goed voorstellen dat je er zin in hebt. Veel woon- en prepgenot toegewenst. groetjes, Amber Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 ideaal niet, wel een hoop meer mogelijkheden hoe dan ook gefeliciteerd dank je 12gauge ......"Adapt improvise overcome" is een belangrijke regel als prepper dat geldt ook voor woningen frank 1964. elke nadeel heeft een voordeel semper paratus hoerah!!!! w,ill make a prepper out off you soon son ..........yeah daddy .........lemme here ya : hoerah!!! hoerah!! hoerah!!! groetjes A.V Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Gefeliciteerd @ancestral-viking , Veel succes met je nieuwe huis en met de rest , ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven ! gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Gefeliciteerd @Ancentral-Viking, ik weet hoe belangrijk een eigen, vaste stek is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Gefeliciteerd @ancestral-viking! Een nieuwe plek met veel mogelijkheden zo te horen, dat klinkt als een fijn vooruitzicht! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 thank you miss jade iedereen trouwens een big thank you thumbs up zwaai zwaai hehhhh lekkah daat knap een mens van op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 Nieuw huis, nieuwe mogelijkheden. Veel plezier en succes met je nieuwe woning. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.