Mammie Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Hallo allemaal, Voor de liefhebbers wil ik graag volgende week zondag 2x 20 tubes tandpasta weg geven (van die kleine, handig voor in BOB) Niet één maar TWEE "winnaars" dus Wil je graag mee doen? Stuur dan even een berichtje, dan zullen mijn minimonster en ik volgende week bekend maken naar wie we de tandpasta gaan opsturen! Nu ik dit type realiseer ik me wel ineens dat het dan dus wel nodig is een adres door te geven naar waar ik het kan opsturen.. Of zijn hier andere mogelijkheden voor? Hmmmmm hoe dan ook.. mocht je baat hebben bij tandpasta, laat het me weten Groetjes Mirjam 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Hallo allemaal, Voor de liefhebbers wil ik graag volgende week zondag 2x 20 tubes tandpasta weg geven (van die kleine, handig voor in BOB) Niet één maar TWEE "winnaars" dus Wil je graag mee doen? Stuur dan even een berichtje, dan zullen mijn minimonster en ik volgende week bekend maken naar wie we de tandpasta gaan opsturen! Nu ik dit type realiseer ik me wel ineens dat het dan dus wel nodig is een adres door te geven naar waar ik het kan opsturen.. Of zijn hier andere mogelijkheden voor? Hmmmmm hoe dan ook.. mocht je baat hebben bij tandpasta, laat het me weten Groetjes Mirjam Ja graag! Vanwaar deze actie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Ik doe ook graag mee @Mammie Of moet ik een privé-berichtje sturen Gr. en suc6, Martin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Super leuke actie Mirjam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 He, leuk initiatief, net alsof het Karma terug van weggeweest is. kudo @Mammie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Ik zeg karma! Kan een mod het in de titel veranderen. @Mammie wat ontzettend leuk het was al weer te lang geleden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Leuke actie @Mammie doe mee KARMA is back. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mammie Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Hoi @jada geen speciale reden, omdat het kan en omdat het ontzettend leuk is om te doen! Bedank @Greener want die heeft me naar het Karma draadje geleid! Ik maak een lijstje van mensen die mee willen doen en zondag rond deze tijd zal ik dan laten weten welke 2 mensen hebben "gewonnen"! Opgeven kan in een pb maar mag ook gewoon hier, als het maar duidelijk is dat je mee wilt doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Ook ik wil mij aanmelden . Leuk initiatief . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Karma is back!!! Ik doe mee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 @Mammie: Je maakt een hoop mensen blij met deze nieuwe karma, terug van weggeweest! Ik stap in de (karma)boot! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Is er nog plek aan boord? Dan stap ik ook in. @Mammie leuk dat jij dat weer oppakt ,kudo erbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 @Mammie en ook ik stap in dit pastabootje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mammie Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2013 yeah het wordt gezellig op 't bootje!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 zwemvesten aan, ik spring er ook bij :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mammie Geplaatst: 8 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Is het bootje al vol?? IEDEREEN mag mee doen hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 8 juli 2013 Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Ik zal wel afgebrand worden voor deze post.. maar weer verbaas ik mij in de preppers op dit forum. Mammie die waarschijnlijk echt geen journalist, aivder of wat ook is bedoeld het goed om na 9 posts op dit forum tandpasta te gaan opsturen naar forum leden. Moet ik nog meer uitleggen? Mijn diepe verontschuldigingen als alle intenties goed zijn hoor, en daar ga ik ook vanuit. Maar toch verbaas ik mij hoe makkelijk mensen happen op iets gratis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 8 juli 2013 Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Ik zal wel afgebrand worden voor deze post.. maar weer verbaas ik mij in de preppers op dit forum. Mammie die waarschijnlijk echt geen journalist, aivder of wat ook is bedoeld het goed om na 9 posts op dit forum tandpasta te gaan opsturen naar forum leden. Moet ik nog meer uitleggen? Mijn diepe verontschuldigingen als alle intenties goed zijn hoor, en daar ga ik ook vanuit. Maar toch verbaas ik mij hoe makkelijk mensen happen op iets gratis Grappig @Ronin Kogaratsu;, zo denk ik er ook over. Als iets gratis is word ik altijd een beetje argwanend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 8 juli 2013 Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Simpel @Ronin Kogaratsu. AIVD heeft mijn adres al. Of heb je dat nou nog niet? PM me even, dan krijg je het. Journalist komt bij mij thuis. p8: "Nee dank u, geen interesse". Dieven weten dat er bij alleen maar een hoop 2 hands rotzooi van de kringloop te halen valt. En nog wat ellende. Klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 8 juli 2013 Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Ik vind het een goed idee om Karma weer te starten. Wanneer ben je betrouwbaar genoeg of na hoeveel posts mag je iets gratis weggeven? Mag ik na de tandpastaaffaire Karma 2.0 openen? Ik heb nog iets leuks liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mammie Geplaatst: 8 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Ik wil het ook rustig naar een postbus opsturen hoor.. of je werk? Mocht het je echt zorgen baren, ik beschik enkel over een 45 km autootje woon heel ongunstig dus denk dat jullie grotendeels veilig aan de andere kant van het land wonen.. Hoe weet ik dat jullie niet stiekem het adres van je buren geven? Dan ga ik zometeen bij de verkeerde naar binnen! (grapje ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 8 juli 2013 Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Postadres Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Postbus 20010 2500 EA Den Haag De tubes tandpasta mogen bij de receptie afgegeven worden. :cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 Ik kom ook gezellig in het bootje zitten (gelukkig is het geen echt bootje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 ik houd deze boot even af de bedoeling van meedoen aan een KARMA is dat je iets klaar hebt liggen dat je zelf ook weer wat kan weggeven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 ik houd deze boot even af de bedoeling van meedoen aan een KARMA is dat je iets klaar hebt liggen dat je zelf ook weer wat kan weggeven Geweldig idee om spullen te delen met mede preppers, dit wordt bij iedereen dan ook zeer gewaardeerd. Ik dacht alleen dat de karma's voornamelijk bedoeld waren om iets te geven wat je zelf niet meer nodig hebt zonder er ook maar iets voor terug te verwachten. Het plezier dat je iemand kan helpen zou voldoening genoeg moeten zijn. Maar ik begrijp 12gauge volkomen, zelf zou ik ook liever dan wat terug willen geven als ik iets krijg van iemand anders. Dat is het mooie dat het niet altijd van dezelfde kant hoeft af te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.