Raycoupe Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Des te meer functies in één tool, des te minder bruikbaar het wordt. Voornamelijk goed voor de verkoper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Mwah, ik vind hem wel mooi. Of ie ook nuttig is kan ik moeilijk inschatten. Zo bestaat er ook de Crovel, (http://savethegun.wordpress.com/2011/05/31/crovel-ultimate-e-tool/) ook zo'n alles-in-een apparaat. Het grote voordeel is natuurlijk dat het minder ruimte inneemt dan aparte tools, het nadeel is dat het ding waarschijnlijk minder functioneert dan de individuele apparaten die het claimt te vervangen. Iedereen moet daar z'n eigen afweging in maken. @Renanim, ga je hem halen en er een mooie review over schrijven? :-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bener0 Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Wow, mooie schep Ik ben al voorzien en heb de Cold Steel Special Forces Shovel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bener0 Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 vergeet alles maar, hier is de alleskunner!! Cold Steel Two-Handed Recon Combat Spatula Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 vergeet alles maar, hier is de alleskunner!! Schilt ie ook piepers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 vergeet alles maar, hier is de alleskunner!! Cold Steel Two-Handed Recon Combat Spatula tot dat de ty rips het begeven;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Dus conclusie: hij ziet er vet cool uit, maar oftie veilig en functioneel is? Zelf heb ik een opvouwbaar schepje van 10 euro van de dump voor het graafwerk en een Gransforsbijl voor het hakwerk. Nu nog een Coldsteel Tomahawk voor het anti-zombiewerk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Dit is niet puur van Böker, maar blijkbaar een soort samenwerking met United Cutlery, wat niet echt bekend staat voor zijn kwaliteitsvolle producten, maar des te meer voor zijn uitgebreid gamma 'mall ninja' stuff, waarvan het mij ten zeerste verbaast dat ik de 1ste ben die die opmerking maakt^^... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Redenen waarom een pioniersschop zo verrekte handig is: - Snel een beschermende put kunnen graven als het nog eens oorlog wordt en het kogels en scherven regent (In WO II waren overal putten aangelegd, waar burgers zo in konden springen). - In bepaalde omstandigheden kan het zinvol zijn om een ondergronds onderkomen te graven. - Graven naar water! - Aanleggen veld latrine. - Brandje blussen met zand. - Helpen zandzakken vullen bij en watersnood. - Water afvoerkanaaltje graven bij je verblijfplaats. - Aardappels en wortels rooien in het veld. - Een opvouwbare pioniersschop van het leger is een uitstekend verdedigingsmiddel, je kunt er ook nog mee zagen. - Lijken begraven. Is echt super essentieel bij een ramp! - Helpen bij het zoeken naar overlevenden bij ingestorte gebouwen. - Kolen scheppen voor onder je hangmat - Als toilet gebruiken [ATTACH=CONFIG]10231[/ATTACH] Ik vergeet zeker nog de helft. [MOD] Topic samengevoegd met eerder topic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Redenen waarom een pioniersschop zo verrekte handig is: - Snel een beschermende put kunnen graven als het nog eens oorlog wordt en het kogels en scherven regent (In WO II waren overal putten aangelegd, waar burgers zo in konden springen). - In bepaalde omstandigheden kan het zinvol zijn om een ondergronds onderkomen te graven. - Graven naar water! - Aanleggen veld latrine. - Brandje blussen met zand. - Helpen zandzakken vullen bij en watersnood. - Water afvoerkanaaltje graven bij je verblijfplaats. - Aardappels en wortels rooien in het veld. - Een opvouwbare pioniersschop van het leger is een uitstekend verdedigingsmiddel, je kunt er ook nog mee zagen. - Lijken begraven. Is echt super essentieel bij een ramp! - Helpen bij het zoeken naar overlevenden bij ingestorte gebouwen. - Kolen scheppen voor onder je hangmat - Als toilet gebruiken [ATTACH=CONFIG]10231[/ATTACH] Ik vergeet zeker nog de helft. Nou bedankt nu moet ik ook nog een pioniers schep kopen:p:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Nou bedankt nu moet ik ook nog een pioniers schep kopen:p:p Zo ben ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Zo ben ik Goed voor de economie bent u Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Goed voor de economie bent u De kosten zijn het niet. http://dumpcompany.com/index.php?item=klapschop-schep&action=article&group_id=32&aid=188&lang=nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 De kosten zijn het niet. http://dumpcompany.com/index.php?item=klapschop-schep&action=article&group_id=32&aid=188&lang=nl Je vergeet de belangrijkste les uit WOI. De schopjes werden echt niet gebruikt om een putje te graven alleen. Ik heb er ook eentje, een goedkoop chinees prul al zijn er ook nog wel degelijke te krijgen. Ik heb de ene kant scherp geslepen. Dan kan je het schopje gebruiken als mes, als bijltje, als machete, ... of gebruik je fantasie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 De kosten zijn het niet. http://dumpcompany.com/index.php?item=klapschop-schep&action=article&group_id=32&aid=188&lang=nl Ik koop altijd bij http://www.benscore.com Die mensen kunnen al bijna mijn naam. Haha. Ik ga de zaterdag ook al naar toe ben verslaafd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Je kunt er ook nog eens op bakken en als je 1 zijde scherp maakt gebruiken als bijl, je auto uitgraven-zijn er zo een paar die ik nog kan bedenken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 De kosten zijn het niet. http://dumpcompany.com/index.php?item=klapschop-schep&action=article&group_id=32&aid=188&lang=nl Note: Bekijk het plaatje goed voordat je verkeerd gaat zitten. Steel in je anus poept niet prettig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Note: Bekijk het plaatje goed voordat je verkeerd gaat zitten. Steel in je anus poept niet prettig In het veld doe ik het 'op zijn Frans toilet' en heb daar geen schepje voor nodig. Met je rug leunen tegen een boom, of over een tak/boom zitten kan ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Ik heb er 4. 2 opvouwbare en 2 met een steel (WW2 gedateerd) en niet van dat rotspul uit china Gewoon lekker uit het leger. Gemaakt om niet kapot te gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Is er dan eindelijk een officiële site voor de WJQ-308? Incl. online store cc @Simurgh Een versie van $88 en eentje van $108 ... Categorietje wannahave? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Een versie van $88 en eentje van $108 ... Categorietje wannahave? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Toverlevingsdrang Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Moet je de reparatie dr eigenlijk ook bij zetten, daarna leek het prima te functioneren. [video=youtube_share;CwR0KKXmItg] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Verdraait heb ik net voor mijn verjaardag gekregen:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 nieuw steeltje erop, good to go toch? heb zo dit weekend een hamer gebroken (de kop in 2), nieuw kopje erop, en werkt weer prima (had nog een antieke hamerkop liggen, maar geen steel.. tot het chinese hamertje brak en het hickorey steeltje vrij kwam!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Ik zag dat deze 'schep' in de mooie prepshop te koop is: SOG Entrenching tool vouwschep. http://prepshop.nl/sog-entrenching-tool-vouwschep Is er iemand die ervaring met dit specifieke merk/ type heeft? Er staan weinig reviews op het net waar ik veel uit kon halen. Qua prijs niet heel duur voor dit type schep...maar hoe houd hij zich tijdens gebruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.