TyrionLannister Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Het begint weer aardig koud te worden. Het hebben van een fijne warme muts is dus geen overbodige luxe als je in nacht en ontij je huis moet verlaten. Ik heb een muts van 1 euro van So Low maar daarmee krijg je nog steeds kouwe oortjes. Heb een tweede en doe die over de eerste, dan is het een stuk aangenamer, Maar er zullen vast betere mutsen beschikbaar zijn. Voor 1 euro moet je natuurlijk ook niet al te veel verwachten. Wat voor muts gaat de prepper voor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 [ATTACH=CONFIG]1625[/ATTACH] passend voor de tijd van het jaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 zelf gehaakte muts van wol, met oud stuk fleece deken als voering erin genaaid... Heerlijk warm! (niet al te modieus, but who cares?) edit: met oorflappen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 bedekt de oren uitstekend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 16 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2012 Bivakmuts zat ik ook aan te denken, maar dan denken mensen gelijk dat je ze wil overvallen http://www.benscore.com/bivakmutsen-c-904.html?gclid=COWyhK-T1LMCFaTMtAodvncABw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 ik heb een binnenmuts voor mijn scooterhelm, komt neer op een bivakmuts... kan mogelijk nog handig zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Heb een muts van Redhead (Basspro shop) welke heerlijk warm zit. Tevens nog een watch cap van 5.11 in het olijfgroen. Heb ik nog niet echt uit kunnen testen maar ik geloof dat het hiermee wel goed komt. Best betaalbaar ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 ik heb een heerlijk warme uchanka (ofzo) lekker van nepbont dat heerlijk warm is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Ik heb 2 mutsen van UnderArmour. Gemaakt van een soort ademende fleece. Lekker warm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Voor als je n hekel aan de kou hebt. http://www.noorloos-se.com/nl/producten/accessoires-snugpak/1864/Snugpak-Snug-Nut-Hat.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Ik heb zo'n ontzettend vrolijke tibet muts, inclusief de vele kleurtjes. Ziet er grappig uit en is ook nog eens heerlijk warm (met oorflapjes!) Mijn man heeft een simpele wollen muts en de kinderen fleece mutsen. Niemand klaagt, allemaal een warm hoofd. En natuurlijk kopietjes in de BOB's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Muts met fleeze voering. En een paar fleeze gevoerde handschoenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Ik heb zo'n mutsdas van de commando's gekregen die is ook warm. Plaatje heb ik van internet geplukt dus wie zich herkent meld zich wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mantequilla Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 oorwarmers + muts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 [ATTACH=CONFIG]1625[/ATTACH] passend voor de tijd van het jaar Tja, als ze je als Prepper dan toch voor gek verklaren, ........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 De muts van mijn vrouw;). Nee heb een muts met fleecevoering en heb er vorig jaar echt geen koude oren in gehad, was niet de goedkoopste (prijs??) bij de mervosport gekocht. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Ik heb er 1 zelf gemaakt van een stuk zwart schaap ,halve fleece sjaal en leren bovenkant , ding is zo gruwelijk warm dat ik op elefantentreffen ( -20) nog het zweet op mijn kop had staan , dus die is voor extremen . En dan heb ik nog een oud leger mormel waarvan je de flappen tot om je hals kunt dichtmaken met klitteband . Als je er dan ook nog het groene gelaatsmasker bij opzet ben je net het groene mannetje van mars . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Ik zweer bij het merk Icebreaker, ze maken outdoorkleding van merinowol, natuurlijk, heel licht van gewicht, je stinkt niet (zoals bij syntetische stof) en het is warm. Het is wel errrug duur, ik koop alleen maar spullen als er een heftige uitverkoop is. En om je vraag te beantwoorden, mijn muts in mijn dagelijkse tas (GHB) is van Icebreaker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Icebreaker is zeker goed. Ken alleen http://www.gearpoint.nl/ als verkooppunt maar die hebben niet vaak aanbiedingen. Overigens wel een hele mooie shop! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Ik ga voor de theemuts 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 wollen muts. klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pico Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Action Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Warme mutsen, daar ben ik gek op. Vandaar dat ik nogal wat heb. Een vrouw heb ik ook. [ATTACH=CONFIG]1636[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]1637[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]1638[/ATTACH] En deze wil ik oog nog, om mn baard warm te houden: http://freakenstein.nl/2010/wintermode-baard-muts/ Deze niks voor jullie?: http://www.google.nl/search?q=berenmuts&rlz=1C1CHFA_enNL484NL484&sugexp=chrome,mod%3D18&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=KeqmULKHA8em0QXJnYGIDA&biw=1291&bih=668&sei=LuqmUNjiHePM0QWJ5IGoBg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YONI Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 IDF 100% wol, KL/NATO is ook prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.