Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Richard Friesland
Aftermath: Population Zero

 

aftermath.jpg

 

Deze docu is ietwat een vreemde eend in de bijt, omdat de mens hier door onbekende oorzaak is verdwenen. De makers vroegen zich af wat er zonder de invloed van de mens vervolgens zou gebeuren en dat is bijzonder interessant om te zien. De docu staat in z'n totaliteit op YouTube:

 

http://www.youtube.com/watch?v=vkMXhKj0D4w

 

Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aftermath:_Population_Zero

 

Lijkt er op "Live after people" van history channel

Link naar reactie
Delen op andere sites

You're right, je kunt je daar in die zin niet op voorbereiden. Geloof overigens wel dus hoef ook niet bang te zijn.. als je het zo bekijkt.. ;)

Alleen als ik zo'n film ga kijken lig ik drie dagen later nog te rillen in m'n bedje dus nee niks voor mij :p

 

Geef toe dat het je wel ideeën geeft, maar ik vind dat ik die niet nodig heb. :rolleyes:

En idd.. ook een kwestie van smaak. Ik heb I am legend en de Day after tomorrow bijvoorbeeld wel gezien, maar brr die eindtijd dingen wil ik allemaal niks mee te maken hebben (struisvogelpolitiek in dit geval). Mijn smaak is een luchtige, grappige film en daarnaast natuurlijk het allerbeste; inderdaad een heerlijke Western of iets anders waar paarden in voorkomen. Maar houd erg van de westernstyle, de cowboys, de paarden, dus ja, dat is inderdaad mijn ding. Ben nog bijna niemand tegengekomen die dat óók leuk vindt dus denk dat ik daarin een beetje een einzelganger ben haha ;)

Komt omdat ik een dierenfreak ben die daar nooit genoeg van krijgt :)

 

@Chinook Kan me helemaal vinden in je betoog :) Films over de apocalyps spreken met ook niet zo aan (ook ik geloof). Als er zombies oid in voorkomen al helemaal niet.

Ben na 4 afleveringen van de serie Revolution nog enthousiast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liever homo en lekker Walking Dead kijken dan een jaar wachten totdat de DVD uitkomt....

 

Er zijn ook LEGALE wijzes om te downloaden danwel te streamen. Dus in mijn geaardheid voel ik me niet aangesproken :)

 

(neemt niet weg dat aflevering 1, met name de eerste tien minuten, HEERLIJK waren. Weinig dialoog, maar een groep die ervaren en routineus een huis zuivert. Awesome)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal over the top...en geweldig...Cockneys vs Zombies. Wat een super geinige film. Enige relevantie met de werkelijkheid is dat als SHTF er een heleboel mensen NOT PREPARED zijn en inderdaad als kippen zonder kop rond zullen rennen.

 

"we're going in head to head, we'll pump'em full of lead çause they wont stay dead" als gezellige eind tune....

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Day (2011) Post apocalyps film, 5 jonge mensen, weinig diepte veel actie, het is de tijd dat het land geen dieren meer heeft alles is al opgepeuzeld, dus beginnen ze elkaar op te eten. Wel een scenario waar ik aan denk, daarom geef ik de film toch een 7,5 en ook dat je niemand kunt vertrouwen en het vertrouwen toch soms uit onverwachte hoek komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...