Meow Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Is het nog mogelijk om de Lifestraw voor 10 euro aan te schaffen? Ik zou er namelijk twee willen. Mvg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 @Mr.Gold Je zorgt weer goed voor ons! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Als het nog kan voor mij graag 4. Hoe gaat het met de betaling? @Mr. Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaiya Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Dan wil ik er ook wel 2. Thanks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Dan wil ik er ook 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Indien mogelijk zou ik er wel 2 willen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
P@tje Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ook ik zou er graag twee kopen. Ik hoor het wel..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diamantje Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik zou er ook wel 1 of 2 willen hebben! Goed verzonnen actie, Mr.Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Met een stijgende hoeveelheid mensen die dit wilt, kunt u bijna een winkeltje beginnen x) @mr.Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Met een stijgende hoeveelheid mensen die dit wilt, kunt u bijna een winkeltje beginnen x) @mr.Gold Die gaat er ook komen binnenkort uw eigen prepshop :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Lijkt me echt super onze eigen Prepshop:D ben reuze benieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Die gaat er ook komen binnenkort uw eigen prepshop :-) hmmm... zou u in dat geval bereid zijn tot het geven van een groepskorting bij.grote hoeveelheden. Ik ken namelijk een forum waar.... oh ja... laat maar :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Lijkt me echt super onze eigen Prepshop:D ben reuze benieuwd Echt wel. zou helemaal cool zijn als het een dikke winkel was op een drukke winkelstraat in een groote stad. Text er op: Preppers.nl Iedereen die er langs loops wordt meteen aant denken gezet. Maar fysieke winkels zijn veel te duur, web winkels zijn zoveel lucratiever. Wat voor cathogorie dingetjes komen er in Mr.Gold ? Focused het meer op eten? Survival dingen? Tactical gear? Hunter Camo? Outdoor kleding? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Echt wel. zou helemaal cool zijn als het een dikke winkel was op een drukke winkelstraat in een groote stad. Text er op: Preppers.nl Iedereen die er langs loops wordt meteen aant denken gezet. Maar fysieke winkels zijn veel te duur, web winkels zijn zoveel lucratiever. Wat voor cathogorie dingetjes komen er in Mr.Gold ? Focused het meer op eten? Survival dingen? Tactical gear? Hunter Camo? Outdoor kleding? Ben het helemaal eens dat een webshop zoveel goedkoper en makkelijker gerund kan worden dan een fysieke winkel. Begin jaren '90 heb ik ca. 5 jaar klassiek een bedrijfje gehad. Toen het internet zijn intrede deed, viel na enkele jaren het kwartje dat internet de wereld zou veranderen en ook voornamelijk mijn wereld. Toen ik vorig jaar een grote bestelling heb gedaan bij de webshop liff, baalde ik wel dat ik daar niet alles kon kopen wat ik graag wilde hebben. Zaden, jerrycans, edelmetaal, goed mes e.d. moest ik ergens anders kopen. Onze wens zou dan ook zijn om alles te kunnen vinden in de webshop waar mensen die "zelfredzaamheid" zijn vrolijk van worden. En mocht het niet mogelijk zijn om het zelf uit te leveren dan zou dat via een partnership wel kunnen. Daarnaast waren we ook op zoek naar een fysieke winkel die dit ook zou kunnen regelen (al het fysieke werk). Juist de combinatie tussen een online en fysieke bestaande winkel zien we veel voordelen. Zodat klanten ook niet online kunnen kopen, of naar de winkel kunnen gaan om vragen te stellen of garantie te claimen. Grote voordeel is dat als er een fysiek adres aan een webshop zit er meer vertrouwen is als mensen online willen bestellen. Het lijkt mij ook een leuk plan om d.m.v. grotere inkoopacties de leden extra te verwennen misschien ook leuk om een speciale sectie in de webshop te creëeren waarbij ook de oude typemachines, naaimachines e.d. verkocht kunnen worden. Grotere 2de hands zaken van onze leden. We dromen lekker verder en ondertussen druk bezig om veel zaken te regelen en als jullie extra input willen leveren hoor ik dat graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Minimaal twee voor mij, supergoed, nu nog voor ander prep benodigdheden gezamenlijke inkoop. Goed initiatief Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niless Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Ik wil er ook wel twee... lukt dit niet? Dan ben ik ook blij met een! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 ik vind dit een goed idee vooral voor ons budgetpreppen als het lukt wil ik er ook wel 4 hoe ik het g doen zie ik dan wel weer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Doe mij maar 3 lifestraws en nog een extra 3 die ik weg ga geven aan mensen die het niet kunnen betalen. Dus bij deze, de eerste 3 budgetpreppers die mij PMen die het zelf niet kunnen betalen (ga ervan uit dat je eerlijk bent hier in) krijgen er ter zijner tijd een op gestuurd via mij of misschien @Mr. Gold als dat handiger is. Edit: Tot nu toe 1 weggegeven. 2 te gaan. 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Wil er ook wel 2 kopen als @Mr. Gold naar België kan sturen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Noteer mij ook maar voor (minimaal) 2 lifestraws. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 LOL @Mr. Gold dit topic groeit sneller dankzij je geweldige actie, dan dat ik reacties lees en weer een pagina extra zie hahah. way to go! MR GOLD! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 @Mr. Gold hoe is het nu met het contact met lifestraw ben benieuwd wat het word Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 @Mr. Gold hoe is het nu met het contact met lifestraw ben benieuwd wat het word Contact is er, zie dit draadje die ik regelmatig update. Wacht op uitslag nog van hoofdkantoor van life straw. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rafts02 Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 Hier 2 of drie straws , hoor graag indien er een aanbieding is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 Graag ook drie, het zou mooi zijn als dit door kon gaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.