Greener Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Een Berber hakbijl. http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/1213/2658/gerber-bear-grylls-survival-hakbijl.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=Gerber%20Bear%20Grylls%20Survival%20Hakbijl Berber hakbijl, laat ze het niet lezen Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SunRise Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Hahaha. Mooie auto correctie. Ik laat het maar staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Ik snap best dat je computer er liever Berber van maakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 ...oooeeeeh ...... het kost me heel veel moeite om me in te houden .....zoveel en zulke foute opmerkingen in m'n hoofd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Iemand ervaring met deze "badboys"? http://www.amazon.com/Fury-Tactical-FP16924-Kuba-Kickz-Black/dp/B006HWTZYM/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1429028282&sr=8-5&keywords=smoke+grenade Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 @MyronPrps denk dat die verboden zijn in Nederland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 @MyronPrps denk dat die verboden zijn in Nederland Achter de kerk poepen mag ook niet maar moet je eens kijken hoeveel stront er ligt:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Achter de kerk poepen mag ook niet maar moet je eens kijken hoeveel stront er ligt:) Hier niet hoor, word 3x daags bij alle 7 kerken gecontroleerd en schoongemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Hier niet hoor, word 3x daags bij alle 7 kerken gecontroleerd en schoongemaakt Haha uitzonderingen zijn er altijd natuuuurlijk:) Toch lijkt zoiets makkelijk zelf te maken, niet al te zwaar en in een zelfverdedigings scenario, uitermate handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Ik hoop dat je ze door de douane heen krijgt @MyronPrps Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Ik hoop dat je ze door de douane heen krijgt @MyronPrps Of een leuk projectje:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 de powerpot is bij de bever 50 % afgeprijsd Je telefoon opladen bij het koken http://www.bever.nl/power-practical-pan-powerpot-v-mecdc42002?id_colour=5806 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 de powerpot is bij de bever 50 % afgeprijsd Je telefoon opladen bij het koken http://www.bever.nl/power-practical-pan-powerpot-v-mecdc42002?id_colour=5806 Het is misschien juist een signaal dat het niet zo heel goed werkt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 Het is misschien juist een signaal dat het niet zo heel goed werkt... ik kan me de gesmolten USB kabels nu al voorstellen. (peltier werkt wel, maar je GSM ga je niet noemenswaardig snel opladen ermee.. zeker neit omdat je een andere resource moet opofferen ervoor) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 ik kan me de gesmolten USB kabels nu al voorstellen. (peltier werkt wel, maar je GSM ga je niet noemenswaardig snel opladen ermee.. zeker neit omdat je een andere resource moet opofferen ervoor) Nee precies, een aanbieding is goed, maar dit voelt als een kat in de zak. Overigens niet persoonlijk bedoelt qua delen van de aanbieding, dat is super! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 Picknick-week bij de Lidl zoals kleden, BBQ's en andere toebehoren. @Stuudje, volgende week zijn er bij de Lidl opvouwbare BBQ's te koop vergelijkbaar met de opvouwbare die we in Gilze mee hadden genomen. http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=12401# Voor €16,99 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 Ah, goede tip @Vempain, ook voor anderen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 Nee precies, een aanbieding is goed, maar dit voelt als een kat in de zak. Overigens niet persoonlijk bedoelt qua delen van de aanbieding, dat is super! Het is ook niet mijn ding maar ik dacht misschien heeft er iemand wel interesse dan heb je er Een voor mooie prijs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 Picknick-week bij de Lidl zoals kleden, BBQ's en andere toebehoren. volgende week zijn er bij de Lidl opvouwbare BBQ's te koop vergelijkbaar met de opvouwbare die we in Gilze mee hadden genomen. Voor 16,95 Prima bbq is mijn ervaring. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Weet niet of dit al eens gepost is, maar zag net bij de Hema opvouwbare/oprolbare waterflessen van 1 liter, voor 2 euro. Neem er een paar mee. Kan ik gelijk even testen of ze op een Sawyer mini filter passen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Weet niet of dit al eens gepost is, maar zag net bij de Hema opvouwbare/oprolbare waterflessen van 1 liter, voor 2 euro. Neem er een paar mee. Kan ik gelijk even testen of ze op een Sawyer mini filter passen. Laat ons de afloop weten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Laat ons de afloop weten! Ja, wil ik ook wel weten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Zal ik doen. Zal kijken of ik het morgen gelijk even kan testen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Even een update. Heb de opvouwbare fles van de Hema vandaag op de Sawyer mini gepast. Past op zich wel. Alleen heeft de Hema fles op de hals eerst een stukje zonder schroefdraad voordat het start en op de Sawyer start het schroefdraad gelijk. Hierdoor lijkt het alsof het filter ietsje schuin op de fles zit. Maar sluit gewoon af en is dus te gebruiken. Heb er inmiddels vier gekocht. Dus ben weer voorzien. Zal nog even kijken of ik er een foto van kan posten. Even zoeken hoe dat werkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Even een update. Heb de opvouwbare fles van de Hema vandaag op de Sawyer mini gepast. Past op zich wel. Alleen heeft de Hema fles op de hals eerst een stukje zonder schroefdraad voordat het start en op de Sawyer start het schroefdraad gelijk. Hierdoor lijkt het alsof het filter ietsje schuin op de fles zit. Maar sluit gewoon af en is dus te gebruiken. Heb er inmiddels vier gekocht. Dus ben weer voorzien. Zal nog even kijken of ik er een foto van kan posten. Even zoeken hoe dat werkt. Awesome! De mijne was gescheurd (vraag me niet hoe...) dus dit is een uitkomst van jewelste ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.