AWOL Geplaatst: 13 augustus 2013 Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 Binnenkort bij Aldi: Dekzeilen (goedkope tarp): http://www.aldi.nl/aldi_dekzeil_48_5_607_6324.html (17 aug.) Yoga mat, mogelijk geschikt als slaapmat: http://www.aldi.nl/aldi_yoga_en_fitnessmat_48_5_607_6319.html (17 aug) Solar lader incl. flinke capaciteit batterij, geen idee of het wat is: http://www.aldi.nl/aldi_solar_oplader_48_5_608_6326.html (21 aug.) Edit: De oplader lijkt overigens (ondanks merk MTlogic) deze te zijn en de reviews houden niet over: Bresser Optik Bresser Notebook SolarCharger Solar Charger 3810250 2,5 W/15 V 500 en 4500 mA 5 V, 16 V, 19 V, 21 V Wel een stuk goedkoper bij Aldi dan bij Conrad. http://www.conrad.nl/ce/nl/product/200034?WT.mc_id=beslist&insert=8V Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Vanaf maandag 26 augustus is de compacte diamantvijl weer in de aanbieding bij de Lidl. Op Shelter Campings was hier wel animo voor, want normaal zijn ze veel duurder. Die ik zelf heb komt van een duitse Lidl, precies hetzelfde ding. Willekeurige foto van 't net, bovenste is het juiste model, bij de Lidl in 't blauw: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Heb me net bij lidl zo'n diamantslijperblok meegebracht met 4 verschillende grids (200, 300,400,600) , ff de keuken cleaver erover gehaald en het ding werkt goed genoeg voor 9 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Vanaf maandag 26 augustus is de compacte diamantvijl weer in de aanbieding bij de Lidl. Op Shelter Campings was hier wel animo voor, want normaal zijn ze veel duurder. Die ik zelf heb komt van een duitse Lidl, precies hetzelfde ding. Willekeurige foto van 't net, bovenste is het juiste model, bij de Lidl in 't blauw: Ik heb deze gekocht, maar wel een woord van waarschuwing: de vijl lijkt me geschikt voor grof slijpen (of licht bijhouden) bijl, machete, bepaalde zaagbladen of eventueel zwaar beschadigde snijvlakken maar met een mes zou ik erg uit kijken. De vijl verwijderd erg veel staal en zal niet een verfijnd snijvlak opleveren. Wel heel handig als backup, als je de vijl uit het handvat haalt neemt het nog minder ruimte in in bijvoorbeeld een BOB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 klopt..heb er 2 van gekocht..plus 3 paar heren wandelsokken..lopen prima btw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 Ik heb deze gekocht, maar wel een woord van waarschuwing: de vijl lijkt me geschikt voor grof slijpen (of licht bijhouden) bijl, machete, bepaalde zaagbladen of eventueel zwaar beschadigde snijvlakken maar met een mes zou ik erg uit kijken. De vijl verwijderd erg veel staal en zal niet een verfijnd snijvlak opleveren. Wel heel handig als backup, als je de vijl uit het handvat haalt neemt het nog minder ruimte in in bijvoorbeeld een BOB. Klopt hoor. Een dikke braam weghalen gaat prima, maar veel te grof om een mes compleet mee te slijpen. Als je er een korrelgrote aan zou moeten toekennen, iets in de buurt van de 100? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 Klopt hoor. Een dikke braam weghalen gaat prima, maar veel te grof om een mes compleet mee te slijpen. Als je er een korrelgrote aan zou moeten toekennen, iets in de buurt van de 100? ja idd, ergens rond 100-200 zal het wel zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 ja idd, ergens rond 100-200 zal het wel zitten Laatst in Duitsland nog 6 stuks van meegenomen, ze zijn daar nog goedkoper bij de Lidl. Twee voor @JamHard en @Vempain, eentje voor @Heksenboot en twee voor @Wafels.... de laatste hou ik zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 Laatst in Duitsland nog 6 stuks van meegenomen, ze zijn daar nog goedkoper bij de Lidl. Twee voor @JamHard en @Vempain, eentje voor @Heksenboot en twee voor @Wafels.... de laatste hou ik zelf. Cool! Thanx, Ray. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 @Raycoupe bedankt Ray , ben er benieuwd naar gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 Laatst in Duitsland nog 6 stuks van meegenomen, ze zijn daar nog goedkoper bij de Lidl. Twee voor @JamHard en @Vempain, eentje voor @Heksenboot en twee voor @Wafels.... de laatste hou ik zelf. Bedankt Ray, erg aardig dat je aan ons denkt, ben erg benieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 Heb me net bij lidl zo'n diamantslijperblok meegebracht met 4 verschillende grids (200, 300,400,600) , ff de keuken cleaver erover gehaald en het ding werkt goed genoeg voor 9 euro het is deze inmiddels zie ik dat ze in Duitsland slechts 4 euro staan, jammer dat ik teveel betaald heb... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 het is deze inmiddels zie ik dat ze in Duitsland slechts 4 euro staan, jammer dat ik teveel betaald heb... Die heb ik ook, maar vind het wel een behoorlijk grof ding. 'k Gebruik het dus alleen voor het grove werk. Uiteindelijk gaat er niets boven een setje slijpstenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 die 600 grid vind ik wel ok, dan ff stroppen op een stuk leder en het is good to go Die diamant-pen heb ik van Gerber en is idd redelijk grof en eigenlijk redelijk duur (19 euro) maar er is zo'n groef in om fijne punten (naalden, vishaken, priemen mee aan te scherpen) wat wel handig is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 die 600 grid vind ik wel ok, dan ff stroppen op een stuk leder en het is good to go Die diamant-pen heb ik van Gerber en is idd redelijk grof en eigenlijk redelijk duur (19 euro) maar er is zo'n groef in om fijne punten (naalden, vishaken, priemen mee aan te scherpen) wat wel handig is. Vind je het niet een beetje, tja, hoe moet ik het noemen, krasserig? Een 600 grid slijpsteen krijg ik een gladder resultaat. De 200 kant vind ik wel fijn voor het grove werk en daarna gebruik het ding om m'n slijpsteen op te leggen. Door de rubbers onder de plastic houder ligt hij dan mooi stabiel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 Die krasjes storen me niet zo, ik gebruik m'n tools meestal voor grof werk, niet om me te scheren. De krasjes zijn eigenlijk mini-groefjes, voor mij ideaal om touw, karton, plastic,... door te snijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 29 augustus 2013 Delen Geplaatst: 29 augustus 2013 Laatst in Duitsland nog 6 stuks van meegenomen, ze zijn daar nog goedkoper bij de Lidl. Twee voor @JamHard en @Vempain, eentje voor @Heksenboot en twee voor @Wafels.... de laatste hou ik zelf. Thanx mate;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Bij mij in de wijk is vandaag een gloednieuwe Lidl geopend. Net even gaan kijken en een omvormer van 12V naar 220V gekocht voor 20 euro. Ook hadden ze wel 20 generators voor 150 euro. 11 uur looptijd met een volle tank. Plaats: Nijmegen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Bij mij in de wijk is vandaag een gloednieuwe Lidl geopend. Net even gaan kijken en een omvormer van 12V naar 220V gekocht voor 20 euro. Ook hadden ze wel 20 generators voor 150 euro. 11 uur looptijd met een volle tank. Plaats: Nijmegen Interesssant! Je zal er maar net naar op zoek zijn. Ben benieuwd naar kwaliteit. Altijd weer spannend met Lidl-spul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobbyP Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 vanaf zaterdag 7 september oplaadbare batterijen bij de ALDI Direct te gebruiken oplaadbare batterijen (Ni-MH) in blisterverpakking. 8x AAA of 4x AA. 3.99 euro Altijd handig toch (zelfs als ze het minder doen dan de 6 euro per stuk kostende!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cereal Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Alleen vandaag geldig: Gerber Bear Grylls Scout voor 19,95 http://www.checkdiedeal.nl/?zanpid=1811007110117811200 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cereal Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Voor € 30,- een stapel batterijen bij Marktplaats: http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/72-duracell-batterijen-spotgoedkoop/?utm_source=affiliate&utm_medium=referral&utm_campaign=daisycon&show_popup=no Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Voor € 30,- een stapel batterijen bij Marktplaats:] Mooie aanbieding, besteld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Voor € 30,- een stapel batterijen bij Marktplaats: http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/72-duracell-batterijen-spotgoedkoop/?utm_source=affiliate&utm_medium=referral&utm_campaign=daisycon&show_popup=no Niet om roet in je eten te gooien (integendeel goeie post en goeie deal!) maar ik was zelf wel benieuwd vandaar dat ik mijn korte zoektocht hier ff deel: De Topcraft ultra alkaline batterijen kwamen als beste uit de grote batterijen test van Vara Kassa. Duracel krijgt voor de Duracell Plus (soortgelijke variant?) een testoordeel van goed echter heb je voor de helft van de prijs batterijen van de praxis of kruitvat met een testoordeel uitstekend.Niet alleen betere batterijen dus maar voor budgetpreppers 2x zoveel batterijen voor hetzelfde geld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Niet om roet in je eten te gooien (integendeel goeie post en goeie deal!) maar ik was zelf wel benieuwd vandaar dat ik mijn korte zoektocht hier ff deel: De Topcraft ultra alkaline batterijen kwamen als beste uit de grote batterijen test van Vara Kassa. Duracel krijgt voor de Duracell Plus (soortgelijke variant?) een testoordeel van goed echter heb je voor de helft van de prijs batterijen van de praxis of kruitvat met een testoordeel uitstekend.Niet alleen betere batterijen dus maar voor budgetpreppers 2x zoveel batterijen voor hetzelfde geld? Correctie dit is een oude test, ik vind zojuist de uitslag van mei 2013: '' De Consumentenbond heeft twee batterijen van IKEA uitgeroepen tot beste koop. Het gaat om de ALKALISK LR6 AA 1.5V wegwerpbatterij en de LADDA HR6 AA 1.2V oplaadbare batterij. '' Massaal naar de Ikea dus en niet de Aldi XD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.