Maria Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Beste preppers, Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, ik was druk met andere fotoprojecten, maar vandaag heb ik de BOT van @Geert gefotografeerd op een bijzondere locatie! Was een hele mooie en informatieve middag. En zonnig Geert heeft het allemaal tot in de puntjes geregeld, maar dat wisten jullie natuurlijk al. Ik zal jullie over een paar weekjes de resultaten laten zien! Dank aan @Geert (ook voor de tools) en vooral complimenten! Beste groet, Maria (de fotograaf) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Je hebt een geweldig persoon getroffen, en blijkbaar heeft hij zijn Belgische gastvrijheid laten gelden. Ik ben benieuwd naar de resultaten! Leuk om te horen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Ben heel erg benieuwd naar de mooie poses van @Geert dus ik hoop dat hij er ook op komt:) niet vergeten de foto's te posten hoor! lijkt me prachtig om te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Super, dank voor de update. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Ben benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Gaat goed zo @Maria, super ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Leuk, zeer benieuwd naar de foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 O, wat leuk ! Ben zoals iedereen hier, ontzettend benieuwd naar de foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Idem! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Ik ben benieuwd hoe je een mooie foto kan maken van zo'n lelijke vent. Veel fotoshop dus. Ik ben overigens benieuwd naar de foto's van de nieuwe BOV van @Geert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Niemand onder jullie is meer benieuwd naar de foto's dan ik . Over de locatie laat ik nog niets los . Maar het was daar prachtig . En met een fotograaf als @Maria kan het niet mislopen. Ze zei dat ze normaal niet regisseert maar bij mij moest ze soms zeggen waar ik mijn voeten moest zetten . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Niemand onder jullie is meer benieuwd naar de foto's dan ik . Over de locatie laat ik nog niets los . Maar het was daar prachtig . En met een fotograaf als @Maria kan het niet mislopen. Ze zei dat ze normaal niet regisseert maar bij mij moest ze soms zeggen waar ik mijn voeten moest zetten . Ha, die komen boven mijn bed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Ha, die komen boven mijn bed. Zijn voeten? En on-topic: ook ik ben reuze benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Erg leuk dit! En ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar de foto's ... Is het zoiets geworden als dit hieronder? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Leuk zeg, eerst ons lekker maken dat je foto's hebt gemaakt.En ons dan een paar weken laten wachten tot ze klaar zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 22 april 2015 Delen Geplaatst: 22 april 2015 Erg leuk dit! En ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar de foto's ... Is het zoiets geworden als dit hieronder? @wiskers : zoiets als @Geert met zijn prepperchickies ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 22 april 2015 Delen Geplaatst: 22 april 2015 En ons dan een paar weken laten wachten tot ze klaar zijn Ja... het duurt altijd even voordat de rolletjes ontwikkeld zijn, natuurlijk. Ben benieuwd @Maria Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maria Geplaatst: 17 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2015 Ik ben een paar weken in het buitenland geweest, dus ik heb niets aan de serie kunnen doen. Ik heb de rolletjes zelfs nog niet opgehaald van het lab. Als er wat bij zit zal ik ze eerst aan @Geert voortleggen, hij moet ze eerst goedkeuren. Daarna kan ik ze 'openbaar' maken. Nog even geduld dus! Ja... het duurt altijd even voordat de rolletjes ontwikkeld zijn, natuurlijk. Ben benieuwd @Maria Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 mei 2015 Delen Geplaatst: 17 mei 2015 Ook ik ben benieuwd om mijn eigen kop te zien . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Benieuwd naar het resultaat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.