Mr. Gold Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Mooi, meteen jullie aandacht en die van de mannen ;-) Binnenkort in de Prepshop, ingekocht door @Simurgh de enige echte WoPeeH "De nieuwste plastuit voor de moderne vrouw" WoPeeH-pocket is gemaakt van een duurzame kunststof en spoel je na gebruik even schoon. Uit testen is gebleken dat WoPeeH makkelijk en betrouwbaar werkt en minder kans op knoeien geeft dan andere plastuitjes. Een WoPeeH-pocket is speciaal ontworpen om makkelijk mee te nemen als je onderweg bent, dus klein en afsluitbaar. Ben je niet bang om iets nieuws te proberen? Gebruik dan je WoPeeH... bij een onhygienisch toilet bv. bij popfestivals of andere evenementen. Maar denk eraan ...ook een dame doet de bril omhoog!! bij wandel-, fiets-, zeil- of andere vakantietochten als er geen toilet in de buurt is. ...tegen een boom!! als je ook even in de berm wilt plassen als de file erg lang is. Maar denk eraan ...nooit tegen de wind in!! Lees ook de reviews van testers en gebruiksters. WoPeeH's zijn gemaakt voor vrouwen, voor alle vrouwen! We hebben een prachtige roze gekregen voor een enthousiaste Prepster die dit graag wilt delen met de hele community in het reilen en zeilen van dit wondertje. Wie of Wie. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 kan ook handig voor de mannen zijn als je een SHTF in je "shit" systeem hebt om alles een beetje op een plek te houden:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2014 kan ook handig voor de mannen zijn als je een SHTF in je "shit" systeem hebt om alles een beetje op een plek te houden:) Kijk we hebben de eerste reviewer gevonden :-) Wel met foto en filmpje he MyronPrps 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Niet zozeer dat ik het nodig heb, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Ik denk dat @Stuudje dit wel wil proberen.. Zij heeft er zelfs een topic over gemaakt in de ladies circle! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 moet dat nu weer roze ,... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Roze past wel goed bij stuudje. Maar als zij niet wil dan wil ik hem wel uitproberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Ik heb me tot nu toe altijd gered, in de bosjes, tussen de brandnetels en braamstruiken, tussen de geparkeerde auto's bij een druk benzinestation overdag, totaal geen probleem. Maar ik wil me wel opofferen om zo'n roze nepding te proberen, misschien kom ik dan ook van mijn penisnijd af. :-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Ik heb geen interesse. Dadelijk kom ik nog van mijn penisnijd af, dat is niet de bedoeling 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Ik heb me tot nu toe altijd gered, in de bosjes, tussen de brandnetels en braamstruiken, tussen de geparkeerde auto's bij een druk benzinestation overdag, totaal geen probleem. Maar ik wil me wel opofferen om zo'n roze nepding te proberen, misschien kom ik dan ook van mijn penisnijd af. :-) Nog nooit te snel een rits van de broek dichtgetrokken zeker:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the_holyman Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Als er meerdere zijn... Mijn zusje is altijd een zeikerd geweest.. en heeft haar grote broer met enige penisnijd bekeken.. Als ik haar met dit item gelukkig kan maken. Nu uitproberen, en later voor festivals.... Dan graag.. En ja ik hoor haar uit.. en zal een uitgebreid verslag maken... (ze zit al met festivalhand omhoog naast me). Greetz Holy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Zijn ze er ook in Woodland? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Wat een K@t-ding. Ik zie het al voor me ....ehhhhh Finca schuif eens op ik mot pissen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 zou het ook werken met water dunne ontlasting dit vraag ik voor Dhr Vreugdehill.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Zelf gun ik deze kans graag aan iemand anders omdat ik zelf al een andere in bezit heb waar ik nog steeds blij mee ben met die aanschaf Ik gebruik m'n silicone Whis freedom alleen als het echt niet anders kan en daar ben daar nog steeds erg tevreden over en zit standaard in m'n tas voor de mensen die willen weten wat de Whiz freedom is heb ik m'n review op het forum geplaatst nog even opgezocht http://preppers.nl/forum/threads/6394-review-Whiz-freedom-(plastuit)?highlight=Plastuit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2014 Ik heb me tot nu toe altijd gered, in de bosjes, tussen de brandnetels en braamstruiken, tussen de geparkeerde auto's bij een druk benzinestation overdag, totaal geen probleem. Maar ik wil me wel opofferen om zo'n roze nepding te proberen, misschien kom ik dan ook van mijn penisnijd af. :-) Het woordje "penisnijd" deed mij triggeren :-) en gun je graag deze review. Als je mij een privé berichtje wilt sturen met de info zorgt @Simurgh ervoor dat die zo snel mogelijk naar je toekomt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Ik ben al van plan zo'n Wopeeh te kopen voor Lisa, zodat ze net als de boys gewoon kan plassen als ze in de bossen bezig zijn. Ze is ook zeker bereidt een mooie review te schrijven over haar bevindingen. Dus ik meld Lisa aan voor de review. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Ow... net te laat zie ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Ben benieuwd of de WoPeeH ook multifunctioneel is. Kun je bv. benzine uit een jerrycan zonder tuit in de auto krijgen ermee? Hem gebruiken als pijpje om het vuur mee aan te blazen? Er een deuntje op fluiten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Het woordje "penisnijd" deed mij triggeren :-) en gun je graag deze review. Als je mij een privé berichtje wilt sturen met de info zorgt @Simurgh ervoor dat die zo snel mogelijk naar je toekomt. Ik ben benieuwd naar het uitgebreide verslag. Weet @Richa dat er een uitgebreid foto verlag wordt verwacht? En misschien kan haar partner hem ook eens uitproberen. (sorry Richa ik kon het niet laten, het was sterker dan mijzelf.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Ik ben benieuwd naar het uitgebreide verslag. Weet @Richa dat er een uitgebreid foto verlag wordt verwacht? En misschien kan haar partner hem ook eens uitproberen. (sorry Richa ik kon het niet laten, het was sterker dan mijzelf.) Hoezo? Wil je graag foto's van mijn partner dan? Hihi kan geregeld worden hoor (ja, dat kan ik dan ook niet laten hoor haha) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Nog nooit te snel een rits van de broek dichtgetrokken zeker:p Ook dat zal ik meenemen in de test, dank u! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 moet dat nu weer roze ,... Volgens de site hebben ze hem ook in lichtblauw en blauw. Maar helaas niet in camo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Volgens de site hebben ze hem ook in lichtblauw en blauw. Maar helaas niet in camo. Pimpen dat ding: http://prepshop.nl/camouflage-tape Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 ok als iemand hem voor mij in camo kan vinden/pimpen wil ik hem wel testen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.