Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deze handmade sheath bestaat uit vier lagen plantaardig gelooid rundleer. De riemlus is afneembaar waardoor de sheath tussen de riem gedragen kan worden en wordt tegengehouden door de geweerknop. De sheath en de riemlus zijn in respectievelijk licht en donkerbruin.

 

_DSC3822_zps3b3ddf82.jpg

 

_DSC3805_zps0ea97d19.jpg

 

_DSC3806_zps25bcd3e7.jpg

 

_DSC3808_zps896ffebc.jpg

 

_DSC3809_zpsd07c298c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug prachtig werk . Maar als je nog zo iets maakt is het niet mogelijk de volgorde van bewerking in woord en beeld te posten?

 

@Icewind

Het zijn idd mooie dingen je je maakt van leer. Zoals Geert schrijft ben ik ook benieuwd naar hoe je zo iets maakt (in het kader van DIY). Misschien een omschrijving met foto's van het proces er bij. Op deze manier geef je een kijkje achter de schermen en dat is natuurlijk ...ook gelijk goede reclame voor je skills en shop.

(Misschien een leatherman hoes en dan gelijk een veiling voor de community pot knipoog)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ronin Kogaratsu, hahaha nee hoor, die paal met dat touw is een gedeelte van een klimtoestel voor onze katten.

@Geert en @Floshtf ik ben steeds van plan om foto´s te maken of het te filmen maar dan zit ik weer met problemen waar ik tegenaan loop of iets dat ik fout doe in mijn opinie en dan schiet het er vaak bij in. Naderhand ben ik dan al vaak weer te ver met het werk om er nog een tutorial van te maken. Ik probeer er rekening mee te houden.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mooi gedaan! Hadden ze dat mes toevallig in twee maten, en een model A en B? Ik heb hetzelfde mes als jij (model B) maar dan de kleinere vorm. Een klein handig mesje dat ik jaren geleden gekocht heb. Het handvat ziet erg erg netjes uit, velen malen beter dan dat nylon spul wat er omheen zat. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou best kunnen dat er twee maten zijn. Ik heb deze op een blauwe maandag ooit gekocht en er zat inderdaad zo´n slap nylon koordje om als heft. Het mes is vrij dun maar ongelooflijk scherp. Hij is zo lang als de Ka Bar 1217 dus ongeveer 31 centimeter.

 

Ik was al langer aan het denken wat te doen met al die kleine stukjes dus maar wat geprobeerd. Het idee kwam eigenlijk toen ik m´n Ka Bar in het oog kreeg:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linkje van een dumpshop in nijmegen:

http://www.jopieswebshop.nl/index.asp?choice=artikelen&catchoice=messen&prodchoice=andere%20merken

 

Als je een stukje naar beneden scrolled zie je "combat mes recon". Versie A en B, en 10 inch en 7 inch. Die maten zijn héél globaal ;).

 

De mijne kwam ook redelijk scherp uit de doos, kon je met een beetje moeite je arm me scheren. Na een vakantie in oosterrijk lukt dat helaas niet meer, hij wordt redelijk snel bot. Voor die prijs verwacht ik ook geen goed kwaliteit staal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...