Icewind Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Deze friction sheath voor de Browning DA58 is gemaakt van 3,5 mil dik plantaardig gelooid rundleer. Kleur is zwart. Browning fast opening folding blade is 9,5 cm total length is 22 cm blade dikte 3,8 mm. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Is dit gewoon een observatie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Vertel inderdaad eens wat meer. Heb je dit mes? Staalsoort? Aanrader? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2014 Hoi, Ik ben net nieuw op dit forum en vind m´n weg niet zo best. Ik maakte deze sheath en wilde hem delen maar waarschijnlijk zit ik hier dan verkeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Hoi, Ik ben net nieuw op dit forum en vind m´n weg niet zo best. Ik maakte deze sheath en wilde hem delen maar waarschijnlijk zit ik hier dan verkeerd? Wil je de sheath verkopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2014 Ik zit ook op andere forums en daar is meestal een categorie van ambachten waaronder ook leer bewerken.Die vond ik hier niet maar omdat bv.messen en buscraftsheaths bij gear passen dacht ik deze sheath hier te kunnen showen als leathercraft ambacht. De sheath is inderdaad te koop maar dan incl. het mes omdat het speciaal passend is. Het is geen universeel sheath. Maar nogmaals, ik weet niet of dit forum de mogelijkheid biedt voor ambachten als deze, ik dacht dat omdat er ook mensen hun eigen messen maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Ik zit ook op andere forums en daar is meestal een categorie van ambachten waaronder ook leer bewerken.Die vond ik hier niet maar omdat bv.messen en buscraftsheaths bij gear passen dacht ik deze sheath hier te kunnen showen als leathercraft ambacht. De sheath is inderdaad te koop maar dan incl. het mes omdat het speciaal passend is. Het is geen universeel sheath. Maar nogmaals, ik weet niet of dit forum de mogelijkheid biedt voor ambachten als deze, ik dacht dat omdat er ook mensen hun eigen messen maken. http://preppers.nl/forum/forums/43-Do-it-yourself-(DIY) welkom trouwens ! mvg Bjorn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2014 Ok, thanks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Ik zit ook op andere forums en daar is meestal een categorie van ambachten waaronder ook leer bewerken.Die vond ik hier niet maar omdat bv.messen en buscraftsheaths bij gear passen dacht ik deze sheath hier te kunnen showen als leathercraft ambacht. De sheath is inderdaad te koop maar dan incl. het mes omdat het speciaal passend is. Het is geen universeel sheath. Maar nogmaals, ik weet niet of dit forum de mogelijkheid biedt voor ambachten als deze, ik dacht dat omdat er ook mensen hun eigen messen maken. Mooi gemaakt! En welkom uiteraard. Uit je post bleek niet zo snel dat je hem zelf gemaakt had, maar dat soort dingen zien we hier natuurlijk graag. Zelf heb ik een horizontaal te dragen handgemaakte schede door een forumlid laten maken die bevalt ook super. Het is erg fijn om een schede te hebben die precies aan je wensen voldoet, dat is het zelden het geval bij meegeleverde schedes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2014 Een horizontale bushcrafter heb ik ook gemaakt voor mijn Pakistan Game Hunter, dat is deze 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Mooi gemaakt ! @Icewind Dit soort stukjes ambacht kunnen mij wel bekoren. Jammer genoeg wordt zoiets te weinig gepost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2014 Bedankt Peerke, ik maak op redelijk regelmatige basis sheaths en zal ze zeker als er interesse voor is posten. Ik werk graag en veel met leer en maak ook sheaths op bestelling. Deze danglersheath met firesteel is gemaakt voor een Afghan Bush van een member van een buhscraftforum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Welkom @Icewind , natuurlijk zien wij hier graag zulke mooie ambacht! Ik hoop dat je ook op andere manieren hier een bijdrage kunt leveren. Preppen in het algemeen of over de technieken de je gebruikt voor de sheaths. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 @Icewind, Knap staaltje vakwerk. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Mooi gemaakt. Ik had het lipje wel buiten de schede gehouden, maar los daarvan, vakwerk. Laat maar zien wat je doet en kan, welkom hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 @Icewind geweldig! Kom maar eens naar een SC! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2014 Net een driedelig setje gemaakt voor een Buck 768 met mutitoolsheath en tasje. Alles is uit 3,5 mil. plantaardig gelooid tuigleer. Handgemaakt en hand gestikt. 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Mooi! Grappig, ik zie de foto's en had gelijk de geur van leer in mijn neus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hurbie Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Ziet er top uit ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Erg mooi gemaakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 mooi gemaakt, orders van het forum zullen wel binnenstromen nu haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 @Icewind ziet er goed uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Wow..... Daar ben ik even stil van. Wat mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Wauw, erg mooi gemaakt idd. 'k +1 Neem aan dat het voor jou ook een praktische manier is om je spullen te dragen. Lijkt me wel leuk als iemand dit handwerk over 150 jaar ergens op een zolder vind. Denken ze meteen dat het 250 jaar oud is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Ziet er heel goed uit! Ik mag graag kijken naar mensen (en producten) die nog het echte ambacht kennen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.