Icewind Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2014 Laat maar komen, see what we can do:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Echt mooi gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Prachtig man . Echt vakmanschap . Heb een ander forumlid ooit een schede zien maken en stond toen al met mijn bek open . Ik ben nu niet de onhandigste klungel maar dat kan ik niet .chapo . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Laat maar komen, see what we can do:cool: Ik zoek nog een lederen sheath voor mijn klapzaag........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 @Icewind dat ziet er inderdaad mooi en goed afgewerkt uit , vraagje waar koop je dat beslag net als dat ''slotje'' wat op dat tasje zit en die D ringen ??? gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Echt heel mooi!!!! Kan je misschien eens een how-to posten over hoe je zoiets maakt. Ik zou het graag leren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2014 @Icewind dat ziet er inderdaad mooi en goed afgewerkt uit , vraagje waar koop je dat beslag net als dat ''slotje'' wat op dat tasje zit en die D ringen ??? gr will Ik koop veel zaken bij Berten in België en bij Boomsma Breda en Das Lederhaus in Duitsland. Er zijn er nog enkele maar dit zijn mijn hofleveranciers,haha Ik denk dat ik de slotjes bij Boomsma kocht. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Bijzonder mooi gemaakt @Icewind en ook de kleur van het leder vind ik echt schitterend. Vraagje: is elke leder soort hier voor geschikt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tekno23@@ Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Super werk. Zou dat ook wel willen leren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 mooi werk, wel apart dat er zoveel moeite en waarschijnlijk geld in zon setup is gaan zitten maar er wel een goedkope multitool in ga (of ik moet me vergissen?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Prachtig werk @Icewind! Doe je ook dit soort werk in opdracht? D.w.z. onderneem je er ook mee, of is het hobby? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 1 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2014 Bedankt voor de leuke reacties mannen. @Rataplan, dit kun je alleen met plantaardig gelooid tuigleer, ander leer kun je niet wetformen en kleuren. Chromegelooid is meer voor schoenen en kleding, is zachter en bevat schadelijke stoffen die ook je mes ed. kunnen aantasten. @12gauge, klopt helemaal, ik had dat ding nog liggen. Ik gebruik die zelf eigenlijk niet maar had ineens het idee een setje te gaan maken en het kwam van pas om een uitdaging mee aan te gaan. @ Dr.Prepper, Ik doe dit zeker in opdracht maar ben geen bedrijf. Het blijft een hobby, tot noch toe, maar ik ben veel en graag met leer bezig en als iemand zegt ik wil graag zo´n soort riem of, ik heb een mes en heb een dergelijke sheath nodig dan kan dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2014 Eindeloos op de Sint gewacht maar niet gekomen. Niet getreurd dacht ik, ik maak iets voor mezelf krijg je ook een goed gevoel van. Donkere dagen voor kerst lichten dan toch wat op. Ik maakte een dikke leren riem met zoals het een intensief Zippo gebruiker betaamd, een Zippo pouch. De riem bestaat uit 4,7 mil vegetan leather, sterk genoeg om een olifant mee op te hijsen en de zippo poucht is uit 3,5 mil. vegetan leather. Ik zal er wat foto's bij zetten zodat je misschien een beetje kunt zien hoe eea. in zijn werk gaat. Patroon snijden, niet gemakkelijk ;-) Patroon intimmeren, ook niet simpel Kleurtje geven, alweer een stuk simpeler Lappie leer Aan elkaar knutselen Steken prikken Het geheel aan elkaar stikken Da's gedaan nu even versieren naar eigen smaak. En voila, ik kan mijn broek weer aan. 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Miliaar . Dat is vakmanschap . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Pracht van een resultaat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Verbal Kint Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Niet mijn stijl maar wat een vakman! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Geweldig stukje werk! Erg mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Jesus....dat is vakmanschap....hoeveel vraag je om een riem te maken? Heel erg mooi.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Erg mooi. Heb je dit vroeger voor werk gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Respect! Erg mooi. Kan ik een dagje bij je in de "leer"? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Goed gedaan ziet er erg mooi uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 @Icewind Mooi gemaakt! Maar wat is vegetarisch leer? Dat komt zeker van een koe die alleen gras gegeten heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Het lijkt zo makkelijk als ik naar de foto's kijk.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Wauw ziet er mooi uit. Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Als ik een hoed droeg, nam ik hem af. Erg, erg mooi. Graag een volledig verhaal van hoe lang je hier over hebt gedaan, waar je de benodigdheden hebt gekocht, of je hier voor hebt geleerd, etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.