Keturah Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 Wat een gave dingen maak je! Leer bewerken is iets wat ik ook nog eens hoop te leren. Knutsel nu af en toe iets van oude leren kleding die ik tegenkom maar dit is echt een vak apart. Mijn complimenten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2015 Deze handmade sheath bestaat uit vier lagen plantaardig gelooid rundleer. De riemlus is afneembaar waardoor de sheath tussen de riem gedragen kan worden en wordt tegengehouden door de geweerknop. De sheath en de riemlus zijn in respectievelijk licht en donkerbruin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 januari 2015 Delen Geplaatst: 16 januari 2015 Zo mooi weer @Icewind. Zoals altijd wat je maakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 16 januari 2015 Delen Geplaatst: 16 januari 2015 @Icewind Kunst met een grote K is zeker op zijn plaats hier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 16 januari 2015 Delen Geplaatst: 16 januari 2015 Damn sexy! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 16 januari 2015 Delen Geplaatst: 16 januari 2015 @Icewind Ik blijf me verbazen over jouw mooie werken. Zoals @AWOL al zei Kunst met een extra grote K! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Geweldig! 123456 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Terug prachtig werk . Maar als je nog zo iets maakt is het niet mogelijk de volgorde van bewerking in woord en beeld te posten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 @Icewind, mooi gemaakt! En train jij op een makiwara? Foto 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Terug prachtig werk . Maar als je nog zo iets maakt is het niet mogelijk de volgorde van bewerking in woord en beeld te posten? @Icewind Het zijn idd mooie dingen je je maakt van leer. Zoals Geert schrijft ben ik ook benieuwd naar hoe je zo iets maakt (in het kader van DIY). Misschien een omschrijving met foto's van het proces er bij. Op deze manier geef je een kijkje achter de schermen en dat is natuurlijk ...ook gelijk goede reclame voor je skills en shop. (Misschien een leatherman hoes en dan gelijk een veiling voor de community pot knipoog) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2015 @Ronin Kogaratsu, hahaha nee hoor, die paal met dat touw is een gedeelte van een klimtoestel voor onze katten. @Geert en @Floshtf ik ben steeds van plan om foto´s te maken of het te filmen maar dan zit ik weer met problemen waar ik tegenaan loop of iets dat ik fout doe in mijn opinie en dan schiet het er vaak bij in. Naderhand ben ik dan al vaak weer te ver met het werk om er nog een tutorial van te maken. Ik probeer er rekening mee te houden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Mooi gemaakt hoor! Maar in het Nederlands heet dat een schede, een mooi woord dat dreigt te verdwijnen, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan c Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Werk uit de handen van een vakman , knap ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Prachtig kunstwerkje weer (incl de foto's), dank voor het delen. Hopelijk komen er meer topics van je en haal je nog wat opdrachten via dit forum binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 26 januari 2015 Delen Geplaatst: 26 januari 2015 @Icewind mocht ik ooit nog een sheath nodig hebben, dan kan ik bij jou terecht! Grtz, iamlordx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 30 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2015 Wat doe je met je scrap oftewel al die kleine rot stukjes die net te groot zijn om weg te gooien? Je koopt een mes van 10,- trekt daar het imitatie paracord heft af en je begint met lapjes leer te prullen en zo krijg je een 10 euro knife een 100 euro handle 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 30 januari 2015 Delen Geplaatst: 30 januari 2015 Mooi gedaan! Hadden ze dat mes toevallig in twee maten, en een model A en B? Ik heb hetzelfde mes als jij (model B) maar dan de kleinere vorm. Een klein handig mesje dat ik jaren geleden gekocht heb. Het handvat ziet erg erg netjes uit, velen malen beter dan dat nylon spul wat er omheen zat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 30 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2015 Dat zou best kunnen dat er twee maten zijn. Ik heb deze op een blauwe maandag ooit gekocht en er zat inderdaad zo´n slap nylon koordje om als heft. Het mes is vrij dun maar ongelooflijk scherp. Hij is zo lang als de Ka Bar 1217 dus ongeveer 31 centimeter. Ik was al langer aan het denken wat te doen met al die kleine stukjes dus maar wat geprobeerd. Het idee kwam eigenlijk toen ik m´n Ka Bar in het oog kreeg:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 30 januari 2015 Delen Geplaatst: 30 januari 2015 Linkje van een dumpshop in nijmegen: http://www.jopieswebshop.nl/index.asp?choice=artikelen&catchoice=messen&prodchoice=andere%20merken Als je een stukje naar beneden scrolled zie je "combat mes recon". Versie A en B, en 10 inch en 7 inch. Die maten zijn héél globaal . De mijne kwam ook redelijk scherp uit de doos, kon je met een beetje moeite je arm me scheren. Na een vakantie in oosterrijk lukt dat helaas niet meer, hij wordt redelijk snel bot. Voor die prijs verwacht ik ook geen goed kwaliteit staal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 30 januari 2015 Delen Geplaatst: 30 januari 2015 @Icewind Iemand op het forum vertelde, dat jij wist, waar je aan mooi dik leer kunt komen. Ik ben daar in geïnteresseerd, dus zou je dat willen delen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 30 januari 2015 Delen Geplaatst: 30 januari 2015 @Icewind eerst even jou nederlands met het mijn vergelijken , wat is scrap ? Kan je ook even uitleggen hoe je dat gedaan hebt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 30 januari 2015 Delen Geplaatst: 30 januari 2015 @Icewind Iemand op het forum vertelde, dat jij wist, waar je aan mooi dik leer kunt komen. Ik ben daar in geïnteresseerd, dus zou je dat willen delen ? Ik ga morgen naar Zonhoven lappen tuigleer gaan kopen. Heel erg veel keuze daar... Hier de site http://www.dierenhuiden.be/index.php?action=home&lang=NL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 30 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2015 @tom666, Lederhandel Berten bij Koentje, daar koop ik veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 30 januari 2015 Delen Geplaatst: 30 januari 2015 @Icewind ik ben benieuwd...ga er morgen heen als de weg berijdbaar is.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 30 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2015 Hou er rekening mee ´s zaterdags alleen voor de middag open en dan meestal druk. Wel gezellige zaak, heeft redelijk veel en is veel goedkoper als Boomsma Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.