Flos Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Gisteren heb ik mijn nieuwe BOT opgehaald . Dit zijn de eerste foto's . Geert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Geschutskoepel op het dak. Klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Sowhey, ziet er goed uit Geert Ga je hem vol zetten en 'm paraat houden voor WTSHTF .... of gooi je 'm net voor de SHTF ff vol? Ik zelf heb alles binnen liggen, maar 't kan binnen no-time in de caravan gemieterd worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Deftig ding @Geert ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Erg mooie aanhanger Geert!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Mooi maatje @Geert. Klopt het dat hij +\- 20 cm hoger is dan de oude? Dat je er dan gebukt in kan staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 @Geert...dat ziet er goed uit! Denk dat ie nog wel een beetje aangepast wordt. Maar t is een mooi karretje Geert....gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Geert kennende zal deze wel nog aangepast worden als ie een urban camo make over nodig heeft hoor ik het wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Hij is inderdaad een 20 tal cm. hoger . Hij wordt ingericht zoals de vorige . Denk er over om hem in camo kleuren te spuiten . Er moet een tafel aankomen een bagagedrager een reserve wiel , water tank en jerrycan voor diesel en benzine . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 @Geert Wat bedoel je met een bagagedrager? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Deze kar moet eerst ontmaagd worden op een SC, tot die tijd denk ik met weemoed terug aan de oude. Gelukkig heb ik alle vertrouwen in Geert en mogen we deze kar binnenkort ook in ons preppers hart sluiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Ziet er goed uit @Geert, je handen jeuken zeker om aan de slag te gaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Congrats met je nieuwe aakoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2014 @Geert Wat bedoel je met een bagagedrager? Op het dak moeten 2 rails komen om eventueel lange stukken te vervoeren . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Deze kar moet eerst ontmaagd worden op een SC, tot die tijd denk ik met weemoed terug aan de oude. Gelukkig heb ik alle vertrouwen in Geert en mogen we deze kar binnenkort ook in ons preppers hart sluiten. Hij moet inderdaad klaar zijn tegen de volgende SC . Geert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Dubbel 30mm machinegeweer erboven op en klaar ready for the zombie apocalypse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Dubbel 30mm machinegeweer erboven op en klaar ready for the zombie apocalypse Doet me weer denken... Wanneer begint Walking Dead weer? Oktober? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Zou je er in kunnen liggen (slapen)? (lengte is voldoen?) Mooi karretje, ben benieuwd wat er aan verbouwd gaat worden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Doet me weer denken... Wanneer begint Walking Dead weer? Oktober? Season 5 is to premiere sometime in october 2014:) ik moet wel zeggen dat ik de serie vroeger leuker vond, kan zijn omdat je toen echt zag hoe ze aan het overleven waren en steeds verlaten stadjes bezochten. nu hebben ze magische blikken met eten in die lege rugzakjes met altijd genoeg kogels. Maar @Geert ik heb zelf niet zoveel verstand van aanhangers en heb natuurlijk ook niet je vorige gezien behalve op foto's maar waarom heb je een nieuwe? simpelweg vanwege meer ruimte of is deze ook steviger voor in een SHTF Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Season 5 is to premiere sometime in october 2014:) ik moet wel zeggen dat ik de serie vroeger leuker vond, kan zijn omdat je toen echt zag hoe ze aan het overleven waren en steeds verlaten stadjes bezochten. nu hebben ze magische blikken met eten in die lege rugzakjes met altijd genoeg kogels. Maar @Geert ik heb zelf niet zoveel verstand van aanhangers en heb natuurlijk ook niet je vorige gezien behalve op foto's maar waarom heb je een nieuwe? simpelweg vanwege meer ruimte of is deze ook steviger voor in een SHTF De eerst reden dat ik een andere wilde is omdat ik deze kan afsluiten met een ( hang) slot . Tweede reden is dat ik lichter wil zijn . De vorige had een dubbel frame . Onder en bovven de huif . De derde reden is . In hou wel van verandering zo blijf ik bezig . Kan ik eens mijn spullen controleren . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Ah gelukkig. Geert zonder BOT is een beetje BLOOT. En gelijk een hele chique. Gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 @Geert Wat bedoel je met een bagagedrager? Imperiaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 ben erg benieuwd hoe die gaat worden geert..veel opknap fun gewenst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Spliffy karretje Geert Succes met inbouwen van alles Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 6 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2014 Deze morgen had ik wat tijd dus ik dacht laat ik wat aan mijn BOT werken . Dus de drager voor mijn tafelbladen gemonteerd . vroeger was ik alijd in voor sterk en degelijk nu ga ik voor licht en roestvrij . Dus ik heb voor aluminium gekozen . Het is niet alleen duurder maar ik kan het ook niet lassen . Dan maar schoeven . Mijn eerste probleem was dat ik zelftappende schroeven wauw gebruiken in rvs . Maar rvs is zacht en het frame van de aanhang wagen is in staal dus hard . Dus dat lukte al niet . Dan maar gaatjes boren en draad tappen M5 en rvs schoeven er in gedraaid . Volgende probeem is dat de aluminium plaat te veel meegeeft, daar moet nog versterking onder . Volgende probleem . De poot achteraan is te lang . 15 cm ingekort . Bij het nemen van de foto zag ik dat ik het aan de andere kant had gemonteerd dan bij de oude BOT . Dus alles wat links is wordt rechts en omgekeerd . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.