Communicator Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Gek eigenlijk. Ondanks dat ik mijn multi-tool altijd bij me heb, gebruik ik hem normaal gesproken zo'n 1 a 2 keer per week. ff iets doorsnijden of knippen, een schroefje vastdraaien. een flesje bier openen, een blikje knakworsten... etc... Maar vandaag was het echt m'n maatje Omdat ik mijn standaard gereedschapskist en schroeftol (mijn beste vrienden uit de schuur), al heb ingepakt voor aankomend weekend. moest ik voor elk klusje mijn multi-tool wel pakken. En ik moet zeggen, dat beviel me wel! Schroefje aandraaien, kabels inkorten, stukje hout bewerken, boutje aandraaien. iets wegschrapen... en zo kan ik nog wel even doorgaan eigenlijk. Ik draag de multi-tool sinds een aantal dagen op het lijf (aan de heupriem) en dat bevalt me wel... Ik ben benieuwd hoe lang ik dat ga vol houden. Het is echt super makkelijk om hem altijd bij de hand te hebben , net als een smartphone.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 @Communicator, deze? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Voor mij al een hele tijd EDC @Communicator, zo zwaar als hij is. Je zal wel zien, die prepper-meetings.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Ik draag al +20 Jaar dagelijks een leatherman.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Ik draag al +20 Jaar dagelijks een leatherman.... Ik nog maar 5 jaar en moet niets anders meer hebben van merk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Gek eigenlijk. Ondanks dat ik mijn multi-tool altijd bij me heb, gebruik ik hem normaal gesproken zo'n 1 a 2 keer per week.[..] een flesje bier openen De rest van de week drink je bier uit blik zeker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Net als @Communicator draag ik sinds 2 weken mn multitool aan mn riem. Laatst nog zocht ik een schroevendraaier maar kon niets vinden. Beetje gepikeerd storte ik op de bank en voelde dat er iets in mn zij prikte De multitool ! Schroefje vastgedraaid en klaar. @Communicator moet jij ook nog wennen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik weet zelfs nog niet aan welke kant ik hem het liefste draag. Ik heb toen des tijds gekozen voor een victorinox op advies van de verkoper.Hij bevalt prima! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik draag ook sinds een paar maanden een LM Sidekick. 'k Zag al die lui op de SC's hun multitools showen en vroeg op een gegeven moment de cruciale vraag: "Jongens, ik mis zo'n ding eigenlijk nooit." Antwoord: "Pas als je hem op zak hebt, zul je zien dat je hem een paar keer per dag gebruikt". Klopt als een bus, 'k zou nu niet meer zonder willen en ben verbaasd over de kwaliteit van de Sidekick. Prikkeldraad doorknippen en Heras hekwerk gaas, schroevendraaier die behoorlijk gebruikt is, maar geen krasje te zien, perfect! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik weet zelfs nog niet aan welke kant ik hem het liefste draag. Bluffer.........linker of rechter broekspijp........... :D :) Er zitten ook dames hier op het forum hoor! :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 ik heb de leatherman surge. al zo een 4 jaar ongeveer. daarvoor was het ook een leatherman maar die had ik van men ouwe gekregen en ik weet niet goed welke het was.( kwijt gespeeld in een auto ongeluk =( ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Leatherman Supertool. http://preppers.nl/forum/showthread.php?p=18450 Schaaaaamteloze plug naar review Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Zijn erg handige dingen inderdaad. Ik heb er ook 1 maar die ligt hier op een vaste plek, eigenlijk het enige wat een vaste plek blij mij heeft zegt m'n vriendin ....... Ik draag nu een klein EDC mesje bij me want de Leatherman vind ik zelf toch wel wat te groot om bij je te dragen elke dag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Zijn erg handige dingen inderdaad. Ik heb er ook 1 maar die ligt hier op een vaste plek, eigenlijk het enige wat een vaste plek blij mij heeft zegt m'n vriendin ....... Ik draag nu een klein EDC mesje bij me want de Leatherman vind ik zelf toch wel wat te groot om bij je te dragen elke dag. Ik heb een Charge TTi, geweldig ding, ik heb er om te kijken of dat ging een jaar of 4 geleden een complete PC mee in elkaar gezet. Maar inderdaad wat groot en zwaar om dagelijks op je te dragen. Ik heb dan vaker een Juice CS4 bij me of gewoon een Victorinix Spartan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2013 Die Victorinox die ik heb is niet de kleinste, maar ik heb er totaal geen last van. En als ik hem hanteer heb ik ook het gevoel dat ik iets degelijks in mijn handen heb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 @AWOL dat zijn ook mooie multi-tools ja. Ik zelf heb de Spyderco Dragonfly altijd bij me. Handige van Spyderco vind ik dat je ze met 1 hand kan openen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolverine Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Hier ook een charge tti 2013. Ideaal apparaatje, heb m alle dagen bij. Wel met clip in mijn broekzak. Aan mijn broekriem vind in zo onhandig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Die Victorinox die ik heb is niet de kleinste, maar ik heb er totaal geen last van. En als ik hem hanteer heb ik ook het gevoel dat ik iets degelijks in mijn handen heb Welke Swiss Tool heb je? Ik vind de Victorinox MT's ook erg mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Archie Bunker Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik draag ook sinds een paar maanden een LM Sidekick. 'k Zag al die lui op de SC's hun multitools showen en vroeg op een gegeven moment de cruciale vraag: "Jongens, ik mis zo'n ding eigenlijk nooit." Antwoord: "Pas als je hem op zak hebt, zul je zien dat je hem een paar keer per dag gebruikt". Klopt als een bus, 'k zou nu niet meer zonder willen en ben verbaasd over de kwaliteit van de Sidekick. Prikkeldraad doorknippen en Heras hekwerk gaas, schroevendraaier die behoorlijk gebruikt is, maar geen krasje te zien, perfect! Ik heb er net een cadeau gekregen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolverine Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik heb er net een cadeau gekregen Een krasje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik ben een poosje geleden ge-upgrade van Victorinox (dat zakmes type) naar de Leatherman Rebar (black). Zo'n tang is gewoon uberhandig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 Paar maanden geleden een Leatherman surge zwart gekocht, als je eenmaal zo iets hebt gebruik je hem dagelijks meerdere keren. Geniale uitvinding ! En binnenkort komt er ook weer een speciale editie uit, heb hem al in handen gehad maar komt als het goed is pas in het voorjaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 Ik heb een kleine multitool aan mijn sleutelbos . Gebruik ik dagelijks voor een of andere klus . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 2 oktober 2013 Delen Geplaatst: 2 oktober 2013 Wat zou in dit kader een goede keus zijn voor naast de LM Sidekick of juist een (forse) upgrade? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 2 oktober 2013 Delen Geplaatst: 2 oktober 2013 Wat zou in dit kader een goede keus zijn voor naast de LM Sidekick of juist een (forse) upgrade? Denk je dan aan een begeleidend mes of aan een zwaardere multi-tool? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.