AndyJ_NL Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Koopt er iemand kattengras voor zijn/haar tijgertje? Zo'n bakje kost snel 3 á 4 euro. Wist je dat Kattengras gewoon gerst is? Nee, nu weet je dit dus wel. 1KG gerstzaden kost maximaal 3 euro, en daar kan je zeker 40m2 mee zaaien. Reken uit je winst! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guinan Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Koopt er iemand kattengras voor zijn/haar tijgertje? Zo'n bakje kost snel 3 á 4 euro. Wist je dat Kattengras gewoon gerst is? Nee, nu weet je dit dus wel. 1KG gerstzaden kost maximaal 3 euro, en daar kan je zeker 40m2 mee zaaien. Reken uit je winst! Héé... dát is goed nieuws! Laat ik nou zo'n kilozak hebben staan! Ooit gekocht om tarwegras van te maken, maar de poedeervorm smaakte al zó goor dat ik het nooit gezaaid heb. Daar zullen m'n mannekes blij mee zijn, bedankt voor de tip!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 april 2014 Delen Geplaatst: 9 april 2014 Vanaf morgen bij de Lidl zijn er plantjes te koop voor 0,99 euro per stuk. Handig voor mensen die niet hebben voorgezaaid, of nog even snel een pot op het balkon willen zetten met een tomatenplantje bv. Keuze uit cherry tomaten, tomaten, rode paprika, gele paprika, groene paprika, pompoen, komkommer, groene courgette, gele courgette of augurken Link: http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-4BABC94D-63130CEB/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=2759 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Voor die mensen die wel van hartkeks houden maar ze niet zelf maken is er een aanbieding bij Zwerfkei(online) 10 pakjes voor 5 euro 25 pakjes voor 10 euro 100 pakjes voor 35 euro Vanaf twinig euro gratis verzenden. De korting wordt verrekend in het totaal bedrag (tot afrekenen lijk je de normale prijs te betalen maar dat is dus niet zo) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Bij de Appie Hein in de aanbieding: Cup a soup en Unox noodles. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Ik was vanmorgen even bij de Action en daar hadden ze blikjes tonijn (John West) in de aanbieding voor 0,99€ per blikje. Al ben ik zelf geen fan van tonijn in blik, volgens mij is dat niet te duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Demma Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Lijkt me niet te duur, weet je per toeval ook het gewicht ? 0,99/200gr is het goedkoopst dat ik ze kan vinden (Colruyt) Ben er ook niet zo'n fan van maar om een of andere reden kom ik na het winkelen steeds weer thuis met enkele blikjes, met eye rolling van de wederhelft als gevolg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Link Chillie van de Aldi: 1,2 kilo en houdbaar tot minstens 2017 als je de verpakking moet geloven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Ik had het ook gezien, maar ik ben niet zo van de bruine bonen. Duur is het zeker niet, zelfs spotgoedkoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 lekkah kga gelijk ff kijke zo...thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 lekkah kga gelijk ff kijke zo...thx Toch niet voor de honden? Worden ze winderig van ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 En dan de vraag: Is het te eten ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 En dan de vraag: Is het te eten ? Honger maakt bruine bonen zoet. Ik zou het zelf niet kopen, omdat ik voor die prijs veel lekkerder en gezonder zelf chili kan maken. En dan wecken of invriezen om wat op voorraad te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Toch niet voor de honden? Worden ze winderig van ... Wil je zeggen dat je er zelf ook niet lekker van gaat ruiken ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Wil je zeggen dat je er zelf ook niet lekker van gaat ruiken ? Bruine bonen verteren slecht, daarom eet ik ze niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Om bonen makkelijkig verterbaar te maken, heb je een paar trucks, eerst een paar keer het water verversen tijdens het voor wecken, een leepeltje baking soda in het water doen, en geen zout tijdens het koken.trouwens waroom bruinen bonen voor chili gebruiken, probieren het met black bean is ook makkelijk er voor de darmen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Toch niet voor de honden? Worden ze winderig van ... hahaha nee hoor fin..niet voor die gaste van me..ben gelukkig zlf verslaafd aan de chillie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Bruine bonen verteren slecht, daarom eet ik ze niet. minder vlees en vis eten :-), Eiwitten zijn zijn zoizo moeilijker te verteren maar als je darmen steeds in overdrive moeten gaan om dierlijke producten af te breken (waar ze prioriteit aan geven) blijft er niet veel energie voor de bonen over. Ik eet ongeveer een kilo bonen per week en heb er absoluut geen last van. Maar je hebt mijn chili sin carne nog niet geproefd he Betreft de aanbieding van aldi. ik denk niet dat je voor die prijs kwaliteitsproducten in dat spul moet verwachten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Bruine bonen moet je lang pruttelen en sudderen, om de eiwitten af te breken. Doe je dat niet, dan ga je gassen omdat je inwendig systeem de eiwitten verder afbreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Nou, zoals @Mrsjones al zei, je moet wat zuurs toevoegen tijdens het lange weken. Backing soda, azijn, kelp kombu of chugo. Dat breekt het fytinezuur af waardoor het verteren makkelijker gaat. Lang weken betekent korter koken. Ze mogen best een dag of zelfs anderhalve dag weken. Wel moet je na het weken, de bonen met vers water opzetten, en geen zout toevoegen. Meer weetjes over bonen en peulvruchten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 minder vlees en vis eten :-), Eiwitten zijn zijn zoizo moeilijker te verteren maar als je darmen steeds in overdrive moeten gaan om dierlijke producten af te breken (waar ze prioriteit aan geven) blijft er niet veel energie voor de bonen over. Ik eet ongeveer een kilo bonen per week en heb er absoluut geen last van. Maar je hebt mijn chili sin carne nog niet geproefd he Betreft de aanbieding van aldi. ik denk niet dat je voor die prijs kwaliteitsproducten in dat spul moet verwachten... Echt wel en die was super lekker toch @Bandoeng Ik heb 2 blikken gehaald voor WTSHTF maar als ik het dan gaat eten komt de shit nog veel hoger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Ik heb die blikken ook zien liggen in de aldi NL . Maar heb ze laten liggen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Bruine bonen moet je lang pruttelen en sudderen, om de eiwitten af te breken. Doe je dat niet, dan ga je gassen omdat je inwendig systeem de eiwitten verder afbreken. Waarom zou je door je kookwijze de o zo belangrijke eiwitten afbreken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Ik heb die blikken ook zien liggen in de aldi NL . Maar heb ze laten liggen . Geert En waarom dan wel/niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 En waarom dan wel/niet? Ik prep niets wat ik niet eet . Heb dit nog nooit gegeten . Een maal geproeft van carismo zijn pot sing carna niet echt mijn ding . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.