Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden hadden ze ook teentjes knoflook met verschillende smaken in pot (3 smaken). Bij ons staan ze er nog en ik heb ze voor 99 cent gekocht nu.

 

knoflook.jpg.b631f25b2f3b382e470d3bc37fb6d2a4.jpg

 

Ook LIDL.:eek:

 

Bedankt, ik zie het al ik ga veel te vlug door de winkel, haha, ik moet maar eens een ochtendje alles is gaan bekijken en de folder goed doornemen.

 

ik heb nu nog roze knoflookbollen uit zuid frankrijk liggen, maar 'voorraad kan nooit kwaad':)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...

Nu heeft de Praxis ook Zibro Kristal petroleum in de verkoop de goeie, dus die je niet ruikt voor 53,49 toch 7 euro goedkoper dan de Formido

 

De kortingsbonnen gelden hier niet op ook niet van de andere bouwmarkten, zoals men wel in de winkel aankondigt.. De Can laten staan en met veel ophef terugdoen helpt ook niet, toch maar de winkelprijs betaald toen de cassière de poot stijf hield.

https://www.praxis.nl/badkamer-keuken-wonen/klimaatbeheersing/verwarming/kachels/zibro-kachelbrandstof-kristal-20l/2415983

 

en de Zibro extra ook voor 48,49

https://www.praxis.nl/badkamer-keuken-wonen/klimaatbeheersing/verwarming/accessoires/zibro-kachelbrandstof-extra-20l/2415978

 

De Zibro Kristal in een Petroleum lamp gedaan en je ruikt inderdaad niets. Terwijl de lampolie van de Blokker (Farmlight) toch wel een indringende geur verspreid, mag ik ook niet gebruiken als de was te drogen hangt dan trekt de lampoliegeur op de was en ruikt mijn vrouw op haar werk naar "petroleumboer" en dat schijnt niet zo modern te zijn;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tom

Ik gebruik de Farmlight in het petroleumstel en nergens last van dus laatst ook in 'n lamp gedaan. Wat 'n verschil zeg! Krijg er barstende hoofdpijn van dus dat doe ik ook niet meer. Als hij in het oliestel zit heb ik daar helemaal geen last van maar dat zal dan komen door de etensgeur waar het mee vermengt wordt.

 

Dan toch maar eens 'n fles Zibro aanschaffen. Wel prijzig, brand het net zo snel weg als Farmlight?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat van plan bent moet je ze wel donker, droog en koel bewaren (het liefst ook nog in een Weckpot).

Cup-a-soup wordt snel muf naarmate de THT-datum nadert, is mijn ervaring (maar nog wel te drinken), vooral als er croutons inzitten (deze worden dan zacht).

 

Ik koop t zelf niet eigenlijk, heb wel n zakje in de auto edc, maar wij eten normaal e-nummer vrij! ;)

 

Wel had ik laatst, omdat ik ziek was, een zakje uit de auto genuttigd, 1,5 over datum. Broccoli creme, smaakte prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tom

Ik gebruik de Farmlight in het petroleumstel en nergens last van dus laatst ook in 'n lamp gedaan. Wat 'n verschil zeg! Krijg er barstende hoofdpijn van dus dat doe ik ook niet meer. Als hij in het oliestel zit heb ik daar helemaal geen last van maar dat zal dan komen door de etensgeur waar het mee vermengt wordt.

 

Dan toch maar eens 'n fles Zibro aanschaffen. Wel prijzig, brand het net zo snel weg als Farmlight?

 

De Zibro Kristal in de petroleumlamp is voor mij ook voor het eerst omdat ik een mooie lamp voor mijn verjaardag had gekregen en deze wilde ik goed houden, is echt reukloos met Zibro Kristal.

 

Wel een tijdje op advies de lampolie van Farmlight in mijn Zibro kachel gedaan en dan ruik je ook wel de lampoliegeur maar minder dan in een petroleumlamp of olielamp. De Lampolie in de Zibro gaat er inderdaad aardig snel doorheen en door de lagere Praxis prijs van de Zibro Kristal ga ik nu weer over op deze geurloze petroleum. Denk dat ik nog wel het lont moet vervangen. maar de kous voor mijn Zibro KRA 105 kost ook weer 30 euro. Eerst maar eens zien of de vlam weer hoger komt met de Zibro Kristal. (Denk dat de Lampolie de lont iets verstopt heeft.

 

En zoals je al aangeeft hoofdpijn zit je ook niet op te wachten voor een paar euro goedkoper, als ik de Blokker prijs zie voor farmlight zit ik ook op 2 euro per liter en dan is de Zibro Extra maar iets duurder. Maar deze heb ik nog niet gebruikt ik wil eerst de Can met Zibro Kristal eens opstoken.

 

De lege kannen Zibro kun je trouwens bewaren om benzine of zoiets op te slaan wel duidelijk vermelden op de Can zodat je volgend jaar geen benzine in je kachel gooit:mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de Blokker prijs zie voor farmlight zit ik ook op 2 euro per liter en dan is de Zibro Extra maar iets duurder.

Ik haal Farmlight normaal bij de Jumbo (€1,69) en keek laatst bij de Action en Big Bazaar (ook zo'n gooi en smijtzaak) en daar waren ze warempel €1,99 per fles, terwijl ik verwacht had dat ze daar goedkoper zouden zijn. :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik ook kunnen doen (is 20 minuten rijden voor me), maar weet niet wat de ervaringen hiervan zijn; voor ik het weet koop ik dan 25 liter spul dat walmt als de neten. :eek:

Ik brand het zelfs in mijn Alladin Blue Flame heaters dus voor lampjes is het prima.

Ieder's voorkeur c.q. tolerantie varieert dus ik zeg gewoon eens proberen.

(bijvoorbeeld Bredaseweg 1a te Minderhout)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
@Tom

Ik gebruik de Farmlight in het petroleumstel en nergens last van dus laatst ook in 'n lamp gedaan. Wat 'n verschil zeg! Krijg er barstende hoofdpijn van dus dat doe ik ook niet meer. Als hij in het oliestel zit heb ik daar helemaal geen last van maar dat zal dan komen door de etensgeur waar het mee vermengt wordt.

Dan toch maar eens 'n fles Zibro aanschaffen. Wel prijzig, brand het net zo snel weg als Farmlight?

 

@nanna

Dan brand je lamp niet goed of kan je lamp niet goed branden omdat dat nu eenmaaal in het model zit.

Als daarvoor iets anders gebruikt hebt in je lamp dan zal je voor goed vergelijk ook de pit moeten wisselen.

 

Er zijn kunnen meer redenen zijnw aarom een lamp meurt en je er koppijn van krijgt.

 

En petroleum is geen petroleum omdat er petroleum op de fles staat. Er zit veel verschil tussen merken onderling en zelfs partijen van eenzelfde merk.

 

Petroleum "van de pomp" zal vaak meer zwavel bevatten dan zibro cristal clear. Die ik ook ruik. Van de week nog in een bunker geweest waar zo'n modern zibro ding brane met zuivere (lees dure) zibro, rook het meteen. Dus alles is relatief.

 

Ik gebruik overigens voor mijn buitenlampen gewoon pomp petroleum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet echt een aanbieding.... Ik vond het niet nodig om hier een apart topic voor te openen. En ik wist ook niet echt een andere goede plek. Anyway,

 

Ik heb thuis de ewrtensoep van de Lidl. En die is lekker :o. Goedkoop en ik kan er geen genoeg van krijgen. Wellicht is deze soep al lang bekend. Maar voor het geval dat niet zo is wilde ik het toch even delen :).

 

Groetjes,

 

Appelflapje

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor de gene onder ons met in de buurt een Deen supermarkt. Een coupon voor een pak gratis reuzenroomboter krakelingen.

Coupon uitprinten en bij betaling inleveren, zelf vind ik ze lekker smaken, de coupon is tot 20 december geldig. Je kan de coupon meerde keren uitprinten en gebruiken.

 

krakeling.jpg.22064bea519e9db25bef4898bd2a8cff.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Ik was net bij de Aldi en toen zag ik ook grote blikken Bokworsten staan dus ff erbij genomen. Echt grote blikken voor 3,69€.;)

 

En die bockworsten zijn echt vreselijk onbeschoft lekker.

 

Een tijdje terug hadden ze die worsten ook, maar dan 3 kleine worsten in een blik a 200 gram netto.

 

Die grote blikken zijn voor mij als single zijnde niet handig. Tenzij ik dagen alleen maar bockworst wil eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij Dirk.nl weer een heleboel aanbiedingen voor preppers en hamsteraars. Van batterijen tot Led lampen (ook dimbaar), van Unox soepen tot een grote Kappa tas.

 

De soepen de moeite waard voor de Veggies, zoals Unox Bio Pompoensoep, Franse Uien, Romige Champinons, Chnese tomaat, pittige Tomaat etc. allemaal Veggie en voor 0,89€.

 

https://www.dirk.nl/aanbiedingen/prijsbrekers/unox-soep-in-zak-3.htm

 

Alle aanbiedingen: https://view.publitas.com/dirk/aanbiedingen-week-4/page/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...