Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verzoek tv-programma BNN


Stephanie91

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 467
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Iemand die verknipt is, hoort niet de beschikking over een vuurwapen te hebben, en dat is een .22 nu eenmaal. Moet ik je een voorbeeldje geven waar deze combinatie flink fout ging?

 

.22 zwaar onderschat, kogeltje vliegt zon 2500 meter!

 

A standard rimfire cartridge can have a ballistic range of up to 1.5 miles (2,400 m).[citation needed] Because a .22 LR bullet is less powerful than larger cartridges, its danger to humans is often underestimated. In fact, a .22 LR bullet is capable of inflicting very serious injuries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die verknipt is, hoort niet de beschikking over een vuurwapen te hebben, en dat is een .22 nu eenmaal. Moet ik je een voorbeeldje geven waar deze combinatie flink fout ging?

 

Waarde oordeel van een onwetend persoon, eerder Sophie dan jij of ik snappen er meer van. (TV werkelijkheid versus echt, vijf uur versus 8 minuten)

 

In de VS woedt die discussie nogal. Hoe meer gekken achter een trekker.......................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan......... het........ niet........ laten....... Moet........ dit......... posten.........

 

defensie.jpg.86be193f9b77046eb7cefc89fe669504.jpg

 

marco.jpg.bce7dfe81739cd825ea70f29de3b5497.jpg

 

Nee, wacht, het kan nog erger...

 

sophie.jpg.afa42effcc93bde010a86e71f7a26fc3.jpg

 

Of dit...

 

gotthis.jpg.e7db7dba84d7725c30023bd039f0b781.jpg

 

Ow F#ck, hier gaat mijn Karma....

 

Haat me maar. Ik ben niet de totaaldebiel die horizontaal vuurt met een .22 lr karabijn i.p.v. vanaf een hoogzit. Privéterrein of niet, het zal me jeuken.

 

En nu niet "huilie huilie" doen over het tendentieuze en verkeerd gemonteerde stuk, als je plast, ga je spetteren en als je poept stinkt het.. You've had your 15 minutes of fame, I'll give you an extra minute... Aangezien het onze "Anonieme Prepper" toch niet boeit wat de goegemeenschap van hem denkt, zal dit ook wel meevallen. Jammer, want je verhaal had best steekhoudende argumenten. Helaas werden die volledig tenietgedaan door de montage toen je begon te rennen in je camo outfit.

 

Doomsday Preppers, Veluwe stijl... Polderprepper, geef het maar een naam.

 

Ik ben het grotendeels met de acteur eens, maar C'est le ton qui fait la musique, of beter, het beeld, zet de toon in dezen. Tegen beter weten in, wordt de Nederlandse/Vlaamse prepper wederom weggezet als een complete idioot die in camo (met helm!) rondrent met een wapen in z'n klauwen, ten overstaande van de schaapjes.

 

Terwijl wij hier met z'n allen zo hard ons best doen om het tegendeel te bewijzen. U wordt bedankt. Het is geen "Anonieme Leon" maar eerder "Naïeve Leon". Wat was jij denkende?

 

En nu mag dit op slot. En doorgetrokken worden.

 

Christus nogantoe...

 

Hate me.

 

Meme wiki

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

geeuw, veel overheidsslaafjes weer in deze draad, @mrgold , waarschuw even als justitie je logs vordert.

 

Tegen beter weten in, wordt de Nederlandse/Vlaamse prepper wederom weggezet als een complete idioot die in camo (met helm!) rondrent met een wapen in z'n klauwen, ten overstaande van de schaapjes. .

 

Verknipt is wel een voorbarige conclusie denk ik.

 

Ik bespeur enige discrepantie op dit forum. De 'overheidsschaapjes' versus de wannabeerambo's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avatar?

 

http://preppers.nl/forum/threads/6356-Verzoek-tv-programma-BNN/page9

 

Ze hebben mij ook gecontacteerd via mijn werk, eigenlijk moeten we gewoon samen een ijzersterk verhaal maken waarom mensen dit doen. Het gewoon heel algemeen houden, over de feite en de risico's die er op het moment spelen. En niks over wapens zelfverdediging of hele collecties aan eten gaan praten, zodat je zelf afgeschilderd wordt als 1 of andere idioot.

Gewoon lekker nuchter en kort en bondig blijven, en niet uit de school klappen.

A: Dan kunnen ze niemand belachelijk maken

B: Je hoeft jezelf niet helemaal open te stellen, want ze hoeven natuurlijk niet alles te weten ;)

C: Misschien beginnen mensen toch een besef te krijgen, dat er eigenlijk wat speelt op het moment en dat het ook uit de klauwen kan lopen.

 

Redelijk goede suggesties toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DickBerts, @Nonkel Jones

Ah, nog iemand met verstand van zaken!

Burgers die een wapenverlof hebben mogen deze wapens UITSLUITEND EN ALLEEN OP EEN SCHIETVERENIGING afschieten.

Daar zijn GEEN UITZONDERINGEN op. De Nederlandse wapenwetgeving is hier duidelijk over. Ook over het vervoer van wapens en munitie.

Punt klaar. Duidelijk. Nog iemand vragen hierover?????? Dan leg ik het nog een keer uit.....

 

neem jij dat stokje over? heb ik ook ff rust, ik heb de zin niet eens om het over en over uit te leggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is water naar de zee dragen. Zo´n verkleedde vuurwapengevaarlijke dwaas kan hier op het forum kennelijk toch op een hoop sympathie rekenen.

 

Hij heeft een grappige snuit, dus als clown op ons forum kan hij zeker een waardevolle bijdrage leveren in het toch wel saaie bestaan van de gemiddelde prepper.

Een grapjurk ontbreekt hiet toch wel tussen alle serieuze mensen die alleen maar kommer en kwel zien.

 

Kom @Anonieme Leon laat eens wat van je horen, of ben je op een andere klus:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan snap ik dit niet

http://www.jachtinnederland.nl/info/jagen-en-de-wet/

 

Iedere grondeigenaar in Nederland bezit tevens het jachtrecht. Dat wil zeggen dat hij met de in de wet omschreven geoorloofde jachtmiddelen mag jagen op zijn eigen grond. In de meeste gevallen is dan wel een jachtakte vereist, zo ook wanneer men wil jagen met een geweer. Mocht de grondeigenaar van het jachtrecht zelf geen gebruik willen of kunnen maken, kan hij dit recht verhuren aan een houder van een jachtakte, een jager. Deze jager wordt dan de jachthouder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...