Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verzoek tv-programma BNN


Stephanie91

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 467
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@DickBerts, @Nonkel Jones

Ah, nog iemand met verstand van zaken!

Burgers die een wapenverlof hebben mogen deze wapens UITSLUITEND EN ALLEEN OP EEN SCHIETVERENIGING afschieten.

Daar zijn GEEN UITZONDERINGEN op. De Nederlandse wapenwetgeving is hier duidelijk over. Ook over het vervoer van wapens en munitie.

Punt klaar. Duidelijk. Nog iemand vragen hierover?????? Dan leg ik het nog een keer uit.....

 

Ja doe maar eens.

a is dit in NL opgenomen?

b is dit airsoft (ook niet van echt te onder scheiden) en zo ja overal vrij,behalve in NL mits lid airsoft clubje,en dan nog vrij op eigen terrein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nie boos worden. Neem een diazepam.

 

Haha, heb er eentje genomen....

Zie hier zoveel onwetendheid over dit onderwerp voorbij komen.

Veel forumleden roeptoeteren maar wat, het is mij duidelijk dat ze niet weten waar ze het over hebben.

Zo, ga nu nog een diazepammetje nemen :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doe maar eens.

a is dit in NL opgenomen?

b is dit airsoft (ook niet van echt te onder scheiden) en zo ja overal vrij,behalve in NL mits lid airsoft clubje,en dan nog vrij op eigen terrein.

 

a) ja (lees de WWM,. CWM en RWM eens zou ik zeggen)

b) In nld niet vrij en onderworpen aan wetgeving..... (lees deze eens zou ik zeggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

a) ja (lees de WWM,. CWM en RWM eens zou ik zeggen)

b) In nld niet vrij en onderworpen aan wetgeving..... (lees deze eens zou ik zeggen)

 

Precies de reden waarom ik een kruisboog wil. Eventueel later nog naar een schiet vereniging om er mee leren om te gaan. Stel je voor dat je een wapen in handen krijgt tijdens een shtf en je kan de voor en achterkant nauwelijks onderscheiden.

 

Wie trouwens van niets snel een verdedigingswapen wil maken moet voor de grap de tanden van een hark afbreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies de reden waarom ik een kruisboog wil. Eventueel later nog naar een schiet vereniging om er mee leren om te gaan. Stel je voor dat je een wapen in handen krijgt tijdens een shtf en je kan de voor en achterkant nauwelijks onderscheiden.

 

Wie trouwens van niets snel een verdedigingswapen wil maken moet voor de grap de tanden van een hark afbreken.

 

Verstandige opmerking.

O ja: of een riek kopen........

Link naar reactie
Delen op andere sites

BNN vrouwtje; Je wilt het niet herkenbaar vertellen

 

Leon;

Ik wil niet in mijn persoonlijke omgeving het beeld creeren

Dat ik een of andere extremistische radicale levensovertuiging heb, of wat dan ook

 

Hoe komt een gedreven prepper erbij om te denken dat zijn kennissen denken dat hij "een of andere extremistische radicale levensovertuiging heeft"

 

Vanaf 3:40 minuten

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1376261

 

En dan vanaf 18:10 minuten het verhaal over defensie, militairen enz. Hier zou dus volgens Leon in geplakt zijn en geknipt.

Echter ik zie een nadenkende Leon die behoedzaam zijn woorden kiest, nee Leon geen smoesje ik was moe en toen maar wat gezegd wat ze weer geknipt en geplakt hebben.

Zeer heldere zinnen die echt ononderbroken uit je mond komen, maar misschien wel geheel volgens het script;)

 

 

 

@Anonieme Leon

Krijg ik nog antwoord op mijn eerder gestelde vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de uitzending gezien en zonder de thread te lezen, op de eerste reactie van Leon na, wel, dan denk ik het het gewoon een ingehuurde acteur is. Wat je ziet op TV is zelden de realiteit hoor. Entertainment voor de massa.

 

Dat zal dan ook wel de reden zijn dat deze thread gestart is door de BNN redactie, ze kwamen natuurlijk acteurs zoeken op een preppers forum...dat sluit natuurlijk niet uit dat Leon wellicht een acteur / actrice is want het is logisch dat je als acteur je nog even snel aanmeldt op een forum om de wijze waarop je je rol hebt vormgegeven wilt toelichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zou een echte prepper weigeren om met wapens te stoeien in beeld. Enerzijds om het stigma te vermijden en anderzijds om gezeik over de wapens te voorkomen. Zijn voorraad kast leek me ook iets te recent in elkaar geflanst. Van alles een beetje zo net dat het in beeld past. Ik heb vroeger het verder een en ander te maken gehad met tv en weet wel waar ze op uit zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL

De BNN redactie kon blijkbaar niemand vinden hier, dat onsnapt je blijkbaar. En acteurs houden nu éénmaal van aandacht, en, wie zegt dat Leon wel de 'echte' Leon is?

 

Dat weet je helemaal niet of ze Leon niet via dit forum hebben gevonden, Leon kan de oproep hebben gelezen en zich bekend hebben gemaakt via het gegeven e-mail adres.

Dat we niet zeker weten of de anonieme Leon ook de Leon is uit de uitzending heb je gelijk in.

Ook al weet ik dat TV fantasie is en er veel wordt gemanipuleerd kan ik mij toch erg slecht voorstellen dat ze een acteur zouden inhuren voor een item als dit, als zoiets op grote schaal gedaan zou worden door programmamakers dan hadden we daar veel vaker iets over gehoord. Je bent dan sowieso direct je geloofwaardigheid als programma maker kwijt en waarschijnlijk ook je meeste kijkers, nog even los van wat het zou doen met de carrière van mevrouw Hilbrand. Het lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk. Is het zo moeilijk te geloven dat er daadwerkelijk vreemde, maffe, niet zulke slimme mensen zijn? Ik zie ze iig dagelijks om mij heen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL

Bear Grylls werd verschillende keren te kakken gezet als faker en dat had verder geen gevolgen. Je onderschat het manipulerend karakter van de TV wereld. En het zijn precies die 'vreemde, maffe en niet zulke slimme mensen' die al die troep op TV dagelijks volgen, ze willen enkel en alleen goed entertainment.

 

Hoho, da's niet de juiste vergelijking. Bear Grylls is geen acteur (nou ja) in die zin dat hij daadwerkelijk uitvoert wat je ziet. Dat door camera manipulatie het publiek niet zag dat het hotel op 50 meter afstand stond en Bear niet daadwerkelijk lag te tukken in zijn debris shelter is weliswaar een vorm van misleiding maar de 'hoofdrolspeler' was wel degelijk iemand met een militaire achtergrond en survival kennis, niet een rol die hij speelde. En het had wel degelijk gevolgen, een deel van zijn publiek moest hem niet meer en als ik het mij goed herinner werd voortaan het programma voorzien van een disclaimer. De show heeft daarna toch wel wat magie moeten inleveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oké nog even ouwe wijven praat dan.....Leon is een schaap in prepperskleren....

 

Nou als je dat preppers kleren noemt??

 

Maar ik moest nog even aan je denken bij m'n vorige post.

Ook al zijn er leden op dit forum die het nog niet gezien/gereageerd hebben, inmiddels is Leon voorbij en oude wijvenpraat geworden. :)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Lul Jij?

De wens iemand die in het ergste geval een onzinnige, controversiële opmerking gemaakt en een stom wetje overtreden heeft aangeven bij de AIVD, als ik het juist geïnterpreteerd heb met de wens deze persoon uit de gemeenschap te verwijderen. Waar denk jij dat de Stasi zich mee bezig hield? Natuurlijk heb ik @DickBerts niet uitgemaakt voor Stasi-medewerker, want zo ver gaat het volgens mij niet, maar van deze zienswijze moet ik walgen, en het eerste waar ik aan denk is inderdaad de Stasi.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die met een .22 een salvo in een bos lost, alleen maar om BNN een plezier te doen, is gevaarlijk. Die dwaas bezit een vuurwapen, weet er niet mee om te gaan en stigmatiseert door zijn wangedrag een groep mensen.

 

Heel correct allemaal. Iemand die uitgelokt wordt, een helmpje op z'n hoofd gedrukt krijgt.. gewoon een naïeve meid/jongen die Leon, waarschijnlijk eerlijk, maar naïef.

Bos = prive terrein, downgrade/ negatieve hoek schieten (kogels belanden binnen 50 meter in de grond), je ziet die 'Leon' constant kijken en hem/haar bevalt het nonchalante gedrag van Sophie helemaal niet.

Hopelijk blijft justitie op echte criminelen jagen, niet een maatschappelijk ongevaarlijke 'Leon'.

 

T.V. Een geknipte 8 minuten uit 5 uur filmen. Geknipt niet door Leon, niet door Sophie, maar de redactie... T.V. Kijk en huiver, zelfs Leon heeft nu waarschijnlijk spijt. :(

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...