Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verzoek tv-programma BNN


Stephanie91

Aanbevolen berichten

Nog maar eens mijn opmerkingen c.q. vragen die ik gisteravond stelde aan @Anonieme Leon herhalen, niet dat ik zo geweldig ben maar er worden dingen gezegd over o.a. militairen die nergens op gebaseerd zijn en dan de onsterfelijk belachelijke opmerking van "DEFENSIE KAN ONS NIET AAN"

 

Hier dus de eerder gestelde opmerkingen/vragen

 

 

BNN vrouwtje; Je wilt het niet herkenbaar vertellen

 

Leon;

Ik wil niet in mijn persoonlijke omgeving het beeld creeren

Dat ik een of andere extremistische radicale levensovertuiging heb, of wat dan ook

 

Hoe komt een gedreven prepper erbij om te denken dat zijn kennissen denken dat hij "een of andere extremistische radicale levensovertuiging heeft"

 

Vanaf 3:40 minuten

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1376261

 

En dan vanaf 18:10 minuten het verhaal over defensie, militairen enz. Hier zou dus volgens Leon in geplakt zijn en geknipt.

Echter ik zie een nadenkende Leon die behoedzaam zijn woorden kiest, nee Leon geen smoesje ik was moe en toen maar wat gezegd wat ze weer geknipt en geplakt hebben.

Zeer heldere zinnen die echt ononderbroken uit je mond komen, maar misschien wel geheel volgens het script

@Anonieme Leon

Krijg ik nog antwoord op mijn eerder gestelde vragen?

 

 

Je hebt gewoon gelijk.

 

Je hebt gewoon GELIJK!

 

JE HEBT GEWOON GELIJK!!!

 

 

Zo is het! Niet anders! En alle anderen die anders denken:

 

Ach ja, fok it!

 

Zo, kan wel slotje op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 467
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb inderdaad geen problemen als de politie bij jou voor.de deur staat met dit gezwalm Rothbard

 

Ok, eindelijk toch zegje.gedaan. Kom maar met commentaar, ik reageer toch niet meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij @Raycoupe slotje lijkt mij wel op zijn plaats.

 

Tja kan d'r best een slotje op gooien maar waarom eigenlijk? Zal ik op de rest van de topics ook maar een slotje gooien dan?

 

Feit is wel dat iedereen z'n zegje heeft kunnen doen ondertussen. Er is groep die ziet hem graag hangen bij justietie, een groep die vindt dat ie het best aardig heeft gedaan en een groep die het eigenlijk aan hun reet zal roesten wat betreft z'n optreden..

 

Wat betreft de eindeloze discussie of het nu wel of niet een boefje is die kunnen we skippen want volgens mij zijn wij niet diegene die daar uiteindelijk over oordelen ofwel? Of gaan we voor de openlijke lynchmethodiek en laten we het gewoon over aan de massa om een oordeel te vellen?

 

Wat ik nu graag zou zien is dat iemand is iets post wat niet neerkomt op een inbreuk op Leon's privacy d.m.v. detective/giswerk omtrent zijn ware identiteit, wat niet over z'n vuurstok gedrag gaat..en of ie überhaupt nog iets goeds te melden had? Afzeiken en verschillen zoeken is niet zo moeilijk probeer maar is overeenkomsten te vinden en iets positiefs te melden over die gozer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja kan d'r best een slotje op gooien maar waarom eigenlijk? Zal ik op de rest van de topics ook maar een slotje gooien dan?

 

Feit is wel dat iedereen z'n zegje heeft kunnen doen ondertussen. Er is groep die ziet hem graag hangen bij justietie, een groep die vindt dat ie het best aardig heeft gedaan en een groep die het eigenlijk aan hun reet zal roesten wat betreft z'n optreden..

 

Wat betreft de eindeloze discussie of het nu wel of niet een boefje is die kunnen we skippen want volgens mij zijn wij niet diegene die daar uiteindelijk over oordelen ofwel? Of gaan we voor de openlijke lynchmethodiek en laten we het gewoon over aan de massa om een oordeel te vellen?

 

Wat ik nu graag zou zien is dat iemand is iets post wat niet neerkomt op een inbreuk op Leon's privacy d.m.v. detective/giswerk omtrent zijn ware identiteit, wat niet over z'n vuurstok gedrag gaat..en of ie überhaupt nog iets goeds te melden? Afzeiken en verschillen zoeken is niet zo moeilijk probeer maar is overeenkomsten te vinden en iets positiefs te melden over die gozer..

 

Er zijn absoluut wel bijdragen in dit topic zijn geweest in positieve zin over Leon, waaronder ook van mijzelf. En een slotje, tja. de discussie loopt aardig hoog op in dit topic, nu niet echt een goed voorbeeld naar de buitenwereld toe.

Was ook meer een sugestie van @Raycoupe en mijzelf, beslissing ligt bij de moderators. Doe ermee wat je het beste lijkt. Ik stop in ieder geval met dit draadje omdat er naar mijn mening niets zinnigs meer uit voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn absoluut wel bijdragen in dit topic zijn geweest in positieve zin over Leon, waaronder ook van mijzelf. En een slotje, tja. de discussie loopt aardig hoog op in dit topic, nu niet echt een goed voorbeeld naar de buitenwereld toe.

 

Mwoah...i've seen worse. En mooi om te zien hoe ECHTE preppers dan zijn op een virtueel platform ofniet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay dan. Mooie helm? Positief genoeg? ;-)

 

image.jpg.3619288406f8c4dc9737472c7e156402.jpg

 

En een mooie snor voor Movember.... Positief genoeg? ;-)

 

Als ik een depressieve dag wil dan kijk ik wel naar het nieuws, de politiek, m'n banksaldo of naar hoe sommige mensen met hun medemens omgaan.

 

SHTF was dacht ik iets waar we SAMEN uit het beste uit kunnen komen? Teamwork? Wederopbouwen?

 

t5540_TeamThereItIs_BLUE_COTT__96503.1373394014.600.600.jpg.5275757f5d9ef9ca7cc21a839d875b7f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en? Je mag ook niet met meer dan 5 gram van een bepaald soort gedroogde bladeren over straat lopen, of zonder vergunning met je auto mensen vervoeren tegen betaling. Je baseert je verontwaardiging toch niet werkelijk op de wet?

 

Tot mijn spijt quote ik even de verkeerde. Mijn oprechte excusses @Nonkel Jones !

Met het gezwalm van @Rothbard kan ik even helemaal niks, dit terwijl jij dit hele topic al gewoon helemaal gelijk hebt, zoals ik in mijn vorige.post j duidelijk maakte.

Dus beste Rothbard and friends, hierbij statement gemaakt. Zal wel extra gezeik krijgen nu. Maar zoals gezegd, reageer ik toch niet meer dus maakt niet uot ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een depressieve dag wil dan kijk ik wel naar het nieuws, de politiek, m'n banksaldo of naar hoe sommige mensen met hun medemens omgaan.

 

SHTF was dacht ik iets waar we SAMEN uit het beste uit kunnen komen? Teamwork? Wederopbouwen?

 

t5540_TeamThereItIs_BLUE_COTT__96503.1373394014.600.600.jpg.5275757f5d9ef9ca7cc21a839d875b7f.jpg

 

Je hebt gelijk: SHTF kom je SAMEN te boven. Helemaal mee eens. SORRY.

Maar heeee: hoor ik daar iemand roepen waar Snorremans is gebleven. Je weet wel: die Snorremans die nu nergens meer op reageert. Het vuurtje lekker heeft opgestookt en nu met een biertje ons uitlachend op de bank zit nadat ie ons in de media VOLKOMEN belachelijk heeft gemaakt??

Positief genoeg???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk: SHTF kom je SAMEN te boven. Helemaal mee eens. SORRY.

Maar heeee: hoor ik daar iemand roepen waar Snorremans is gebleven. Je weet wel: die Snorremans die nu nergens meer op reageert. Het vuurtje lekker heeft opgestookt en nu met een biertje ons uitlachend op de bank zit nadat ie ons in de media VOLKOMEN belachelijk heeft gemaakt??

Positief genoeg???

 

samen is niet met iedereen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja kan d'r best een slotje op gooien maar waarom eigenlijk? Zal ik op de rest van de topics ook maar een slotje gooien dan?

 

Feit is wel dat iedereen z'n zegje heeft kunnen doen ondertussen. Er is groep die ziet hem graag hangen bij justietie, een groep die vindt dat ie het best aardig heeft gedaan en een groep die het eigenlijk aan hun reet zal roesten wat betreft z'n optreden..

 

Wat betreft de eindeloze discussie of het nu wel of niet een boefje is die kunnen we skippen want volgens mij zijn wij niet diegene die daar uiteindelijk over oordelen ofwel? Of gaan we voor de openlijke lynchmethodiek en laten we het gewoon over aan de massa om een oordeel te vellen?

 

Wat ik nu graag zou zien is dat iemand is iets post wat niet neerkomt op een inbreuk op Leon's privacy d.m.v. detective/giswerk omtrent zijn ware identiteit, wat niet over z'n vuurstok gedrag gaat..en of ie überhaupt nog iets goeds te melden had? Afzeiken en verschillen zoeken is niet zo moeilijk probeer maar is overeenkomsten te vinden en iets positiefs te melden over die gozer..

 

Verwacht je nog nuttige of positieve bijdragen? 't Wordt steeds meer een klucht. Wel vermakelijk hoor, voor de ramptoerist. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

samen is niet met iedereen ;)

 

Inderdaad, samen is niet met iedereen. Maar soms is samen wel met iedereen.

Vraag is: wanneer is het niet met iedereen. Of juist wel met iedereen.

En hoe soms is soms. Misschien is het voor jou juist wel vaak.

Terwijl het voor mij soms is. Zonder te willen somberen overigens :-)

Ik ben nog steeds positief hoor........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner

Toch maar ff het filmpje gekeken. Ik denk niet dat Leon heel veel vreemder is dan een hoop anderen hier op het forum. Niet slim om met die .22 te gaan schieten. Dat pistool was zo te horen een CO ding maar die buks was volgens mij wel degelijk een vuurwapen, dus dat was niet handig. Anderhalf jaar aan eten in de kast. Tja, het zal maar ik denk dat ie het te positief inziet, maar ook daarvan zijn er zat anderen op het forum. Aan de andere kant zullen er zat mensen die mij voor gek verklaren met bijna 500 kilo aan eten in huis. Dus wie het weet mag het zeggen.

En dat ie onherkenbaar in beeld wil, ik kan me nog een recente discussie herinneren over een fotoreportage waarbij het gros van de deelnemers aangaf onherkenbaar in beeld te willen zijn dus ook daar niks nieuws onder de zon.

 

En als je aan zo'n programma meewerkt weet je bij voorbaat dat ze alleen de leuke stukjes eruit pikken omdat dat kijkers trekt en helaas zijn dat vaak de wat extremere stukken omdat dat nu eenmaal is wat mensen tegenwoordig verwachten op TV. Ik vind het dus allemaal niet schokkend eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar ff het filmpje gekeken. Ik denk niet dat Leon heel veel vreemder is dan een hoop anderen hier op het forum. Niet slim om met die .22 te gaan schieten. Dat pistool was zo te horen een CO ding maar die buks was volgens mij wel degelijk een vuurwapen, dus dat was niet handig. Anderhalf jaar aan eten in de kast. Tja, het zal maar ik denk dat ie het te positief inziet, maar ook daarvan zijn er zat anderen op het forum. Aan de andere kant zullen er zat mensen die mij voor gek verklaren met bijna 500 kilo aan eten in huis. Dus wie het weet mag het zeggen.

En dat ie onherkenbaar in beeld wil, ik kan me nog een recente discussie herinneren over een fotoreportage waarbij het gros van de deelnemers aangaf onherkenbaar in beeld te willen zijn dus ook daar niks nieuws onder de zon.

 

En als je aan zo'n programma meewerkt weet je bij voorbaat dat ze alleen de leuke stukjes eruit pikken omdat dat kijkers trekt en helaas zijn dat vaak de wat extremere stukken omdat dat nu eenmaal is wat mensen tegenwoordig verwachten op TV. Ik vind het dus allemaal niet schokkend eigenlijk.

 

 

Hallo Gerbewoner,

 

De bottumline is dat deze persoon ons (jij en ik) in een bepaald daglicht zet. Een daglicht die we misschien juist niet willen.

Vandaar deze reacties op Snorremans. Dit was op zijn zachts gezegd niet handig...

 

Groetjes, Diazepam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
Hallo Gerbewoner,

 

De bottumline is dat deze persoon ons (jij en ik) in een bepaald daglicht zet. Een daglicht die we misschien juist niet willen.

Vandaar deze reacties op Snorremans. Dit was op zijn zachts gezegd niet handig...

 

Groetjes, Diazepam

Ik voel me op geen enkele wijze in een bepaald daglicht gezet door deze persoon. Als jij dat gevoel wel hebt mag dat maar dat betekend niet dat dat voor ons allemaal geldt. En voor zover ik kan inschatten was alleen het schieten niet handig omdat hij niet op een schietbaan stond toen hij aan het schieten was, al weet ik niet of deze persoon in het bezit van een jachtakte is en schoot op een terrein waarvoor hij het recht heeft om te jagen.

 

Let's face it. Zodra je iets anders doet dan het grootste deel van het volk dan kies je er bewust voor dat mensen op een bepaalde manier naar je kijken. Mijn collega's zijn inmiddels gewend aan het feit dat ik midden in de winter ga kamperen en dat ik een grote voedselvoorraad heb. Ik heb daarmee een beeld opgeroepen maar dat ben ik. As ze daar niet tegen kunnen dan zegt dat veel meer over hun dan over mij dus daar maak ik me niet druk om. Net zo min als dat ik me druk maak over een andere prepper hier die nogal eens in de media verschijnt. Als de mainstream gedachte zou zijn dat hij het toonbeeld van een prepper is zou iedereen denken dat we allemaal een veldkeuken (oeps) hebben, 30000 rollen pleepapier op voorraad hebben liggen en minsten drie handbediende naaimachines hebben. Ieder doet zijn ding en dan ben ik maar geen prepper. Dan dan ik gewoon Gerbewoner die graag zelfvoorzienend leeft. Probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me op geen enkele wijze in een bepaald daglicht gezet door deze persoon. Als jij dat gevoel wel hebt mag dat maar dat betekend niet dat dat voor ons allemaal geldt. En voor zover ik kan inschatten was alleen het schieten niet handig omdat hij niet op een schietbaan stond toen hij aan het schieten was, al weet ik niet of deze persoon in het bezit van een jachtakte is en schoot op een terrein waarvoor hij het recht heeft om te jagen.

 

Let's face it. Zodra je iets anders doet dan het grootste deel van het volk dan kies je er bewust voor dat mensen op een bepaalde manier naar je kijken. Mijn collega's zijn inmiddels gewend aan het feit dat ik midden in de winter ga kamperen en dat ik een grote voedselvoorraad heb. Ik heb daarmee een beeld opgeroepen maar dat ben ik. As ze daar niet tegen kunnen dan zegt dat veel meer over hun dan over mij dus daar maak ik me niet druk om. Net zo min als dat ik me druk maak over een andere prepper hier die nogal eens in de media verschijnt. Als de mainstream gedachte zou zijn dat hij het toonbeeld van een prepper is zou iedereen denken dat we allemaal een veldkeuken (oeps) hebben, 30000 rollen pleepapier op voorraad hebben liggen en minsten drie handbediende naaimachines hebben. Ieder doet zijn ding en dan ben ik maar geen prepper. Dan dan ik gewoon Gerbewoner die graag zelfvoorzienend leeft. Probleem opgelost.

 

Ik ben het niet met je eens. Deze persoon roept in Nld een beeld op van preppers. Een beeld waar de meeste preppers niet mee geassocieerd willen worden.

Zie de reacties in deze post.

En ik heb geen veldkeuken (oeps), geen 30000 rollen pleepapier of handbediende naaimachines. Sterker nog: ik weet uit ervaring dat het hebben van boerenkoolzaad niet de oplossing is, tenzij je de juiste bestrijdingsmiddelen erbij hebt (jaja, hoeveel van jullie wisten dit?? Ik bedoel dus degene die wat boerenkoolzaadjes hebben opgeslagen in een doosje en verder niets...)

En ben verder zelfvoorzienend op een niveau waar velen van kunnen dromen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
Ik ben het niet met je eens. Deze persoon roept in Nld een beeld op van preppers. Een beeld waar de meeste preppers niet mee geassocieerd willen worden.

Zie de reacties in deze post.

En ik heb geen veldkeuken (oeps), geen 30000 rollen pleepapier of handbediende naaimachines. Sterker nog: ik weet uit ervaring dat het hebben van boerenkoolzaad niet de oplossing is, tenzij je de juiste bestrijdingsmiddelen erbij hebt (jaja, hoeveel van jullie wisten dit?? Ik bedoel dus degene die wat boerenkoolzaadjes hebben opgeslagen in een doosje en verder niets...)

En ben verder zelfvoorzienend op een niveau waar velen van kunnen dromen......

Maar dan kun je er heel makkelijk voor kiezen om geen prepper te zijn. Ik ben naar aanleiding van de uitzending niet negatief benaderd. Heb geen politie op de stoep gehad op zoek naar illegale wapens en mensen in mijn omgeving denken ook niet dat ik met een helm op door het bos loop te zwoegen. Volgens mij is er een beeld opgeroepen van Leon die zich prepper noemt, maar ik heb Leon nergens horen zeggen dat hij namens alle Nederlandse preppers spreekt. Wat hij verder allemaal laat zien is precies hetzelfde wat iedereen hier doet maar zolang jij niet in je omgeving rondroept dat je prepper bent is er niks aan het handje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...