Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verzoek tv-programma BNN


Stephanie91

Aanbevolen berichten

Mij is geleerd, dat je nooit, maar dan ook echt NOOIT een wapen (geladen, ongeladen op safe enz) op iemand richt. (tenzij je de bedoeling hebt de trekker daadwerkelijk over te halen dan) Daarnaast houd je nooit, maar dan ook weer echt NOOIT je vinger op de trekker.

 

Dat dus.

Beschouw een wapen ALTIJD als geladen.

 

Er was een gast hier in de buurt die ook even stoer wou doen met zijn ''pipa'' Niks aan de hand kijk het magazijn is eruit, kan niks gebeuren.

Richt wapen op zijn eigen hoofd en haalt de trekker over. Ja die gast kwam dus niet meer thuis er zat nog een kogel in de kamer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 467
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Regels zijn idd nog veel strenger. Je geeft bijvoorbeeld nooit zomaar je wapen in handen van een ongeoefend schutter, laden en ontladen van de wapens ging ook niet volgens de regels, vervoer ervan ook al niet enz enz.

 

Ging mij er ook niet om om Leon met de grond gelijk te maken. Ik reageerde op een bericht van dR3 die stelde dat hij niet gezien had dat er onverantwoord met een wapen werd omgegaan.

Dat klopte imo niet, vandaar mijn reactie.

 

Maar goed, ik durf te stellen dat geen enkele prepper representatief zal zijn voor alle preppers. Simpelweg zoveel preppers, zoveel meningen. Dus om het even welke prepper er ook op tv verschijnt, het is nooit goed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopte imo niet, vandaar mijn reactie.

 

Maar goed, ik durf te stellen dat geen enkele prepper representatief zal zijn voor alle preppers. Simpelweg zoveel preppers, zoveel meningen. Dus om het even welke prepper er ook op tv verschijnt, het is nooit goed ;-)

 

Dat is waar. Maar om nou met een karikatuur aan te komen - inclusief scheefzittende helm - waar Van Kooten en De Bie trots op zouden geweest gaat me wat ver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het een vrouw, die Leonie, witte roos aan de muur, gedroogde bloemen in een bakje, strokrans in de keuken, kleine handen, wenkbrouwen, manier van rennen, en het type sigaretten wat hij/zij rookt.

Kenmerkende manier van Sophie een tikje geven na het grapje vandaar binnen prepper. Geen adamsappel zichtbaar tijdens praten.

 

Wel goed geacteerd dan.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het een vrouw, die Leonie, witte roos aan de muur, gedroogde bloemen in een bakje, strokrans in de keuken, kleine handen, wenkbrouwen, manier van rennen, en het type sigaretten wat hij/zij rookt.

Kenmerkende manier van Sophie een tikje geven na het grapje vandaar binnen prepper. Geen adamsappel zichtbaar tijdens praten.

 

Wel goed geacteerd dan.

 

inderdaad, preppers die Belinda roken zijn verdacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.................................

't Zou mij niet verbazen als Leon een vrouw was. Vooral z'n nogal gemaakte opmerking dat het pistool leuk was voor de 'vrouwtjes' vond ik verdacht.

 

Volgens mij is het een vrouw, die Leonie, witte roos aan de muur, gedroogde bloemen in een bakje, strokrans in de keuken, kleine handen, wenkbrouwen, manier van rennen, en het type sigaretten wat hij/zij rookt.

Kenmerkende manier van Sophie een tikje geven na het grapje vandaar binnen prepper. Geen adamsappel zichtbaar tijdens praten.

 

Wel goed geacteerd dan.

 

Ah, 't viel jou ook op en zo te horen heb je de aflevering nog even opnieuw bekeken op hints! Zover was ik nog niet. :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, 't viel jou ook op en zo te horen heb je de aflevering nog even opnieuw bekeken op hints! Zover was ik nog niet. :cool:

 

Zag het de eerste keer al ray, iets klopt er niet, manier van bewegen ofzo ik kon het niet helemaal thuis brengen. Na 29 jaar vechtsport beoefenen heb je soms een ingeving bij een beweging.

 

Kan er naast zitten hoor, maar heb het filmpje idd nog eens bekeken, en toen vielen er meer zaken op die het idee ondersteunen. Dat het niet in een andere flat is opgenomen lijkt door het koffie molentje.

 

Tja en die handen.

 

Kijk jij nog maar eens @Raycoupe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag het de eerste keer al ray, iets klopt er niet, manier van bewegen ofzo ik kon het niet helemaal thuis brengen. Na 29 jaar vechtsport beoefenen heb je soms een ingeving bij een beweging.

 

Kan er naast zitten hoor, maar heb het filmpje idd nog eens bekeken, en toen vielen er meer zaken op die het idee ondersteunen. Dat het niet in een andere flat is opgenomen lijkt door het koffie molentje.

 

Tja en die handen.

 

Kijk jij nog maar eens @Raycoupe

 

Zal ik vanaaf doen, staat nog op de HD-recorder.

Niet dat ik de behoefte heb om uit te zoeken wie of wat Leon nu is. We zijn allemaal gesteld op onze anonimiteit (nu ja, de meesten dan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook benieuwd ben naar de ware identiteit van Leon. Maar hij/zij heeft zich niet voor niets laten smincken om zijn/haar identiteit te verbergen.

ik denk dat we dat moeten respecteren en niet verder speculeren hierover.

 

Ik persoonlijk zou het ook niet prettig vinden als mensen hier mijn identiteit bekend zouden maken. Hoewel het in mijn geval niet zo heel moeilijk is om te achterhalen, blijf ik hier liever anoniem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook benieuwd ben naar de ware identiteit van Leon. Maar hij/zij heeft zich niet voor niets laten smincken om zijn/haar identiteit te verbergen.

ik denk dat we dat moeten respecteren en niet verder speculeren hierover.

 

Ik persoonlijk zou het ook niet prettig vinden als mensen hier mijn identiteit bekend zouden maken. Hoewel het in mijn geval niet zo heel moeilijk is om te achterhalen, blijf ik hier liever anoniem.

 

Je hebt gelijk, ik hoef en wil ook helemaal niet weten wie leon is, maar vond het wel een stunt als het dus een vrouw is die Leon gespeeld heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Alles werd op priveterreinen gefilmd, zelfs het stukje bos idd". Ook daar is de Wet wapens en munitie volkomen van kracht! Sportschutters mogen hun wapens op de schietbaan afvuren maar niet in een (prive) bos. Dat zou pas echt wild west worden.

 

Ok, even preventief tegen alle aflulverhalen;

 

"Misschien was hij een jager met een jachtvergunning". DB: Er werd ook met een pistool geschoten.

"Misschien waren de wapens niet echt". DB: Wapens die niet van echt te onderscheiden zijn, vallen ook onder het verbod van de Wet wapens en munitie; zie artikel 2, categorie I, lid 7.

 

Helaas werd het Anonieme Leon te heet onder de voeten..... Begrijpelijk. Dag Leon. Het ga je goed als stand in voor de media.

 

Net even de wapenwet bekeken, volgens mij heeft @DickBerts hier volkomen gelijk........

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten. En de wapenwet geldt ook voor typetjes van Kees van Kooten.

@DickBerts, @Nonkel Jones

Ah, nog iemand met verstand van zaken!

Burgers die een wapenverlof hebben mogen deze wapens UITSLUITEND EN ALLEEN OP EEN SCHIETVERENIGING afschieten.

Daar zijn GEEN UITZONDERINGEN op. De Nederlandse wapenwetgeving is hier duidelijk over. Ook over het vervoer van wapens en munitie.

Punt klaar. Duidelijk. Nog iemand vragen hierover?????? Dan leg ik het nog een keer uit.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...