popeye Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Vandaag voor het eerst gezaaid, radijs, peultjes, worteltjes, kropsla en bieslook (alles van de lidl) Omdat ik als vrijwilliger bij een stadsboerderij werk, heb ik een stukje land van c.a. 10m2 in bruikleen gekregen. Moest wel eerst onkruid weghalen. laat het vannacht maar flink regenen dan kunnen wij de hele zomer uit eigen tuin eten (hoop ik) Wat zal ik morgen een spierpijn hebben:mad: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Noeste arbeid werpt zijn vruchten af lees ik! Goed bezig. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Vergeet de spinazie niet @popeye! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Wat leuk, ik wens je een goede oogst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Vandaag voor het eerst gezaaid, radijs, peultjes, worteltjes, kropsla en bieslook (alles van de lidl) Omdat ik als vrijwilliger bij een stadsboerderij werk, heb ik een stukje land van c.a. 10m2 in bruikleen gekregen. Moest wel eerst onkruid weghalen. laat het vannacht maar flink regenen dan kunnen wij de hele zomer uit eigen tuin eten (hoop ik) Wat zal ik morgen een spierpijn hebben:mad: Ah, ik heb echt een leesbril nodig. 't Scheelt maar 1 letter. Gelukkig gaat het hier over zaaien van radijsjes, peultjes, etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Foto's als het opkomt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Succes . Mijn radijsjes staan al boven . Als ook boerenkool peterselie veldsla ...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Nice, het zal al dat harde werk dubbel en dwars waard zijn als het eenmaal op je bord ligt!:-) succes & goede oogst gewenst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Ik heb in maart en april alles al gezaaid. Maar heb net zaadjes gekregen van de kaneel basilicum en rode basilicum. Keneel basilicum heb ik nog niet geproefd. Black cherry tomaatjes ga ik ook nog zaaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Leuk hè als je voor het eerst gaat zaaien:D Ik weet nog goed van mij en wat was ik ongeduldig voordat de eerste tomaat toen boven kwam hahaha. Heel veel succes en een zeer goede oogst toegewenst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 groeit hier ook goed,onder ander tomaten ,peterselie, peulen,aardbeien,knoflook en uien,broccoli,en nog wat andere dingen,maar toch zou ik graag een landhuisje in portugal willen hebben zodat het groeiseizoen een stuk langer is,en andere dingen ook beter groeien zoals komkommer olijven druiven,dadels etc.(zonder kas). wie weet ooit.... Portugal (spanje)trekt me zozo heel erg,vanwege het klimaat en de ligging aan de oceaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Succes . Mijn radijsjes staan al boven . Als ook boerenkool peterselie veldsla ...... @Geerts Wij hebben al radijsjes op en sla supper lekker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 @Geert Het moet wel Geert zijn, schaam, schaam................en meestal zie ik het pas als de post weg is, grrr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
redman Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 succes! het zal waarschijnlijk zeker smaken als het op je bord ligt hier staat alles nog achter glas maar de planten hebben er zin in! tomaten en de aardbeien zijn weer heel lekker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Hier komt ook al van alles op, sla, spinazie, kruiden, tomaat, peultjes etc. etc. En de grote verassing: meloenen! Gewoon van de pitten uit een meloen van vorige zomer. Nu nog wat warmte na die regen en het komt allemaal goed :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Foto's als het opkomt! Vandaag de radijsjes geoogst ( of is het geplukt? ) radijs en bietjes en onkruit:( peultjes en onkruit:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.