Communicator Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 [video=youtube_share;JhgXOfWvVKo] Het verschil tussen Doomsday Preppers en Nederlandse Preppers. Hoe zien wij nuchtere Nederlanders de toekomst! 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Mooie video! Flink verspreiden! Sterke tekst. En sterke beelden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Goed filmpje @Communicator en lekker duidelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Die gebakken peren. Goed gevonden. Ziet er heel goed uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Goed bezig, mooie video! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Mooie video, geen sensatie maar de nuchtere realiteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 ben er ook weer trots op. ben daar de hele middag mee bezig geweest. ik was ook niet uit op sensatie, maar juist die nuchtere kijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 @Communicator WOW goeie voorlichtingsfilm van hoog niveau!! PS: zie in je avatar een communicator badge van Star Trek TNG, ben je ook een Trekkie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 @Communicator WOW goeie voorlichtingsfilm van hoog niveau!! PS: zie in je avatar een communicator badge van Star Trek TNG, ben je ook een Trekkie? was... heb die tik zeker een jaar gehad. ben zelfs bèta tester geweest voor Star Trek Online. heb alle films... en toen was het ineens over ... grotere prioriteiten nu... zie filmpje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Heel mooi, maar slechts 4 views. Dat kan beter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Ja, een goede nuchtere uitleg die iedereen kan oppikken. Dus heb ik maar vast wat mailtjes met de link de wereld in gestuurd. Vooralsnog naar wat kritische bekenden van me. Dat zal ze onderwijzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 goed om te horen! spread the word! ik ben blij dat ik op deze manier kan bijdragen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 was... heb die tik zeker een jaar gehad. ben zelfs bèta tester geweest voor Star Trek Online. heb alle films... en toen was het ineens over ... grotere prioriteiten nu... zie filmpje Met je uitleg kan ik leven als Trekkie zijnde. Want de film die je zojuist geplaatst hebt zie ik er graag nog veel meer van. Super!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Complimenten! Prettige stem, realistische beelden en een nuchtere kijk op de Nederlandse Prepper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Heel mooi gemaakt! Erg duidelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Communicator, bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 @Communicator, Fantastisch gedaan ! Heel helder, duidelijk, en vooral nuchter gesproken. Je filmpje ga ik zeker verspreiden ! Bedankt voor deze bijdrage Inmiddels doorgestuurd naar de meesten in mijn adresboek, ben benieuwd......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 G-E-W-E-L-D-I-G gemaakt echt leuk en informatie Ga Zo Door Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Heel goed, snap nu nog minder van de overheid die een tijdje terug een maf filmpje had over Survivalexpert Dave Hunter, in kakibroek en dito overhemd, banjert door het huis op zoek naar water. Hij steekt het flesje in de wc-pot, de drinkbak van de hond en, oh ja, de cv, daar zitten ook liters in. Kraantje open en tappen maar. Waarom hebben ze niet zo'n soort filmpje gemaakt of nog beter de @Communicator gevraagd:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Heel goed, snap nu nog minder van de overheid die een tijdje terug een maf filmpje had over Survivalexpert Dave Hunter, in kakibroek en dito overhemd, banjert door het huis op zoek naar water. Hij steekt het flesje in de wc-pot, de drinkbak van de hond en, oh ja, de cv, daar zitten ook liters in. Kraantje open en tappen maar. Waarom hebben ze niet zo'n soort filmpje gemaakt of nog beter de @Communicator gevraagd:) Dat filmpje heb ik ook gezien ja... en je verwoord het prima... MAF Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Té gék man! Wat een werk moet dat zijn geweest. Spread the word! En kudos voor @Communicator 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Knap gedaan, petje af Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Té gék man! Wat een werk moet dat zijn geweest. Spread the word! En kudos voor @Communicator Ben er de hele dag mee bezig geweest. Verhaal is zo geschreven, en ingesproken. Maar dan het passende beeldmateriaal bij elkaar verzamelen... daar ging een hoop tijd in zitten. Maar zoals je zal vermoeden, erg leuk om te doen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 @Communicator In 1 woord... Wauw!! Ik viel bijna van het dak;) Mvg Dakhaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 @Communicator In 1 woord... Wauw!! Ik viel bijna van het dak;) Mvg Dakhaas Dan had je een naamswijziging moeten aanvragen bij Dr.Prepper .. Thanx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.