Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

[VideoCast] Nederlandse Preppers ... geen doemdenkers!

Recommended Posts

Gast Heksenboot

WTF? In 1 dag gemaakt? Wat ben jij voor superman, @Communicator?

Kan niet beter, perfect gewoon.

Zo, even linkje doormailen. :)

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Na het gezicht van Dick hebben we nu ook de stem gevonden. Heel mooi gemaakt Communicator! Respect.

Als de media ons weer eens benaderd zal ik ze dit filmpje laten zien.

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Heksenboot
Dan had je een naamswijziging moeten aanvragen bij Dr.Prepper :p

..

Thanx :o

Straathaas?

Deze post delen

Superfilmpje!! erg mooi gemaakt

Duidelijk en zeer informatief,zeker voor de niet preppers,of moet ik zeggen toekomstige preppers.

Deze post delen

Ge Wel Dig ! D A N K !:):(;):p:rolleyes::cool::eek:

Hahaha .. en toen waren de smilies op :D

Dankjewel allemaal voor de lovende woorden. Ook ik probeer dit filmpje zo ver mogelijk te promoten... ik hoop dat het aanzet tot denken over wat er gezegd word.

en wie weet zelfs nieuwe leden voor 'onze' website :)

Deze post delen

Chapeau! @Communicator geweldig filmpje, geniaal! heel goed gedaan, lekker rustig, relaxt, duidelijk en overtuigend.

erms...alleen... "daarom leggen wij een voorraad aan met blikken".... IEKKKKKK ik HAAT blikken! :p

Deze post delen

Zo, weer een paar uurtjes werk verzet. Ik heb de Nederlandse ondertiteling aangepast, en ook maar gelijk alles naar het Engels vertaalt.

Dat werkt best makkelijk met Youtube :p

Deze post delen

Ah!

Dus nu kunnen we de wereld veroveren.

Als je zo doorgaat, staat straks National Geo op je deurmat.

'Preppers, the realistic vision'.

:) Ik ben alleen bang dat ze de "gebakken peren" niet zullen oppikken. ;)

Deze post delen

:) Ik ben alleen bang dat ze de "gebakken peren" niet zullen oppikken. ;)
zelfs daar heb ik een vertaling voor kunnen vinden .. klopt alleen niet met het pannetje peren :D

Deze post delen

zelfs daar heb ik een vertaling voor kunnen vinden .. klopt alleen niet met het pannetje peren :D

"Your chickens have come home to roost".

Da's een mooie! ;)

Deze post delen

Goed filmpje! Lekker nuchter. Ook mooi dat je echte beelden hebt gebruikt van (de gevolgen van) bijvoorbeeld een stroomuitval. Dit laat mensen denk ik wel beseffen dat het niet enkel theorieën zijn, maar dat het ook echt daadwerkelijk kan gebeuren.

Deze post delen

Gast Jager

Wauw wauw wauw...!!! Verplichte kost voor elke journalist die hier komt vragen en kijken!

Beter spotje dan wat de overheid doet!

Deze post delen

Wauw wauw wauw...!!! Verplichte kost voor elke journalist die hier komt vragen en kijken!

Beter spotje dan wat de overheid doet!

Inderdaad een tip voor Communicator, om dit eerst te laten bekijken VOORDAT men verder vraagt.

Deze post delen

Met dit soort filmpjes kun je nu echt publiek bereiken @Communicator ! Mensen zijn behoorlijk visueel ingesteld. Als je zulke knallers van videocast's maakt kan je niet alleen voor jezelf maar voor preppers.nl veel betekenen!

Kudo's van Foxxie!

Deze post delen

Met dit soort filmpjes kun je nu echt publiek bereiken

Hmm. @Amazing Dree heeft het filmpje rondgestuurd en was na een halve dag verbaasd waarom er nog geen reactie op kwam. Toevallig een paar aangeschreven personen gesproken. De een klikte niet op onbekende linken, de ander was bang voor negatief gedoe en hel en verdoemenis.

We moeten ons er maar bij neer leggen dat zij die niet willen horen ook niet zullen luisteren.

Deze post delen

Mja, zo ken ik in mijn omgeving ook minstens één persoon; weigert naar dingen te kijken (!) die ik nadrukkelijk onder de aandacht breng.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...