Diamantje Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Gehoord, maar die gaat misschien verdwijnen. Men werkt aan een GSM-oplossing. (alsof dat altijd werkt...) Ja vooral als bij een SHTF het mobiele netwerk platligt, haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Helaas hebben we die oude sirenes niet meer,Dat ging door merg en been. Deze nieuwe lijken wel hurkende hamsters.Heb vandaag niets gehoord. Hier 1 zoals het hoort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aeron Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Hier niks gehoord want was aan het stofzuigen Moeder die boven was hoorde hem wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 En van deze word je ook wel wakker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ja . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaVinci Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Yep vandaag heb ik ze gehoord toen ik in Zeist was, loud and clear. Sinds ze me als kind uitlegden waarom die sirenes klonken denk ik wel altijd: "Als vijand val je dan toch zeker op de eerste maandag van de maand om twaalf uur aan?" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik sliep nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 ik heb niks gehoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 niks gehoord. ik zat op dat moment in de toet toet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 ik heb hem gehoord, wat zachter dan normaal, msischien door de sneeuw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Nee vanuit Alkmaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Vaag en ver weg, en omdat ik toevallig de keuken inliep. Maar zit momenteel ook niet in m'n eigen huis maar een kilometer verderop.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 ik was voor mijn werk in utrcht en daar hoorde ik de sirene wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Thuis wel altijd, zit er vlak naast, maar nu bij die snuffeldump in utrecht en nee niets gehoord of ik zat te veel met mijn hoofd tussen de messen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BSTS Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ook gehoord, hoor hem eigenlijk altijd wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ja, hier ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik heb hem gehoord. En meteen mijn eigen brand/rook en CO2 melders gecontroleerd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annelies Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ook hier de sirene gehoord. Goeie actie trouwens Alice, om gelijk jouw eigen melders te controleren. Ben ik nogal lui in.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Die dingen moet je overigens niet met de testknop controleren maar met een speciale test stok waar echte rook vanaf komt... had hier pas controle van de schoorsteen en dan test 'ie dus gelijk de rookmelders mee als extraatje... nou, werken niet dus, slechts 1 van de 4 deed het. De rest doet 't met de testknop wel gewoon maar met een minuut vol in de rook nog niks... klote dingen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ja hoor de sirene ook was net in de keuken bezig, gebeurd vaak zat dat ik de sirene niet hoor. Zet me wel aan het denken, stel dat je hem niet hoort en er is werkelijk wat aan de hand. Wat dan? Gewoon pech? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik was bij de tandarts, hoorde bijna niet. Eerst dacht ik dat het op de radio was Van die house muziek en zo... secondes later hoor ik dus dat het sirene was. Maar ik moet zeggen. Dat als ik niet in de buurt van het raam sta dan hoor ik m dus niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik heb niets gehoord, ik was toevallig thuis. Waar ik woon hoor ik niets, terwijl op mijn werk enkele kilometers verderop staat dat kreng precies naast mijn kantoor te loeien. Iedere maand weer een schrikmoment:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik heb niets gehoord, ik was toevallig thuis. Waar ik woon hoor ik niets, terwijl op mijn werk enkele kilometers verderop staat dat kreng precies naast mijn kantoor te loeien. Iedere maand weer een schrikmoment:p Toevallig heb ik vanmorgen hierover met de gemeente gebeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puntmuts Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 In Ede: gehoord! luid en duidelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 grappig ben aan het werk in de buurt van een luchthaven.. heb geen alarm gehoort terwijl er duizenden mensen per dag rond zwerven.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.