Prepzel Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 het duurde een stief kwartiertje, maar leuke uitzending! dank je wel Bert! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Geweldig. Alles lekker nuchter uitgelegd. Door alle poeha heen gesneden, en mensen weer even met beide voeten op de grond gezet. Levensgenieter en respect voor het leven? Zeker weten! Mooi interview. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Kijk, dat was inderdaad een mooi stukje. Goed gedaan, das een gouden plak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Net geluisterd en een zeer goed en duidelijke uitzending weer goed gedaan @Dick Berts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Ook net geluisterd, goed gedaan @Mr. Gold! P.S.: Wat klink jij wakker op dat tijdstip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 ik krijg het dus niet teruggeluisterd, zal eens via de app van 3fm proberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Bij deze het mp3 bestand van Bert op 3fm...http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XGW7GRRVSVMT.mp3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pico Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Mooi verhaal verteld Lekker duidelijk voor de non-prepper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 @Dick Berts zeer duidelijk voor de niet preppers, top gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 @Amero, niet Dick maar Bert... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 toppie @Mr.Gold! Respect, zeker voor het vroege opstaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Bij deze het mp3 bestand van Bert op 3fm...http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XGW7GRRVSVMT.mp3 Hee super! De oplossing voor alle preppers met sputterende computers die de uitzendingslink niet konden openen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Bij deze het mp3 bestand van Bert op 3fm...http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XGW7GRRVSVMT.mp3 Reuze bedankt voor de link! Ik heb hem nu ook eindelijk kunnen beluisteren. Een hele leuke en duidelijke uitzending. Zeer goed gedaan @Mr. Gold! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Ik heb hem net geluistert en ik vond het een goede uitzending. Goed gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 bedankt voor de mp3! en leuk intervieuwtje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 @Amero, niet Dick maar Bert... He Jakkes, laatst zei ik ook al Bert terwijl ik Dick bedoelde. Dank je voor de oplettendheid. Gelukkig hebben Dick en Bert niet het woord prep in hun naam, die haal ik allemaal door elkaar. Nu weten jullie gelijk een zwak punt van mij, ik ben slecht in namen. En dat zal mij in een shtf situatie niet ten goede komen. Ik rijd met een gerust hart richting Utrecht als iemand zegt dat ik zonder kaart naar Sassenheim moet. En Waddinxveen lag volgens mij in Friesland. (not) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Herkenbaar @Amero Ik verzin altijd truukjes hiervoor. Bijvoorbeeld we hebben Papa Berts en Bert junior Bedankt voor jullie leuke reacties, media is echt niet mijn ding, werk liever achter de schermen en liet mij overhalen door de vriendelijk Ingrid van 3FM. Ook dacht ik om dit tijdstip luistert niemand (zag wel 40 extra hits binnenkomen op de site op dit tijdstip van het interview). Weer veel van geleerd en mag Ingrid nu altijd mailen/bellen als er wat op stapel staat voor haar programma. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pico Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 media is echt niet mijn ding Je kwam anders erg goed uit je woorden en hebt het voor de andere luisteraars erg duidelijk uitgelegd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Hey Mr.Gold, eindelijk geluisterd en je hebt ons goed recht en eer aangedaan (dacht dat de maya's gelijk hadden shittt:P ). Wel leuk om te horen dat Doomsday preppers tegenwoordig op Discovery is, wist ik helemaal niet. Je mag vaker media optredens doen wat mij betreft. Groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbie Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Mr.Gold, mooie uitzending. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Mr. Gold, zojuist de uitzending beluisterd. Goede info, lekker 'down to earth' en een sterke trigger hopelijk voor de non-preppers wanneer toch even en passant verteld wordt dat de mogelijkheid zich kan voordoen dat er niet meer gewinkeld of gepind kan worden. Chapeau! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Leuke uitzending, goed positief gebracht. De afsluiter "Ik bel jou wel als de wereld vergaat" Jaja, dat zal wel! Goed gedaan Bert. Die Ingrid klinkt ook niet onvriendelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Heel mooi gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 18 augustus 2014 Delen Geplaatst: 18 augustus 2014 Ik beluister dit nu pas. Heel gaaf! :-) Is hier nog een download van? De oude links werken niet meer. Groetjes, CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.