maxgainz Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Bedankt voor het verplaatsen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Winchester 1893 Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Ik heb eigenlijk niet zoveel met messen maar toen ik een tijdje geleden deze tegenkwam moest ik hem hebben Een custom Buck uit een gelimiteerde serie van 1000 stuks . Staal is S30V Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Ik heb eigenlijk niet zoveel met messen maar toen ik een tijdje geleden deze tegenkwam moest ik hem hebben Haha .... zo is het bij mij ook ooit eens begonnen ..... vanaf nu ben je het bokkie en zit je aan een messen verzameling/verslaving vast Mooi mes trouwens .... bijna zonde om te gaan gebruiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Haha .... zo is het bij mij ook ooit eens begonnen ..... vanaf nu ben je het bokkie en zit je aan een messen verzameling/verslaving vast Voor je het weet heb je een kast vol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Ik heb er inmiddels al veel te veel (zowel gekochte als zelfgemaakte) dat als ik er 3 aan m'n riem hang dat m'n broek al afzakt. Ondanks dat heb ik nog een verlanglijstje van een 8-tal die ik graag als 48 (of zelfs meer) - voudige back up zou willen hebben (of anderen opschuiven) Zoals de meeste wel weten ben ik een fan van TOPS, Maar sinds kort ben ik ook benieuwd naar Schrade (iets betaalbaarder) Deze staan oa nog op het verlanglijstje: TOPS MKS Survival (nekmesje) TOPS SXB TOPS Tom Brown tracker 3 (T3) de 3de van bovenaf gezien. (De bovenste heb ik al) TOPS Tahoma Field Knife (TFK) TOPS Silent Hero (basic mes gebruikt door de rangers in Afrika --> Silent Hero Foundation) Toch maar ff doorsparen en elk jaar komen er nog mooie exemplaren uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hhpp Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Ik heb er inmiddels al veel te veel (zowel gekochte als zelfgemaakte) dat als ik er 3 aan m'n riem hang dat m'n broek al afzakt. Daarom doe ik geen moeite meer om nog een broek te dragen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Winchester 1893 Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Deze staat wel nog op mijn verlanglijstje De Attleboro battle knive Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JD81 Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Dit zijn de messen die ik heb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 'k weetniet of ik hier al eens gereageerd had .... en dan nog M'n EDC : Voor als ik het bos in ga: Becker BK7 ....samen met deze zodra ik er een echte Scandi aan geslepen heb: Deze nu thuis tegen eventuele zombies ...want in m'n bushcrafttas zit nu zo'n engelse leger parang: En aangezien ik ook een Mora Verslaving heb, deze Mora's thuis in de keuken: Dit is dan een stukje vitrine met wat Mora's : en sinds mijn ontmoeting met Peerke staat deze op m'n verlanglijstje ondanks dat ik 'm eigenlijk niet nodig heb maar toch wil hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Dit zijn mijn twee gloednieuwe messen, beiden gaan in de INCH bag. Ben er best trots op want het zijn m'n duurste single items die ik erin heb. Zijn natuurlijk ook belangrijke tools! Greetz, 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saved Bro Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Heb afgelopen week mijn eerste echte mes opgehaald. Een ESEE 6. Hoezo echt mes? Had eigenlijk al vrij vlot een respectabele jaap in mijn vinger. Daarmee eigenlijk wel in mijn behoefte aan messen voorzien. Één kwaliteitsmes van formaat is mij genoeg. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Heb afgelopen week mijn eerste echte mes opgehaald. Een ESEE 6. Hoezo echt mes? Had eigenlijk al vrij vlot een respectabele jaap in mijn vinger. Daarmee eigenlijk wel in mijn behoefte aan messen voorzien. Één kwaliteitsmes van formaat is mij genoeg. hahahaa ken ik , heb ook een essee 6 en een deels gevoelloze vinger erdoor het blijft niet bij 1 kwaliteits mes , heb een fallkniven gekocht als 1 bushcraft mes , toen de essee , toen kreeg ik het virus te pakken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saved Bro Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 hahahaa ken ik , heb ook een essee 6 en een deels gevoelloze vinger erdoor het blijft niet bij 1 kwaliteits mes , heb een fallkniven gekocht als 1 bushcraft mes , toen de essee , toen kreeg ik het virus te pakken Heb jij een vrouw die je aankooplusten in bedwang houdt? Er staan nog teveel andere zaken op de gezamenlijke wish-list. Dus voorlopig zal het daar nog wel even bij blijven. Gelukkig heb ik vanwege mijn werk wel een legitiem excuus om leuk gereedschap te kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Heb jij een vrouw die je aankooplusten in bedwang houdt? Er staan nog teveel andere zaken op de gezamenlijke wish-list. Dus voorlopig zal het daar nog wel even bij blijven. Gelukkig heb ik vanwege mijn werk wel een legitiem excuus om leuk gereedschap te kopen. haha geen vrouw , zou op 17 wat jong zijn . wel ouders die wat vreemd opkijken soms maar tegenwoordig heb ik ook een excuus om messen binnen te krijgen https://alphaknives.wordpress.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Heb net via marktplaats een mooie SOG Seal pup elite voor een prikkie bemachtigd. Mooi voor in de collectie SOG'jes. Helemaal happy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 16 juni 2015 Delen Geplaatst: 16 juni 2015 Mja .... en dan ben ik na Peerke's aanbeveling toch maar overstag gegaan en heb de SOG Mini Vulcan gekocht.... ....klik ik vandaag ff over het net en kom ik de nieuwe voor m'n verlanglijstje al weer tegen : ....echt zo'n hobbie is een neverendingstory met een bodemloze put .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Nâh, vandaag de SOG Mini Vulcan binnen gekregen. Super mooi mesje, degelijk en zeer net afgewerkt ..... alleen is er een behoorlijk contrast met m'n Russische EDC (op de foto trouwens minder goed te zien dan in het echt) Ben d'r erg blij mee ....... zo, en nu ff sparen voor die Casström die ik eigenlijk ook niet nodig heb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Dit zijn mijn twee gloednieuwe messen, beiden gaan in de INCH bag. Ben er best trots op want het zijn m'n duurste single items die ik erin heb. Zijn natuurlijk ook belangrijke tools! Greetz, Welke Cold Steel is dat, @Kciroj ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Welke Cold Steel is dat, ? Staat toch op het mes zelf... op het lemmet iets boven het handvat. http://www.coldsteel.com/Product/38CK/SRK%28SURVIVAL_RESCUE_KNIFE%29.aspx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Staat toch op het mes zelf... op het lemmet iets boven het handvat. http://www.coldsteel.com/Product/38CK/SRK%28SURVIVAL_RESCUE_KNIFE%29.aspx : ik zie het nu. Dom. Thanx, @carismo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 : ik zie het nu. Dom. Thanx, @carismo Survival & Rescue Knife jonguh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Gisteren bij mijn pa een paar mooie messen gezien, twee kizlyar messen, een hiervan was de kizlyar phoenix 2. *kwijl* 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 binnekort komt er voor mij misschien een ESEE 6 in mijn bescheidde maar leuke verzameling, twas even sparen maar heb het bij elkaar en zit er toch echt serieus over na te denken hem te kopen ( voor de mensen die weten dat ik de fallkniven a1 heb, waar het handvat heel lichtelijk los zat, even een update: hij zit nu veel meer los....) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 26 augustus 2015 Delen Geplaatst: 26 augustus 2015 @dutch survival de Esee 6 is in mijn optiek een geweldig mes, heb die van mij nu al aardig veel gebruikt en nog weinig gebruikers sporen wel goed blijven in olie'en en je kan er je hele leven mee! Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr mayhrm Geplaatst: 26 augustus 2015 Delen Geplaatst: 26 augustus 2015 Yup, nog een fan van die 6 hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.