boc.609 Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Mijn bugoutcamper.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 ik wacht met spanning op jouw voorstel post! ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Heel gaaf! Benieuwd naar de specs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyler Durden Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Mooi ding. Fuck opsec. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Leuk ding en ben benieuwd wat je te zeggen hebt in de voorstelronde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 SuperGaaf. zoals bekend ben ik ook een groot Camperfan..Welkom hier,Ik ben benieuwd naar de reizen die je dr mee gemaakt heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 hij ziet er echt mooi uit. je zult nog zeker daar effe mee goed zitten;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Wat een stoer apparaat! Â Ben benieuwd naar de overige specs! voorraad/opslag, communicatie... plannen... Aan de foto's te zien veelbelovend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Die wil ik ook:mad: Â Mooie camper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xinix Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Leuk spul man, vooral die onverwoestbare xt achterop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 oh nee de yamaha 500 xt. daar heb ik een afgrijselijk knal mee gemaakt. wat heb jij een prachtige camper, geef gelijk zin om te bug out. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Gaaf karretje, zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ik mis de antenne's voor de 27MC en de kortegolf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doomsday Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Super! Kijk, dat is nou 'preppen'! Écht mooi gedaan, mijn complimenten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 zo dan...ziet er geweldig uit..en zoals backschless opmerkt..ben benieuwd naar je intro in de voorstelronde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 alvast welkom en uh... Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppie&kokkie Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Dik ding! Ben nu bezig met mijn tweede camper. Ben ook benieuwd naar de specs! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 zie ik daar nu links onder een Belgisch nummerbord hangen? Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Mooiste vind ik nog dat hij ook Bug Out Camper heet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boc.609 Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2012 Nee.. was nummerplaat in australie.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ziet er goed uit @boc.609! Das nog een wens/droom van mij, lijkt me heerlijk om daarmee rond te trekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 ----------- Vet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Hoi BOC.609 Â Met hoeveel personen pas je in je BOC? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Jaloers! Doet me een beetje aan the A-team denken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Vette camper. Is het ding 4 wiel aangedreven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.