Gast Richard Friesland Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ook wij zijn erg nieuwsgierig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Korte promo van NLD3 met in de laatste paar seconden een bekend gezicht ;-) http://www.nederland3.nl/programma/996203016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Inderdaad record aantal dat zit er dik in, ik denk dat ik wel even van de site afblijf na tienen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 ik ga beesten eest voeren dan met bakkie voor de tv Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Zit om 21.55 klaar om te kijken ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JutVrouw Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 YES, ik ontdek net dat die aflevering komt vanavond. Ik was ook benaderd door BNN maar heb niet gereageerd, mijn gezinsleden zaten op z'n zachtst gezegd niet te popelen om hun "gekke" moeder in het programma voorbij te zien komen Eens kijken wat ik nu weer voor tips opdoe? De vorige keer dat ik Dick in een programma zag heb ik mijn eigen handnaaimachine op de kop getikt!!! Trouwens om 22.00 op NG komt er ook weer een aflevering van DoomsdayPreppers maar misschien dat ik die van 't weekend in de herhaling kan zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ik ben ook wel benieuwd naar die incasso man.. haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Jee, ga op tijd thuis zijn! Kan ik het toch 'live' kijken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Zit er nu naar te kijken. Dick komt strax. Â Die consuminderaars zijn eigenlijk ook gewoon preppers met eigen moestuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Aarggh Bert Dicks Zo verkoop je je boekje nooit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Het was uitstekend!!! Berts, dank, en een dikke pluim. Ben blij dat jij in mijn provincie zit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 TOP Dick! Vind dat ze goede dingen erin hebben gelaten en je zeker niet voor gek hebben verklaard. Zo superstoer van je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Wheheheh Filemon zegt: "ik weet wel waar ik ben, bij prepper Dick voor de deur" (tijdens SHTF) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Aarggh Bert Dicks Zo verkoop je je boekje nooit. Bananenschil van de week. Verder lang niet slecht qua presentatie en montage.. Â Goed gedaan BD, eh, DB! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 net het programma gezien, en jah hoor, dick krijgt schijnbaar filemon voor zijn deur tijdens de shtf. tijd om verhuiskaartjes rond te gaan sturen , dick. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Dick wanneer jou buren bij jou binnen komen ,kom jij onze kant op  je kwam goed over  groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbie Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Wederom een mooi stukje t.v. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johan.de.xiv Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Leuk stukje! Ik denk dat de boodschap duidelijk is overgekomen bij de mensen thuis. Complimenten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 net het programma gezien, en jah hoor, dick krijgt schijnbaar filemon voor zijn deur tijdens de shtf. tijd om verhuiskaartjes rond te gaan sturen , dick. Â Ach dan huurt ie toch Big Frank in als beveiliger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Leuk om te zien, rustig kunnen vertellen wat we doen. Dat we geen spirituele aluhoedjes zijn. Maar wat er in de huidige tijdsgeest aan de hand is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Wat een tv, momenteel 350 man online. Klasse Dick je hebt tv geschiedenis geschreven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Hoi Dick gweldig mooie en serieuse uitzending dikke pluim voor BNN als onze ambassadeur go for president;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ach dan huurt ie toch Big Frank in als beveiliger. Â ik heb een maatje meer, maar ik zou niet voor big frank erbij willen preppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ecoprepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Dick je bent een held. Martelaar eigenlijk. Pittige en wakkerschuddende teksten. Heb er echt van genoten! Thanks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ach dan huurt ie toch Big Frank in als beveiliger. Â Ik heb zelfde postuur, en ik ga ook door het gaatje om mijn zelf, familie, vrienden en preps te beschermen .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.