Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het is de hoogste tijd voor een grote preppers pr stunt, wie denkt er mee?


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Kanonne wat ben ik toch briljant soms....combineer bovenstaande tekst met een megafoon en ga op de Dam staan, en doe dit na samen met Dick en wellicht wat andere radicale elementen zoals ikzelf, liefst niet op 30 april want dan wordt je direct in je kraag gevat door het establishment.....doe je mee @Dick Berts? Iemand anders?

 

Wah, dat filmpje/die aktie is geniaal. Dat soort dingen moet je gewoon doen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien bij bekende kledingwinkels waar ze kinderkleding verkopen gaan staan met flessen water, en pamfletten uitdelen aan het buitengaande publiek, waarop staat:

 

HEEFT U OOK SCHOON DRINKWATER IN HUIS VOOR UW KIND, of ziet u liever u kind uitdrogen, maar wel met mooie kleertjes aan ?

 

Haha ja, met mooie merkkleding en een nieuwe Ipod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanonne wat ben ik toch briljant soms....combineer bovenstaande tekst met een megafoon en ga op de Dam staan, en doe dit na samen met Dick en wellicht wat andere radicale elementen zoals ikzelf, liefst niet op 30 april want dan wordt je direct in je kraag gevat door het establishment.....doe je mee @Dick Berts? Iemand anders?

Mooi van je om dit draadje weer eens omhoog te brengen!

En wat een geniaal idee van die lui dat ze met een megafoon dergelijke teksten verkondigen! Geweldige actie!

 

Er is één nadeel aan je flyer actie. De meeste mensen laten het na het lezen op straat vallen.

:) Heb wel eens flyer acties georganiseerd ( :( Sorry, altijd commerciële).

Wel met de instructie na door een straat gelopen te zijn, terug te lopen en alle flyers van straat op te pakken.

Dat werkt goed, omdat je ook nog eens laat zien dat je er geen zooitje van wilt maken.

En je de mensen met de neus op het feit drukt dat zij er wel een zooitje van maken. ;)

Vuilniszakken mee dus.

 

:) Ik ben voor een preppers stunt. Nu het er eenmaal in zit, blijft mijn brein ermee spelen.

 

@Dick Berts

Tussen haakjes, ik zou minister Melanie Schultz de 'Gouden' Preppers Preparatie Prijs en een boeket bloemen willen geven vanwege haar aandacht voor het overstromingsgevaar in NL, en het tekort schieten van de nood- en evacuatie plannen.

En de 'Gouden' Preppers Miskleun Prijs gaat naar minister Kamp ivm. de huidige situatie in Groningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het nut als iedereen gaat preppen? alles zal duurder worden, budget spullen zijn niet meer te vinden als iedereen naar dezelfde spullen op zoek is. snap wel dat als je handelt in prep spullen of er boeken over schrijft het wel handig is als er een grote p.r. stunt komt.

 

maar iedereen met gezond verstand kan uit de nieuws berichten opmaken dat het wel handig is een beetje te preppen.

 

En voor de rijken zal er altijd wel een betere optie zijn dan voor jan modaal. dat is altijd zo geweest. dus ik denk wil je een kans maken dan moet je goed voor jezelf preppen, en dat hoeft niet iedereen te weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Hee @Marc67NL, zijn die megafoon-texten wat voor flyers/posters/t-shirts/stickers/liedjes.

Als de main-media subliminaal kunnen doen met posters in bushokjes, waar je "onbewust" langsloopt/fietst/rijdt, kunnen wij dat ook. :)

Dus een straatmuzikant met vergunning en een lief liedje (audio), posters op borden waar mensen mee rondlopen (visueel) en flyers (text), zullen een grote impact hebben. Mensen met t-shirts aan en stickers op hun rug.

 

Denk Derren Brown.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZyQjr1YL0zg

 

En okee @Keyser Suze op de megafoon, met een paar mooie dames en heren als eye-catcher (sex sells).

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

De regering zorgt voor u.

Wees niet gealarmeerd.

Er is niets aan de hand.

Ga winkelen.

Niet consuminderen.

Maak meer schulden.

Wordt niet zelfvoorzienend.

Er is geen gevaar.

Aan 1 kaarsje heeft u genoeg.

De supermarkten zullen niet leeg raken.

De wegen zijn niet overbelast.

Denk niet zelf, dat doen wij wel voor u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
@Dick Berts

Tussen haakjes, ik zou minister Melanie Schultz de 'Gouden' Preppers Preparatie Prijs en een boeket bloemen willen geven vanwege haar aandacht voor het overstromingsgevaar in NL, en het tekort schieten van de nood- en evacuatie plannen.

En de 'Gouden' Preppers Miskleun Prijs gaat naar minister Kamp ivm. de huidige situatie in Groningen.

 

@Marc67NL Wat fijn om het een keer niet met jou eens te zijn, want dat is nog nooit voor gekomen. Ik heb eerder met beide bewindslieden te maken gehad. Melanie Schultz is volstrekt onbetrouwbaar en is alleen maar meegelift met projecten die al liepen. Haar 'aandacht' voor overstromingen is een windbuil die slechts voortvloeit uit het jubileum van 1957. Henk Kamp is een rechtse bal die geen flauw benul heeft van wat een bijstandsmoeder in dit land inmiddels mee moet maken. Maar tegelijkertijd is het ook een integer en aardig mens. Kamp kan het onder de huidige omstandigheden niet meer goed doen. Je kunt niet doorgaan met de aardgaswinning in Groningen. Er bestaat een substantieel gevaar, dat de Groningse primaire zeeweringen instorten bij een forse aardbeving. Dan lopen Groningen en Friesland onder water. Stoppen met de aardgaswinning is onder de huidige economische omstandigheden ook zelfmoord. Zie daar maar eens uit te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt niet doorgaan met de aardgaswinning in Groningen. Er bestaat een substantieel gevaar, dat de Groningse primaire zeeweringen instorten bij een forse aardbeving. Dan lopen Groningen en Friesland onder water. Stoppen met de aardgaswinning is onder de huidige economische omstandigheden ook zelfmoord. Zie daar maar eens uit te komen.

 

Ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk ook dat de huidige aardschokken door de winning uit het verleden komen. Dus per direct stoppen, zal het probleem niet volledig tackelen. En ze kunnen niet stoppen vanwege de inkomsten. Dilemma! Vind er nu beraad plaats met de vraag: "Zijn Groningen en Friesland expandable?" of kijken ze voorlopig maar de andere kant op.

 

Wat die acties betreft: ik ben nog steeds voorstander van Loesje-achtige posters met kernachtige kreten. Die kunnen we gemakkelijk onderling verspreiden en door heel Nederland opplakken. We zouden de homepage van Preppers.nl kunnen inrichten met korte steekhoudende artikelen, welke de mensen aan het denken zetten.

 

Dus een poster met een kreet als: De NAM verbouwt zijn gasboorinstallaties tot drijvende booreilanden,

nadat er bij de laatste aardbevingen scheuren in de zeedijken zijn geconstateerd. Preppers.nl

 

Of: Voor de beurskoersen raadpleegt u Beursgorilla.nl.

Voor de laatste mode raadpleegt u Wehkamp.nl.

Voor een gebruikte auto raadpleegt u autoscout.nl.

Voor overleven zonder gas, water en licht raadpleegt u Preppers.nl

 

Of: Ik prep, dus ik (over)leef. Preppers.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regering zorgt voor u.

Wees niet gealarmeerd.

Er is niets aan de hand.

Ga winkelen.

Niet consuminderen.

Maak meer schulden.

Wordt niet zelfvoorzienend.

Er is geen gevaar.

Aan 1 kaarsje heeft u genoeg.

De supermarkten zullen niet leeg raken.

De wegen zijn niet overbelast.

Denk niet zelf, dat doen wij wel voor u.

 

En dan met dikke letters erboven:

 

De overheid zegt:

 

 

En helemaal van onderen KOMT WEL GOED SCHATJE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geijkte reclame uitdrukkingen gebruiken, iedereen kent ze, en wij gebruiken ze, dan heb je wel de aandacht !!!!

 

Kom, verzin eens mee preppers !

 

Wat kunnen we met deze uitdrukkingen:

 

Daar plukt u de vruchten van

 

Even Apeldoorn bellen

 

Wast een berg kost een beetje

 

Wie is er niet groot mee geworden

 

Foutje, bedankt

 

 

En zo verders.................

 

Zwitserleven gevoel veranderen in Preppergevoel, met een kast vol met eten op de achtergrond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geijkte reclame uitdrukkingen gebruiken, iedereen kent ze, en wij gebruiken ze, dan heb je wel de aandacht !!!!

 

Kom, verzin eens mee preppers !

 

Wat kunnen we met deze uitdrukkingen:

 

Daar plukt u de vruchten van

 

Even Apeldoorn bellen

 

Wast een berg kost een beetje

 

Wie is er niet groot mee geworden

 

Foutje, bedankt

 

 

En zo verders.................

 

Zwitserleven gevoel veranderen in Preppergevoel, met een kast vol met eten op de achtergrond

 

Geld lenen kost geld.

Just do it

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heksenboot

:) Ga je gang, leef je uit. Klinkt goed! ;)

 

@Marc67NL Wat fijn om het een keer niet met jou eens te zijn, want dat is nog nooit voor gekomen. Ik heb eerder met beide bewindslieden te maken gehad. Melanie Schultz is volstrekt onbetrouwbaar en is alleen maar meegelift met projecten die al liepen. Haar 'aandacht' voor overstromingen is een windbuil die slechts voortvloeit uit het jubileum van 1957. Henk Kamp is een rechtse bal die geen flauw benul heeft van wat een bijstandsmoeder in dit land inmiddels mee moet maken. Maar tegelijkertijd is het ook een integer en aardig mens. Kamp kan het onder de huidige omstandigheden niet meer goed doen. Je kunt niet doorgaan met de aardgaswinning in Groningen. Er bestaat een substantieel gevaar, dat de Groningse primaire zeeweringen instorten bij een forse aardbeving. Dan lopen Groningen en Friesland onder water. Stoppen met de aardgaswinning is onder de huidige economische omstandigheden ook zelfmoord. Zie daar maar eens uit te komen.

:) Het moest een keer gebeuren. Ergens toch een geruststelling. :)

Maar ik ga helemaal mee met je zéér grondige kennis van het Haagse.

Dus Schultz verdient het niet, en Kamp zit in de spagaat waar de hele politiek mee te kampen heeft.

Tja, laat die prijzen maar zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geijkte reclame uitdrukkingen gebruiken, iedereen kent ze, en wij gebruiken ze, dan heb je wel de aandacht !!!!

 

Kom, verzin eens mee preppers !

 

Wat kunnen we met deze uitdrukkingen:

 

Daar plukt u de vruchten van. ...Nu zaaien is straks oogsten, wanneer er na een ramp geen blikgroenten meer te koop zijn

 

Even Apeldoorn bellen.....Maar bij rampen keert de verzekering niet uit

 

Wast een berg kost een beetje. ...Hoe doet u de was als de wasmachine het niet meer doet bij stroomuitval?

 

Wie is er niet groot mee geworden.... Pindakaas is rijk aan eiwitten, plantaardige vetten (voornamelijk onverzadigde) en bevat koolhydraten. Maar wist u ook dat het erg lang houdbaar is en daarom erg bruikbaar als noodvoorraad?

 

Foutje, bedankt Economische crisis, hoezo, ken'k effe vangen?

 

 

En zo verders.................

 

Zwitserleven gevoel veranderen in Preppergevoel, met een kast vol met eten op de achtergrond

 

Bedoel je zoiets???

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Dit topic is gestart op 27-09-12, 22:36

 

Dat is dus ruim 4,5 maand geleden en we zitten op de 12e pagina qua posts...

 

Conclusie: We lullen meer dan dat we doen...

 

Ik ook hoor... ;)

 

JB

 

Geef de nieuwe mensen nog een kans JB. We zijn hier nu pas mee bezig.

Ik geeft toe, dat ik niet gauw in actie kom, tegenwoordig. De tijd van knokken met de ME heb ik in de jaren 80 achter me gelaten.

Maar deze nieuwe methodes spoken door mijn hoofd. Ik zie jou ook nog wel met een megafoon.

Zoiets moet je alleen goed voorbereiden, zodat je op elke situatie een weerwoord hebt.

 

Dus niet zoals @Marc67NL zei: klinkt goed, ga je gang, maar net iets doordachter.

En refereren aan bestaande reclames, @Amazing Dree, is reclame maken voor die bestaande dingen.

Maar dat komt wel goed schatje (:)), want we maken gewoon onze eigen kraker. Kwestie van herhaling, want zo ontstaan die "slogans" ook. Op die manier kan je mensen vergif laten eten en het nog lekker laten vinden ook. Alleen gebruiken wij het dan op een positieve manier.

Dus bekende merken/producten/reclames/Nederlanders wil ik er graag buiten houden, net als de politieke verhalen en mensen, waar @Dick Berts en @Marc67NL nu mee stoeien.

 

Dus op zich zou het kunnen, maar het gaat niet gebeuren.

1. Preppers willen niet openbaar.

2. Iedereen is bang, om iets te doen. Kwestie van 200 jaar conditioneren.

 

Hier heb ik de grootste mond, achter mijn toetsenbord, maar het kost me al aardig wat moeite om 20 tot 30 mensen (van de 1500?) bij elkaar te krijgen voor een gezellig kampeerweekend.

Laat staan voor een ludieke aktie.

 

Maar zo een beetje er over theoretiseren is ook wel leuk hoor.

 

Leve de politie-staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef de nieuwe mensen nog een kans JB. We zijn hier nu pas mee bezig.

Ik geeft toe, dat ik niet gauw in actie kom, tegenwoordig. De tijd van knokken met de ME heb ik in de jaren 80 achter me gelaten.

Maar deze nieuwe methodes spoken door mijn hoofd. Ik zie jou ook nog wel met een megafoon.

Zoiets moet je alleen goed voorbereiden, zodat je op elke situatie een weerwoord hebt.

 

Dus niet zoals @Marc67NL zei: klinkt goed, ga je gang, maar net iets doordachter.

En refereren aan bestaande reclames, @Amazing Dree, is reclame maken voor die bestaande dingen.

Maar dat komt wel goed schatje (:)), want we maken gewoon onze eigen kraker. Kwestie van herhaling, want zo ontstaan die "slogans" ook. Op die manier kan je mensen vergif laten eten en het nog lekker laten vinden ook. Alleen gebruiken wij het dan op een positieve manier.

Dus bekende merken/producten/reclames/Nederlanders wil ik er graag buiten houden, net als de politieke verhalen en mensen, waar @Dick Berts en @Marc67NL nu mee stoeien.

 

Dus op zich zou het kunnen, maar het gaat niet gebeuren.

1. Preppers willen niet openbaar.

2. Iedereen is bang, om iets te doen. Kwestie van 200 jaar conditioneren.

 

Hier heb ik de grootste mond, achter mijn toetsenbord, maar het kost me al aardig wat moeite om 20 tot 30 mensen (van de 1500?) bij elkaar te krijgen voor een gezellig kampeerweekend.

Laat staan voor een ludieke aktie.

 

Maar zo een beetje er over theoretiseren is ook wel leuk hoor.

 

Leve de politie-staat.

 

Je hebt wel gelijk, met wat je zegt over die reclame slogans, maar hoe dan ?

Zelf een verzinnen, waar niet omheen gegaan kan worden ?

Verder nadenken dan maar..........

Als je er aandacht op wilt vestigen, moet dat inderdaad integer gebeuren, zonder geweld, of refererend daaraan, en zonder persoonlijke bekendheid, want dat wil geen 1 prepper.

 

Misschien: Dood zonder brood

Zonder water geen later

Geen verwarming is meer verarming

Enz :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...